![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat schuift het Snagger? ![]() Heey UberWiegel ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 19-06-2002 19:38] MuayThaigerrr!! ![]() |
|
Omg.. weten jullie ook hoe ik dr zonder paint uitzie.. MAF dus ![]() Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
woef woef Reactie op snaggor ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 19-06-2002 19:38] ![]() |
|
na rijp beraad toch maar besloten om die pic niet te posten niks boeiends aan namelijk ![]() ![]() |
|
quote: WRAAGH! eindelijk Der UberWiegel! ![]() |
|
Ach ik hoef mijn fans toch niet te betalen ? Teminste.. niet in geld... een handtekening kan zo geregeld worden hoor Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: Uh... ![]() Met paint ook hoor. ![]() ![]() |
|
He uwer Slechtheid. Kom jij niet van het dutchgothic forum vandaan? Heb je eindelijk je weg naar het metalforum gevonden of hebben ze je weggepest? ![]() Ik heette Thy Everlasting Darkness daar. ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: ![]() Nu is het alleen nog wachten op de foto's van Cadaveria/Valorian ![]() MuayThaigerrr!! ![]() |
|
ik sta er beswel normaal op ![]() heerschende foto's ZM ![]() Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
Leuke girly heb je aan op die pics anke ![]() ![]() |
|
leuke foto's ![]() mogen ze ff naar mijn @mail gestuurd worden : Metalheusje@hotmail.com btw A.M ik ben mijn zonnebrilletjes kwijt ![]() ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl ![]() |
|
quote:hehe, dank je Marcel ![]() quote:wáát??! Ik keek al vooruit naar den volgende meeting om je brilletje weer weg te sneaken ![]() Maar dat kan dus niet meer ![]() ![]() MuayThaigerrr!! ![]() |
|
goed idee ![]() ![]() ![]() |
|
quote: alweer naar utrecht??? kunnen we niet beter naar een stad met terrasjes en rock cafe's gaan??? ![]() |
|
Enschede ... ![]() |
|
Utrecht heeft legio terrasjes. Je moet ook niet naar de Boothill gaan.... Maar goed, Arnhem, R'dam, A'dam, ik vind het best... wat een voordeel toch, dat centraal wonen ![]() ![]() |
|
Amsterdam..... ![]() SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! ![]() |
|
quote: nijmegen ligt misschien wat centraler ![]() 1 metal kelder, 1 rockcafe veeeeeeeel bruine cafe's met een goede sfeer en redelijke muziek en overal terassjes, om te stappen zijn er nog 2 dans/bar gelgenheden waar metal gedraait wordt! nijmegen heerst oja we hebben veel bier (met een normale prijs) natuurlijk en weinig 15 jarigen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 20-06-2002 11:02] ![]() |
|
alst teras in de So What open is, kenne we daar een vette aavond/dag, hebbe... d'r is laatst ook een grote meetting van 't DOA forum geweest ![]() was een groot succes ![]() |
|
quote: so what is een leuke tent jammer alleen dat je verders niets te doen hebt daaro, je kunt alleen naar de so what en verders niets ![]() |
|
quote: Jullie moeten ook naar a'dam komen!! HEEL VEEL te doen! ![]() SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! ![]() |
|
tjah, naast de So What zit nog een normale gezellige tent, verder zit er een geweldige Shourmatent ![]() ![]() En 't fijne is dat in tegenstelling tot meeste andere gelegenheden, de so what NAAST het station gevestigd is ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |