|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
argh ik heb altijd het idee dat iedereen, hier iedereen, persoonlijk kent, of juist daar dit zuipfestijn voor? |
|
haha, mensen kennen elkaar door die meetings op concerten enzo. of al van te voren natuurlijk |
|
Haha ja, het wordt steeds meer een kippenhok hierzo. Wanneer komt de eerste ZM-bruiloft? |
|
quote: Wat eruuggg nou Ik zal je niet negeren hoor Pandaatje SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Dat kunnen we beter aan jou vragen SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: dat zou knap lullig zijn en ik zou er niet aan mee werken. Ik denk namelijk dat jij je panda lesje wel geleerd hebt, en tegenwoordig is er nix meer op je aan te merken |
|
nee.... nix.... dus kom gewoon, niet zeuren, niemand word buite geslote, als je maar van zuipe weet! IEDEREEN! ! ! KOM!!!!!!!!! |
|
quote: WANNEEERRRRRRR???? SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: eeh.... SNEL! MAN, WHEEELP!!! ehm ehm... ik zou 't echt nie weten.. ik kan altijd |
|
Gaat er nog iets van de grond komen?? |
|
Moet ik een datum prikken ofzo?? SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
JA 14 juni |
|
quote:Da's cool, daar ben ik bij. Maar ik dacht dat 15 juni al beslist was? Ach, we kunnen het ook twee keer doen natuurlijk . |
|
misschien dat 14 juni toch beter is dan 15 juni |
|
Ik kan alle twee de data niet Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Als ik zou komen zou ik voor de 14de kiezen. Maar ik weet dus niet of ik kom. Moet ook mijn vriendin ontvangen (belangrijk), en die moet die dag lijkt mij werken. |
|
quote: Hmm... er is niets beslist .. we kunnen wel iets besluiten en dan is het vervolgens besloten [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 05-06-2002 16:06] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 05-06-2002 16:09] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Beslis dan!!! Wie er kan mooi, wie er niet kan jammer dan, volgende keer beter, als je iedereen een plezier wilt doen, komt er dus nooit wat van... [Dit bericht is gewijzigd door Shadowlands op 05-06-2002 16:18] SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
okay, het wordt de 14e. Geen gezeik, het staat nu vast. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Hmm... als je je corpsepaint thuis laat zal het wel meevallen |
|
quote: Jij komt toch helemaal niet ? Maar ik vindt het best hoor de 14de. SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Ik help jullie een beetje. Ik word een beetje gaar van dat besluitloze gedrag van juliie... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Dank u o goedhartige Azzie SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |