|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
eindelijk iets centraals kans dat ik meega Don't touch me. I'm evil. |
|
Lijstje: - Wishmaster - Rammoth (probably) Don't touch me. I'm evil. |
|
Hehe, laat ik dat nu net gisteravond gedaan hebben Wellicht kom ik ook wel, ik woon er. - Wishmaster - Rammoth - Dwaallicht [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 24-05-2002 10:18] |
|
en op wat voor dag moet dit plaatsvinden dan?? lijkt me iig wel leuk :D |
|
klinkt leuk |
|
- Wishmaster - Rammoth - Dwaallicht - Shadowlands - Lily Eindelijk iets dicht bij Amsterdam!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Shadowlands op 24-05-2002 10:34] SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Een keertje op zaterdag in de boothill ofzo? (ik zit tegenwoordig vaker in de boothill, dan in zwolle in de kroeg) Life doesn't get much better than this! |
|
ligt eraan wanneer? |
|
- Wishmaster - Rammoth - Dwaallicht - Shadowlands - Lily - Ghoulliette jah ik wil ook mee!!!! |
|
- Wishmaster - Rammoth - Dwaallicht - Shadowlands - Lily - Angela Mortis - Ghouliette In Utrecht, ik woon er dus ben hoogstwaarschijnlijk van de partij -edit- ghouliette erbij gezet [Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 24-05-2002 10:57] MuayThaigerrr!! |
|
ligt er zeker aan wanneer? |
|
quote:Liefst niet naar de boothill, ik krijg daar zo'n grijzeharen complex Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ach, wat boeit het dat de gemiddelde leeftijd redelijk laag ligt, de fleskes HJ staan er koud en de muziek is meestal redelijk (beter dan de stairway iig). Alleen die pool tafel moeten ze dumpen, erg vervelend, hoewel poolende meisjes met een diep deco.... uhh, ik drijf door Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Als het je in het ene café niet bevalt, struin je gewoon door naar het volgende MuayThaigerrr!! |
|
- Wishmaster - Rammoth - Dwaallicht - Shadowlands - Lily - Angela Mortis - Ghouliette - Cadaveria, eindelijk iets voor mensen met een ultra dunne beurs. - General Skullfucker (mits we niet in de stairway gaan zuipen) |
|
- Wishmaster - Rammoth - Dwaallicht - Shadowlands - Lily - Angela Mortis - Ghouliette - Cadaveria, eindelijk iets voor mensen met een ultra dunne beurs. - General Skullfucker (mits we niet in de stairway gaan zuipen) - Witchking |
|
idd liever niet naar de stair way is ook veel duurder, de boothil lijkt me wel wat, heb ik veel over gehoord |
|
Stairway is wel duur ja, auw... |
|
Zo, stappen in Utrecht? Ik moet nog bijkomen van gisteravond... Man oh man, die Dwaallicht kan er wat van. |
|
quote: Waarvan??? SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Moet jet dat nog vragen. je hebt ons toch gehoord |
|
Dat zou je wel willen weten he. Ik kan je vertellen dat het iets met borsthaar te maken heeft. |
|
quote: Borsthaar?? Hebben jullie dat bij elkaar weggeharst?? En ja olivier ik weet dat jij en Teddy een hele romantische band met elkaar hebben...vooral als jij over zijn been aait LMAO SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Hmm, hars had er idd iets mee te maken... maar sjonge, die Dwaalie soms... nou, ik kan beter maar niets zeggen! But dude... he's insane! |
|
ok |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |