|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
*!* ik zal ens kijken |
|
wahaa, ik zit er op school.. maar ik moak meestal liever dat ik zo snel mogelijk weg ben uit Utrecht dus ook ik weet weinig van den cafee's af... ach.. we huppele wel erges binne |
|
quote: He! Die situatie ken ik |
|
Stelletje Utrecht-n00bs, ik woon hier amper een maand en weet al meer dan jullie. Ik ga wel niet mee, maar hier zijn enkele simpele suggesties (de adressen zoek je maar op op http://www.goudengids.nl): - kafé België aan de Oude Gracht; tof, veel soorten bier, geinig publiek, maar klein - terrasjes rond het grote postkantoor; veel ruimte & gezellig - terrasjes rond de Domtoren; veel ruimte & gezellig - terrasjes bij het Ledig Erf; prachtig plekje in Utrecht, ruimte genoeg en tegenover een pinautomaat - Mick O'Connels Irish Pub, geen terras helaas, wel GUINNESS - Florin & Firkin, nooit geweest, schijnt wel lachen te zijn (- de proverbiale terrasjes aan de Oude Gracht zijn eigenlijk niet zo leuk) - Café Springhaver is ook geinig, en draaien nog wel eens goede films in het aanpalende bioscoopje ook - Café Het Pandje is wel gezellig, niet echt leuk terras helaas - hmmm ik sjees vrij vaak door het centrum, leuke kroegjes zat in zijstraatjes maar om daar nu op zoek naar te gaan met z'n allen... veel plezier he! |
|
He! Ik zei niet dat ik nog nooit in Utrecht in een café geweest ben... |
|
laten we eerst maar eens zorgen dat we de hele groep compleet krijgen wie komen er nou allemaal precies (lijstje?) Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Valorian666 Snagger Ghouliette Cadaveria Wishmaster Angela Mortis -=zwaarmetaal=- General Skullfucker Rajacker MetalHeus Heosphoros H-K correct me if I'm wrong here.. *edtit: geen Dwallicht* [Dit bericht is gewijzigd door Aroussa op 08-06-2002 9:27] Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Ah dat word nog druk hiha... Ik, Wil Schuurman |
|
kom je ook Snagger? *edit: ow BWAHAHAHA je stond er al bij wat ben ik toch een mogool * [Dit bericht is gewijzigd door Aroussa op 08-06-2002 10:40] Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Heel goed hoor.... Ik, Wil Schuurman |
|
het is ochtend Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Ja dat word dus al weer vroeg naar huis (rollen) Ik, Wil Schuurman |
|
juist. Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Verdorie... wie helpt snagger in broaboant snachts mee om de kratjes bier te legen ? ( En smorgens effetjes mee naar de winkel brengen ) Ik, Wil Schuurman |
|
wanneer is t? |
|
quote: 14 juni |
|
Helaas, 14 juni zit ik in echt, is een Form reunie en een chemical breath reunie, dat wil ik niet missen .. had me wel gezelig geleken verder hoor Marcel |
|
quote: we zullen zoiets nog wel een keer doen deze zomer lijkt me zo |
|
quote:Misschien wel 2 keer... |
|
Zou leuk zijn als ik dan wel kon komen "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:Mooi, maar dan wél op een zaterdag, dan hebben we dat gedoe met ja vrijdag nee zaterdag oh toch wel ook direct gehad. Elke dag een keer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ja, dat lijkt me wel zo eerlijk |
|
hmm, mogen niet uitgenodigde metalheads ook komen?? what about the boothill saloon?? im not lame enough to do signatures, really. |
|
Veul te klein Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |