IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : The Monolith-Deathcult Vorige pagina | Volgende pagina
El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 01-12-2005 9:19 by El Chulo Profiel van El Chulo

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 01-12-2005 9:22 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

declAration...

Bruce Banner

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-12-2005 9:43 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 december 2005 9:22 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
declAration...

Grand declaration of war?

Wat een ophef over dit gedoe zeg..

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

spectre
Usericon van spectre
Posted 01-12-2005 9:48 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 1 december 2005 9:06 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Maybe a bad day, a hangover or another Windows bluescreen at the Ramses Bringer of War intro during a gig.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-12-2005 10:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ey, ZM is geen small e-zine

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 01-12-2005 10:11]

AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 01-12-2005 10:04 by AndreV Profiel van AndreV

mooie reclame op blabbermouth

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 01-12-2005 10:07 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 1 december 2005 10:03 schreef Jenje het volgende:
Ey, we zijn niet small

mag ik hem inkoppen?

Bruce Banner

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 01-12-2005 10:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 1 december 2005 10:07 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
mag ik hem inkoppen?
Wil je een nekslag next time we meet?

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 01-12-2005 10:18 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

laat maar.

Bruce Banner

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 01-12-2005 10:42 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Braaf

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 01-12-2005 10:58 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 1 december 2005 9:06 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
We of The Monolith Deathcult were unpleasantly suprised when [...].

quote:
[...] the difference between The Monolith Deathcult and Nile. This link is purely a creation of the media, and for others an easy way to describe or degrade our music [...]

About printspace. It is not our problem or our fault when magazines or promotors choose to compare us with Nile.

Niet om het een of ander, maar I have to call "major BS" m.b.t. bovenstaande. Jullie zijn overduidelijk (terecht) blij met gratis reclame. Bovendien herinner ik mij dat je rondom de tijd van het verschijnen van de demo reclame hebt gemaakt voor de (destijds) nieuwe band op de nodige ("kleine") webzines, waarbij jezelf vermeldde dat er muziek gemaakt werd in het straatje van Nile.

Sarcasme en zelfspot en weetikwatnogmeer is allemaal leuk en aardig, maar dit lijkt meer op het spelen van de vermoorde onschuld. Dat staat je natuurlijk vrij, maar persoonlijk zie ik er de humor en de meerwaarde niet zo van in.

Touché, pussycat!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-12-2005 11:17 by altx Profiel van altx

quote:
Op 1 december 2005 10:58 schreef Sporty Voleg het volgende:
Niet om het een of ander, maar I have to call "major BS" m.b.t. bovenstaande. Jullie zijn overduidelijk (terecht) blij met gratis reclame. Bovendien herinner ik mij dat je rondom de tijd van het verschijnen van de demo reclame hebt gemaakt voor de (destijds) nieuwe band op de nodige ("kleine") webzines, waarbij jezelf vermeldde dat er muziek gemaakt werd in het straatje van Nile.

Sarcasme en zelfspot en weetikwatnogmeer is allemaal leuk en aardig, maar dit lijkt meer op het spelen van de vermoorde onschuld. Dat staat je natuurlijk vrij, maar persoonlijk zie ik er de humor en de meerwaarde niet zo van in.

Uberhaupt kan ik steeds minder respect opbrengen voor een band die bekender is van spammen op fora dan van de muziek zelf.

Ik heb een cd van hun (zoals een aantal mensen ondertussen wel gezien hebben... ), vind 'm op zich niet echt slecht of zo (maar ook niet bijster origineel noch op welke wijze dan ook boven de middelmaat uitstekend), maar hij krijgt steeds een naardere bijsmaak met dit soort publiciteitsgeile acties.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 01-12-2005 11:29 by El Chulo Profiel van El Chulo

Ik heb 'The white crematorium' gedownload en die vind ik op zich best ok!

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 01-12-2005 11:32 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 1 december 2005 11:17 schreef altx het volgende:
maar hij krijgt steeds een naardere bijsmaak met dit soort publiciteitsgeile acties.

Die "acties" zijn er toch al sinds TMDC bezig is. Dat lijkt me niet iets nieuws. Mensen die niet op willen vallen zijn vaak interresanter. Maar ja, ik wou een muziekje luisteren...

Suck my piss

Lord Coma
Usericon van Lord Coma
Posted 01-12-2005 12:21 by Lord Coma Profiel van Lord Comahttp://www.toxocara.com

quote:
Op 1 december 2005 10:58 schreef Sporty Voleg het volgende:
Bovendien herinner ik mij dat je rondom de tijd van het verschijnen van de demo reclame hebt gemaakt voor de (destijds) nieuwe band op de nodige ("kleine") webzines, waarbij jezelf vermeldde dat er muziek gemaakt werd in het straatje van Nile.

CBI heeft op flyers "in the veign of Nile" gedrukt, wij niet

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Coma op 01-12-2005 12:35]

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 01-12-2005 14:28 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 1 december 2005 11:17 schreef altx het volgende:
Uberhaupt kan ik steeds minder respect opbrengen voor een band die bekender is van spammen op fora dan van de muziek zelf.

Muziek, respect, of spammen daar gaat het me in deze helemaal niet om. Ik ben ook helemaal niet principieel tegen de vorm waarin TMDC (een deel van) haar promotie giet (zoals Type O het deed, heb ik ook altijd goed kunnen waarderen). Ik vraag me alleen soms wel af waar de grens ligt, zeg maar. Sommige dingen lijken nogal tegenstrijdig (of onduidelijk) en "de fout" ligt altijd ergens anders en nooit bij de band. Ik heb het idee dat je daarmee als band ook (potentiële) fans tegen je in het harnas kan jagen. De cd-verkoop zal er ongetwijfeld niet noemenswaardig onder te lijden hebben, ofzo, maar ik heb wel eens het gevoel dat het z'n doel wat voorbijschiet. That's all.

quote:
Op 1 december 2005 12:21 schreef Lord Coma het volgende:
CBI heeft op flyers "in the veign of Nile" gedrukt, wij niet

Hehheh, ja CBI wel. Maar da's logisch. Die wilden nog liever dan jullie dat het goed verkocht, natuurlijk.

Maar even zonder gekheid en niet om te zaniken: ik herinner me toch echt dat ik bijvoorbeeld op het oude gmc-forum (hemel op aard) heb gelezen dat "de band" aankondigde metal in het straatje van (o.a.?) Nile te spelen. Dat maakt me verder niet uit, maar dan vind ik wel een beetje 'vreemd' als ik nu lees dat de media dat allemaal verzonnen zouden hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 01-12-2005 22:16]

Touché, pussycat!

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 01-12-2005 15:10 by Jansuh Profiel van Jansuh

quote:
Op 1 december 2005 11:29 schreef El Chulo het volgende:
Ik heb 'The white crematorium' gedownload en die vind ik op zich best ok!

Is ook een ontzettend heerschend album. Ontzettend heerschende band dus.

Alleen deze onzin... Awh, boeie, de muziek veranderd er (nog) niet door.

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 01-12-2005 15:13 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Ik heb ze gezien in Wehl toen, ik kan me er alleen geen zak van herinneren.

Against God and Government

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 01-12-2005 18:30 by TMDC wordfuhrer Profiel van TMDC wordfuhrerhttp://www.monolith-deathcult.com

Voleg, in het straatje van Nile wil zeggen brute "technische" deathmetal. Het Beestje een naam willen geven is iets heel anders dan "een Nilekloon"zijn zoals men zo graag zegt.

Als je nu eens leest voordat je wat post. Ik heb meerdere malen gezegd dat wij het ons voor kunnen stellen dat de naam Nile valt als men onze sound hoort, maar dat wij de vergelijking ontkennen op het gebied van techniek, skills en songwriting.

Natuurlijk zijn we blij met die publiciteit, maar we hebben nergens om gevraagd. Zeg nu zelf. WIE is er nu in een interview gaan lopen mauwen? De beste deathmetalband van dit moment maakt zich druk over een bandtien uut Kamp'n?

Dat laat dat Band'tien uut Kampen dus mooi niet over zijn kant gaan. Wij hebben die man niets misdaan, dus hij moet gewoon inbinden.
Uiteraard melken wij dat fijntes uit. Wat men zaait zal men oogsten.

Overigens is Sanders al bijgedraaid.
quote:
NILE Mainman: 'THE MONOLITH DEATHCULT Are A Fine Bunch Of Fellows' - Dec. 1, 2005

NILE mainman Karl Sanders has issued the following statement regarding the recent war of words with Dutch death metallers THE MONOLITH DEATHCULT over Sanders' claim that THE MONOLITH DEATHCULT have "managed to crawl into all kinds of [Karl's] print space" by claiming to have been named by Sanders "the world's only official NILE clones" (see previous BLABBERMOUTH.NET stories: Story#1, Story#2):

"OK... This has already been given way more attention/print space than it is actually worth.

"The interview referred to was conducted in a bar while getting plastered on Tequila Sunrises and carrying on with the legendary chaosmaster Lord Ahriman [DARK FUNERAL]. Admittedly, I had more than my fair share of Jose Cuervo abuse that afternoon... I didn't necessarily take seriously the interviewer's THE MONOLITH DEATHCULT question, 'cause its been asked 1000 times before. I responded sarcastically and unfortunately, my sarcasm didn't quite translate very well into print.

"The truth is I think THE MONOLITH DEATHCULT are a fine bunch of fellows, and make some fine metal. I thouroughly enjoy their music. But I also feel like they absolutely don't need the ridiculous, tiresome and unwarranted NILE comparisons. They have their own identity, and deserve better than to be referred to as NILE clones. I wish them the best."

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=44979

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 01-12-2005 18:54 by El Chulo Profiel van El Chulo

Zulke publiciteit is dan wel weer leuk.

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 01-12-2005 18:54 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

Achterlijke hokjesdenkers hier

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-12-2005 19:16 by mental Profiel van mental

AAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGHHHHHHHH

Fuck the world and fuck you

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-12-2005 19:18 by Snaack Profiel van Snaack

Haha, dit is echt briljant

Enne: mental, zit je inlegkruisje dwars jongen??

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-12-2005 19:24 by mental Profiel van mental

Nee. The Monolith Deathcult zit me dwars

Fuck the world and fuck you

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-12-2005 19:40 by M. Profiel van M.

Erg leuk weer. TMDC keep it up

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com