![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
*!* ![]() ![]() ![]() |
|
wahaa, ik zit er op school.. maar ik moak meestal liever dat ik zo snel mogelijk weg ben uit Utrecht ![]() ![]() |
|
quote: He! Die situatie ken ik ![]() ![]() |
|
Stelletje Utrecht-n00bs, ik woon hier amper een maand en weet al meer dan jullie. Ik ga wel niet mee, maar hier zijn enkele simpele suggesties (de adressen zoek je maar op op http://www.goudengids.nl): - kafé België aan de Oude Gracht; tof, veel soorten bier, geinig publiek, maar klein - terrasjes rond het grote postkantoor; veel ruimte & gezellig - terrasjes rond de Domtoren; veel ruimte & gezellig - terrasjes bij het Ledig Erf; prachtig plekje in Utrecht, ruimte genoeg en tegenover een pinautomaat ![]() - Mick O'Connels Irish Pub, geen terras helaas, wel GUINNESS - Florin & Firkin, nooit geweest, schijnt wel lachen te zijn (- de proverbiale terrasjes aan de Oude Gracht zijn eigenlijk niet zo leuk) - Café Springhaver is ook geinig, en draaien nog wel eens goede films in het aanpalende bioscoopje ook - Café Het Pandje is wel gezellig, niet echt leuk terras helaas - hmmm ik sjees vrij vaak door het centrum, leuke kroegjes zat in zijstraatjes maar om daar nu op zoek naar te gaan met z'n allen... veel plezier he! ![]() |
|
He! Ik zei niet dat ik nog nooit in Utrecht in een café geweest ben... ![]() |
|
laten we eerst maar eens zorgen dat we de hele groep compleet krijgen ![]() wie komen er nou allemaal precies ![]() (lijstje?) ![]() Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
Valorian666 Snagger Ghouliette Cadaveria Wishmaster Angela Mortis -=zwaarmetaal=- General Skullfucker Rajacker MetalHeus Heosphoros H-K ![]() ![]() *edtit: geen Dwallicht* [Dit bericht is gewijzigd door Aroussa op 08-06-2002 9:27] Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
Ah dat word nog druk hiha... Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
kom je ook Snagger? *edit: ow BWAHAHAHA je stond er al bij ![]() wat ben ik toch een mogool ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Aroussa op 08-06-2002 10:40] Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
Heel goed hoor.... ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
het is ochtend ![]() Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
Ja dat word dus al weer vroeg naar huis (rollen) Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
juist. ![]() Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
Verdorie... wie helpt snagger in broaboant snachts mee om de kratjes bier te legen ? ( En smorgens effetjes mee naar de winkel brengen ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
wanneer is t? ![]() |
|
quote: 14 juni ![]() |
|
Helaas, 14 juni zit ik in echt, is een Form reunie en een chemical breath reunie, dat wil ik niet missen .. had me wel gezelig geleken verder hoor ![]() Marcel ![]() |
|
quote: we zullen zoiets nog wel een keer doen deze zomer lijkt me zo ![]() |
|
quote:Misschien wel 2 keer... ![]() |
|
Zou leuk zijn als ik dan wel kon komen ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
quote:Mooi, maar dan wél op een zaterdag, dan hebben we dat gedoe met ja vrijdag nee zaterdag oh toch wel ook direct gehad. Elke dag een keer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ja, dat lijkt me wel zo eerlijk ![]() |
|
hmm, mogen niet uitgenodigde metalheads ook komen?? what about the boothill saloon?? im not lame enough to do signatures, really. ![]() |
|
Veul te klein Ik, Wil Schuurman ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |