|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat schuift het Snagger? Heey UberWiegel [Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 19-06-2002 19:38] MuayThaigerrr!! |
|
Omg.. weten jullie ook hoe ik dr zonder paint uitzie.. MAF dus Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
woef woef Reactie op snaggor [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 19-06-2002 19:38] |
|
na rijp beraad toch maar besloten om die pic niet te posten niks boeiends aan namelijk |
|
quote: WRAAGH! eindelijk Der UberWiegel! |
|
Ach ik hoef mijn fans toch niet te betalen ? Teminste.. niet in geld... een handtekening kan zo geregeld worden hoor Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Uh... Met paint ook hoor. |
|
He uwer Slechtheid. Kom jij niet van het dutchgothic forum vandaan? Heb je eindelijk je weg naar het metalforum gevonden of hebben ze je weggepest? Ik heette Thy Everlasting Darkness daar. ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
|
|
quote: Nu is het alleen nog wachten op de foto's van Cadaveria/Valorian MuayThaigerrr!! |
|
ik sta er beswel normaal op heerschende foto's ZM Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Leuke girly heb je aan op die pics anke |
|
leuke foto's mogen ze ff naar mijn @mail gestuurd worden : Metalheusje@hotmail.com btw A.M ik ben mijn zonnebrilletjes kwijt ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote:hehe, dank je Marcel quote:wáát??! Ik keek al vooruit naar den volgende meeting om je brilletje weer weg te sneaken Maar dat kan dus niet meer MuayThaigerrr!! |
|
goed idee volgende meetting, weer een dagje Utrecht, als mensen wat anders wille doen ze dat maar fijn, maar er komt nog een dagje Utreg aan! |
|
quote: alweer naar utrecht??? kunnen we niet beter naar een stad met terrasjes en rock cafe's gaan??? |
|
Enschede ... |
|
Utrecht heeft legio terrasjes. Je moet ook niet naar de Boothill gaan.... Maar goed, Arnhem, R'dam, A'dam, ik vind het best... wat een voordeel toch, dat centraal wonen . |
|
Amsterdam..... SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: nijmegen ligt misschien wat centraler 1 metal kelder, 1 rockcafe veeeeeeeel bruine cafe's met een goede sfeer en redelijke muziek en overal terassjes, om te stappen zijn er nog 2 dans/bar gelgenheden waar metal gedraait wordt! nijmegen heerst oja we hebben veel bier (met een normale prijs) natuurlijk en weinig 15 jarigen [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 20-06-2002 11:02] |
|
alst teras in de So What open is, kenne we daar een vette aavond/dag, hebbe... d'r is laatst ook een grote meetting van 't DOA forum geweest was een groot succes |
|
quote: so what is een leuke tent jammer alleen dat je verders niets te doen hebt daaro, je kunt alleen naar de so what en verders niets |
|
quote: Jullie moeten ook naar a'dam komen!! HEEL VEEL te doen! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
tjah, naast de So What zit nog een normale gezellige tent, verder zit er een geweldige Shourmatent meer heb ik in dat straatje niet nodig En 't fijne is dat in tegenstelling tot meeste andere gelegenheden, de so what NAAST het station gevestigd is |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |