|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote van Elmar: quote: |
|
sorry hoor |
|
Vandaag toch een behoorlijke zuipdag gehad hiero . |
|
Zuipen...BAH! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
bah bier is vies |
|
Maar Grolsch is lekker . Ah, wel lol gehad. Maar het was eigenlijk een 'vergadering'. |
|
Opzich vind ik het wel een goed plan om in augustus weer een keer bier te gaan drinken in utrecht. Utrecht is het meest haalbaar, en als jij nou toevallig in Vladivostok woont, komt niet iedereen daarheen. dus Utrecht |
|
Kunnen jullie niet wachten totdat ik terug van vakantie ben Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Utrecht of hoger is voor mij het makkelijkst haalbaar, maar naar een andere grote stad op minder dan 45 min. van Utrecht zou ik ook nog wel af komen.. |
|
Utrecht joah... een keer rond het einde van augustus ofzow ? Ik, Wil Schuurman |
|
Nee dan kunnen jullie beter allemaal naar dit dorp komen want dan is het kermis... drie dagen collectief dronkenschap (en 'sochtends vroeg al in de kroeg staan he!) |
|
Hebben ze daar een draaimolen met Darktroon? Zo niet, dan krijg je mij met geen mogelijkheid op een kermis. |
|
MG ik zie het echt zo voor me, een METALkermis |
|
Na 4 augustus, want dan is iedereen terug uit Wacken en ik uit Zweden |
|
utrecht is wel centraal enzo maar een stad met tenminste 1 rockcafe/ metal kroeg zou wel leuk zijn. |
|
Ik snap niet waarom zoveel mensen per sé naar een rockcafe/metalkroeg willen. Metal draai ik op m'n kamer en hoor ik op concerten, in de kroeg boeit het me eigenlijk niet zoveel, dan ga ik vooral voor de gezelligheid en dat lukt prima zonder metal. Utrecht heerscht . |
|
het maakt me opzich niet heel erg veel uit of er veel metal gedraaid wordt, vorige keer in de boothill was goaf, despite dat er niet erg veel *echte* metal werd gedraaid. |
|
utrecht heeft ook geen relaxte terrasjes, overal is veel verkeer of wordt er iets open gebroken. Maar een rockcafe is iid niet noodzakelijk, maar zou het wel extra leuk maken. |
|
Amsterdam - Korsakoff? |
|
quote:I've said it before and I'll say it again -- Ledig Erf. |
|
quote: Dat niet, maar het dorp is drie dagen lang een openluchtkroeg. Bovendien - dan maken we toch een Darkthroon draaimolen? [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 21-07-2002 17:18] |
|
Op de volgende wil ik ook komen. Ik ken nu een aantal van jullie, dus zodoende. Utrecht of Amsterdam, mij maakt het niet uit. Ik blijf het volgen hier! Bring The People Together |
|
grote voordeel van amsterdam en utrecht is wel dat de treinverbinding er oke is. maar liever utrecht dan a'dam. a'dam is te toeristisch. en dat ledig erf dat wil ik nu wel eens zien dan |
|
RAAGH! mooi, wanneer is iedereen gerevalideerd van Wacken? |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |