IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Dagje Utrecht: Zuipen!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 20-06-2002 16:23 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ok, dan gaan we toch gewoon een keer met minder mensen?

Komende tijd kan ik overigens niet omdat ik op vakantie ben.



Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 20-06-2002 16:51 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

waarom verkiezingen houwe... ik heb dit topic ook gewoon geopend, gewoon een toipic openen met een plaats die je goed lijkt, in mijn geval Utrecht, wie mee wil gaat mee, wie niet mee wil/kan heeft pech, die opent moar een topic voor een andere plek/dag


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 20-06-2002 19:40 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

mooi

de volgende keer ben ik er weer bij ( in Utrecht)

wie heeft zin om morgen te gaan zuipen in Den Haag?
nee?
o.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2002 19:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 19:40 schreef aerodis het volgende:
mooi

de volgende keer ben ik er weer bij ( in Utrecht)

wie heeft zin om morgen te gaan zuipen in Den Haag?
nee?
o.


den haag reminds me of something, moet mijn moeder maar weereens bellen die woont daaro.


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 20-06-2002 21:37 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 19:40 schreef aerodis het volgende:
mooi

de volgende keer ben ik er weer bij ( in Utrecht)

wie heeft zin om morgen te gaan zuipen in Den Haag?
nee?
o.


Is ook een idee natuurlijk. 't Paard is geloof ik op z'n tijd wel wat.


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 21-06-2002 0:11 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen




Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-06-2002 0:32 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik merk dan Limburg erg goed vertegenwoordigd is, dus bij deze stel ik een giet-marathon voor in cafe Zig/Zag in weert.



MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 21-06-2002 2:50 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl







waty betere foto's van so what

[Dit bericht is gewijzigd door MetalHeus op 21-06-2002 2:52]



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-06-2002 2:51 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Welgeteld null foto's zijn zichtbaar.


MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 21-06-2002 2:54 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

3



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-06-2002 11:27 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Hmmz, kan er anders niet gewoon op een muziekloos terras zo'n meeting plaatsvinden?
Waar je kunt ZITTEN, geen slechte muziek hebt, elkaar kunt verstaan.

Een café waar ze goede metal draaien is natuurlijk perfect, maar blijkbaar vrij onbereikbaar voor een groot deel ZM'ers. Een café waar ze klootmuziek draaien en het veel te druk is en waar je wat staat te staan en drie keer moet vragen wat iemand zegt (vanwege de harde klootmuziek) is voor mij iig geen optie. Ik HAAT dat soort café's!


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 21-06-2002 11:30 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2002 0:32 schreef Slechtheid het volgende:
Ik merk dan Limburg erg goed vertegenwoordigd is, dus bij deze stel ik een giet-marathon voor in cafe Zig/Zag in weert.




Juist of naar de Triangel in weert!


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 21-06-2002 11:31 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 11:12 schreef ghoulliette het volgende:
was ik dinsdag nog, de enige metal kroeg wordt momenteel verbouwd,


De Cave gaat vandaag open!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-06-2002 11:41 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Triangel/Zig Zag Weert, Dynamo café Eindhoven... Allemaal opties.


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 21-06-2002 12:08 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 20 juni 2002 14:30 schreef Valorian666 het volgende:
- De ene helft wil koste wat het kost in een metal/rock cafe zitten, en verwacht daarom dat mensen naar gehuchten als Ede vertrekken.


om hier ff op terug te komen....

We hebben 't over Utrecht, is goed te berijken, sommige willen Utrecht/Arnhem, waarom niet iets doen wat er tussen in ligt!?
De so what is een goed cafe, je kan horen wat je maar wil, ruimte zat daar!

Als iemand wat later komt en die staat op het station kan je hem zowat roepen vanuit de so what, try that in Utrecht ofzo, wij moeste 2 x heen en weer om mensen op te halen die vervolges niet, of later op komen dagen..
Als je daar in Ede zit is dat geen probleem, ben je in 1 minuut weer trug...

Als Enschede al geen probleem vormt, zie ik geen reden waarom Ede geen geweldige optie is


Aroussa
I'm looking foreward to regretting this..
Usericon van Aroussa
Posted 21-06-2002 17:31 by Aroussa Wijzig reactieProfiel van AroussaQuote dit bericht

juist.


Just because I don't care doesn't mean I don't understand.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-06-2002 17:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 14:41 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik vind R'dam ook niet echt cool, maar in het centrum ben ik ook niet echt geweest... da's iig wel een flink stuk van het station af (moet je eerst een tram pakken enzo). In Utrecht is het, heb ik de indruk, net wat overzichtelijker.

Amsterdam is gewoon te fucking druk, als je het mij vraagt. Arnhem is ook wel OK, bestaat café de Beugel nog?


tegenwoordig is er de stortebeker


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-06-2002 17:39 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2002 11:30 schreef Frietbal het volgende:
Juist of naar de Triangel in weert!


Vanavond is er een mini-tiny ZM meeting in de Triangel.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 21-06-2002 17:43 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

doe anders maar in vakantie in Limburg..
Daar woont me zuske handig..

en doe maar Tnightmares idee


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-06-2002 19:40 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

[quote]iemand zei


.. Hey, die blonde dude helemaal rechts is Bas van Pleurisy (en ex-judgement day)


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-06-2002 22:25 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

wie is die gast ook al weer waar bas tegen over staat, die in dat rooie shirt?

mijn rolletje is vol, en ik ga em maandag even naar de fotoshop brengen.
dus dan weet je dat alvast

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 21-06-2002 22:26]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 22-06-2002 9:44 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

willem , een vd oude synthesizers van serenade of darkness



Aroussa
I'm looking foreward to regretting this..
Usericon van Aroussa
Posted 23-06-2002 22:38 by Aroussa Wijzig reactieProfiel van AroussaQuote dit bericht

Cadaveria ook foto's gemaakt?

oei, als ik er maar niet op sta


Just because I don't care doesn't mean I don't understand.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-06-2002 23:01 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2002 22:38 schreef Aroussa het volgende:
Cadaveria ook foto's gemaakt?

oei, als ik er maar niet op sta
ja, ik heb ook foto's gemaakt. als alles goed is staan ze het weekend in dit topic.
quote:
Op 22 juni 2002 9:44 schreef MetalHeus het volgende:
willem , een vd oude synthesizers van serenade of darkness
ah ja, nu weet ik het weer.. ken je die lui van SOD ook dan.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 23-06-2002 23:46 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

niet persoonlijk, maar willem komt vaak in so what, en aangezien dat me stamkroeg is

en een vriend van mij gaat drummen in hun bende



Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen