|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Azzie je blijft lollig SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
WEL: - Valorian666 - Cadaveria - Lily - General Skullfucker - Ghouliette - Mörke - Rammoth - Angela Mortis - Shadowlands - Vargen (sja, dan zet ik me er ook bij ) - Amarantha (alleen als het in het weekend is) - Wishmaster - Witchking - Dwaallicht - ZwaarMetaal - DarGull Misschien: - voice of thunder ( als me budget het toestaat) - Greycloak (indien mogelijk) - Snagger ? - Necromantica ? - Asherah - H-K (mocht het samenvallen met een gebruikelijke zuipavond in de boothill, zeg ik wel even hoi) - Suzanne Niet: -Azagthoth I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Wat gaat de datum zijn? |
|
quote: Let´s bring back the METAL |
|
- Valorian666 - Cadaveria - Lily - General Skullfucker - Ghouliette - Mörke - Rammoth - Angela Mortis - Shadowlands - Vargen (sja, dan zet ik me er ook bij ) - Amarantha (alleen als het in het weekend is) - Wishmaster - Witchking - Dwaallicht - ZwaarMetaal - DarGull Misschien: - voice of thunder ( als me budget het toestaat) - Greycloak (indien mogelijk) - Snagger ? - Necromantica ? - Asherah - H-K (mocht het samenvallen met een gebruikelijke zuipavond in de boothill, zeg ik wel even hoi) - Suzanne - draconian power & witchqueen - FireFox (als ik kan, dus in t weekend en ik nog geen andere dingen geplanned had) Niet: -Azagthoth Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
okeej..... Tijd om een datumpje te prikken! Suggesties?? maakt mij niet uit.. alst maar zaterdag's is |
|
- Valorian666 - Cadaveria - Lily - General Skullfucker - Ghouliette - Mörke - Rammoth - Angela Mortis - Shadowlands - Vargen (sja, dan zet ik me er ook bij ) - Amarantha (alleen als het in het weekend is) - Wishmaster - Witchking - Dwaallicht - ZwaarMetaal - DarGull Misschien: - voice of thunder ( als me budget het toestaat) - Greycloak (indien mogelijk) - Snagger ? - Necromantica ? - Asherah - H-K (mocht het samenvallen met een gebruikelijke zuipavond in de boothill, zeg ik wel even hoi) - Suzanne - draconian power & witchqueen - FireFox (als ik kan, dus in t weekend en ik nog geen andere dingen geplanned had) - Beli Mawr, eerst de datum en de financiën checken Niet: -Azagthoth Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
? datum.. hmm... ok: - Valorian666 -> 1. Vrijdag, 2. Zaterdag - Cadaveria - Lily - General Skullfucker - Ghouliette - Mörke - Rammoth - Angela Mortis - Shadowlands - Vargen (sja, dan zet ik me er ook bij ) - Amarantha (alleen als het in het weekend is) - Wishmaster - Witchking - Dwaallicht - ZwaarMetaal - DarGull Misschien: - voice of thunder ( als me budget het toestaat) - Greycloak (indien mogelijk) - Snagger ? - Necromantica ? - Asherah - H-K (mocht het samenvallen met een gebruikelijke zuipavond in de boothill, zeg ik wel even hoi) - Suzanne - draconian power & witchqueen - FireFox (als ik kan, dus in t weekend en ik nog geen andere dingen geplanned had) Niet: -Azagthoth |
|
tja.. Vrijdag is ook goed... Dus zaterdag/vrijdag? Over een niet al te lange tijd? Voor de vakantie zou gezellig zijn.. wij goan namelijk vrij vroeg op vakantie... dus, voor 11 juli is prima |
|
Ik kom denk ik ook. ps. is daar ook een winkel waar je wat goede metal cd's kan kopen ? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: NEE.. De enige winkel met beetje metal is White Noise, maar daar kan je onmogelijk relaxed luisteren. |
|
Ik ben ff vergeten.. maar in ADAM is er ook 1, Op een hoekje zit die. Die is ook erg goed. Ze hebben daar ALLES. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
voor metal moet oe nog altijd in Ede in de sound session wezen Utrecht zuigt kwa winkels... maar daar gaat het ook niet over... zuipeh! |
|
? datum.. hmm... ok: - Valorian666 -> 1. Vrijdag, 2. Zaterdag - Cadaveria - Lily - General Skullfucker - Ghouliette - Mörke - Rammoth - Angela Mortis - Shadowlands - Vargen (sja, dan zet ik me er ook bij ) - Amarantha (alleen als het in het weekend is) - Wishmaster - Witchking - Dwaallicht - ZwaarMetaal - DarGull Misschien: - voice of thunder ( als me budget het toestaat) - Greycloak (indien mogelijk) - Snagger ? - Necromantica ? - Asherah - H-K (mocht het samenvallen met een gebruikelijke zuipavond in de boothill, zeg ik wel even hoi) - Suzanne - draconian power & witchqueen - FireFox (als ik kan, dus in t weekend en ik nog geen andere dingen geplanned had) -Sassette (als ik die datum kan) Niet: -Azagthoth [Dit bericht is gewijzigd door Sassette op 26-05-2002 21:02] How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
- Valorian666 -> 1. Vrijdag, 2. Zaterdag - Cadaveria - Lily - General Skullfucker - Ghouliette - Mörke - Rammoth - Angela Mortis - Shadowlands - Vargen (sja, dan zet ik me er ook bij ) - Amarantha (alleen als het in het weekend is) - Wishmaster - Witchking - Dwaallicht - ZwaarMetaal - DarGull Misschien: - voice of thunder ( als me budget het toestaat) - Greycloak (indien mogelijk) - Snagger ? - Necromantica ? - Asherah - H-K (mocht het samenvallen met een gebruikelijke zuipavond in de boothill, zeg ik wel even hoi) - Suzanne - draconian power & witchqueen - FireFox (als ik kan, dus in t weekend en ik nog geen andere dingen geplanned had) -Sassette (als ik die datum kan) -BurZum (woon toch in de buurt) Niet: -Azagthoth |
|
Zou er voor een slaapplaats kunnen gezorgd worden? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ik ben btw erg voor de zaterdag ivm de trein terug. bovendien moet ik zaterdag overdag werken, en zaterdag is een leukere stapdag. een donderdag zou ook wel kunnen. |
|
quote: Hehehe... ALLES is een groot begrip.. Ik kan zo handen vol bands opnoemen waarvan ze niet EEN album zullen hebben... Maar Boudisque is wel aardig ja... Toch haalt het het lang niet bij de mailorders.. En nu weer ontopic, er zijn immers al 3 winkeltopics .. .ehhehe |
|
Ja goed idee.... mijn voorstel is 14 JUNI Mensen die ver moeten reizen kunnen dan bij mij in woerkum blijven pitten (max. een stuk of 10) Ik kan enkel op een vrijdagen.... (of vakaties doordeweeks uiteraard) Ik, Wil Schuurman |
|
- Valorian666 -> 1. Vrijdag, 2. Zaterdag - Cadaveria - Lily - General Skullfucker - Ghouliette - Mörke - Rammoth - Angela Mortis - Shadowlands - Vargen (sja, dan zet ik me er ook bij ) - Amarantha (alleen als het in het weekend is) - Wishmaster - Witchking - Dwaallicht - ZwaarMetaal - DarGull Misschien: - voice of thunder ( als me budget het toestaat) - Greycloak (indien mogelijk) - Snagger ? - Necromantica ? - Asherah - H-K (mocht het samenvallen met een gebruikelijke zuipavond in de boothill, zeg ik wel even hoi) - Suzanne - draconian power & witchqueen - FireFox (als ik kan, dus in t weekend en ik nog geen andere dingen geplanned had) -Sassette (als ik die datum kan) -BurZum (woon toch in de buurt) -Rajackar Niet: -Azagthoth |
|
Mijn voorstel is weer een zaterdag, vanwege de bekende redenen van mensen die van wat verder komen en/of moeten werken op zaterdagen, en da's best een redelijk grote club begreep ik. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ga ook voor zaterdag ('s avonds natuurlijk) MuayThaigerrr!! |
|
- Valorian666 -> 1. Vrijdag, 2. Zaterdag - Cadaveria - Lily - General Skullfucker - Ghouliette - Mörke - Rammoth - Angela Mortis - Shadowlands - Vargen (sja, dan zet ik me er ook bij ) - Amarantha (alleen als het in het weekend is) - Wishmaster - Witchking - Dwaallicht - ZwaarMetaal - DarGull Misschien: - voice of thunder ( als me budget het toestaat) - Greycloak (indien mogelijk) - Snagger ? - Necromantica ? - Asherah - H-K (mocht het samenvallen met een gebruikelijke zuipavond in de boothill, zeg ik wel even hoi) - Suzanne - draconian power & witchqueen - FireFox (als ik kan, dus in t weekend en ik nog geen andere dingen geplanned had) -Sassette (als ik die datum kan) -BurZum (woon toch in de buurt) -Rajackar Niet: -Azagthoth -Rectum Lobotomy |
|
Hmmm...een incrowd feestje? |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |