|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
declAration... Bruce Banner |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ey, ZM is geen small e-zine [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 01-12-2005 10:11] |
|
mooie reclame op blabbermouth |
|
quote: mag ik hem inkoppen? Bruce Banner |
|
quote:Wil je een nekslag next time we meet? |
|
laat maar. Bruce Banner |
|
Braaf |
|
quote: quote: Niet om het een of ander, maar I have to call "major BS" m.b.t. bovenstaande. Jullie zijn overduidelijk (terecht) blij met gratis reclame. Bovendien herinner ik mij dat je rondom de tijd van het verschijnen van de demo reclame hebt gemaakt voor de (destijds) nieuwe band op de nodige ("kleine") webzines, waarbij jezelf vermeldde dat er muziek gemaakt werd in het straatje van Nile. Sarcasme en zelfspot en weetikwatnogmeer is allemaal leuk en aardig, maar dit lijkt meer op het spelen van de vermoorde onschuld. Dat staat je natuurlijk vrij, maar persoonlijk zie ik er de humor en de meerwaarde niet zo van in. Touché, pussycat! |
|
quote: Uberhaupt kan ik steeds minder respect opbrengen voor een band die bekender is van spammen op fora dan van de muziek zelf. Ik heb een cd van hun (zoals een aantal mensen ondertussen wel gezien hebben... ), vind 'm op zich niet echt slecht of zo (maar ook niet bijster origineel noch op welke wijze dan ook boven de middelmaat uitstekend), maar hij krijgt steeds een naardere bijsmaak met dit soort publiciteitsgeile acties. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik heb 'The white crematorium' gedownload en die vind ik op zich best ok! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Die "acties" zijn er toch al sinds TMDC bezig is. Dat lijkt me niet iets nieuws. Mensen die niet op willen vallen zijn vaak interresanter. Maar ja, ik wou een muziekje luisteren... Suck my piss |
|
quote: CBI heeft op flyers "in the veign of Nile" gedrukt, wij niet [Dit bericht is gewijzigd door Lord Coma op 01-12-2005 12:35] |
|
quote: Muziek, respect, of spammen daar gaat het me in deze helemaal niet om. Ik ben ook helemaal niet principieel tegen de vorm waarin TMDC (een deel van) haar promotie giet (zoals Type O het deed, heb ik ook altijd goed kunnen waarderen). Ik vraag me alleen soms wel af waar de grens ligt, zeg maar. Sommige dingen lijken nogal tegenstrijdig (of onduidelijk) en "de fout" ligt altijd ergens anders en nooit bij de band. Ik heb het idee dat je daarmee als band ook (potentiële) fans tegen je in het harnas kan jagen. De cd-verkoop zal er ongetwijfeld niet noemenswaardig onder te lijden hebben, ofzo, maar ik heb wel eens het gevoel dat het z'n doel wat voorbijschiet. That's all. quote: Hehheh, ja CBI wel. Maar da's logisch. Die wilden nog liever dan jullie dat het goed verkocht, natuurlijk. Maar even zonder gekheid en niet om te zaniken: ik herinner me toch echt dat ik bijvoorbeeld op het oude gmc-forum (hemel op aard) heb gelezen dat "de band" aankondigde metal in het straatje van (o.a.?) Nile te spelen. Dat maakt me verder niet uit, maar dan vind ik wel een beetje 'vreemd' als ik nu lees dat de media dat allemaal verzonnen zouden hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 01-12-2005 22:16] Touché, pussycat! |
|
quote: Is ook een ontzettend heerschend album. Ontzettend heerschende band dus. Alleen deze onzin... Awh, boeie, de muziek veranderd er (nog) niet door. |
|
Ik heb ze gezien in Wehl toen, ik kan me er alleen geen zak van herinneren. Against God and Government |
|
Voleg, in het straatje van Nile wil zeggen brute "technische" deathmetal. Het Beestje een naam willen geven is iets heel anders dan "een Nilekloon"zijn zoals men zo graag zegt. Als je nu eens leest voordat je wat post. Ik heb meerdere malen gezegd dat wij het ons voor kunnen stellen dat de naam Nile valt als men onze sound hoort, maar dat wij de vergelijking ontkennen op het gebied van techniek, skills en songwriting. Natuurlijk zijn we blij met die publiciteit, maar we hebben nergens om gevraagd. Zeg nu zelf. WIE is er nu in een interview gaan lopen mauwen? De beste deathmetalband van dit moment maakt zich druk over een bandtien uut Kamp'n? Dat laat dat Band'tien uut Kampen dus mooi niet over zijn kant gaan. Wij hebben die man niets misdaan, dus hij moet gewoon inbinden. Uiteraard melken wij dat fijntes uit. Wat men zaait zal men oogsten. Overigens is Sanders al bijgedraaid. quote: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=44979 |
|
Zulke publiciteit is dan wel weer leuk. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Achterlijke hokjesdenkers hier "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
AAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGHHHHHHHH Fuck the world and fuck you |
|
Haha, dit is echt briljant Enne: mental, zit je inlegkruisje dwars jongen?? |
|
Nee. The Monolith Deathcult zit me dwars Fuck the world and fuck you |
|
Erg leuk weer. TMDC keep it up Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |