|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
hehehe kom maar met die foto's |
|
Volgende keer zal ik dan maar wel tot 'het eind' blijven.... maarja dit boerske verlangde naar broaboant.... hehe Nee het was wel geslaagd, ik hoop dat de cds nog aangekomen zijn en bestel vooral NOOIT een turkse pizza bij denne belg!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: hahaha ROFL |
|
quote: Tenzij je toch dakstenen wilt gaan leggen. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Hmmm... als ik die opmerking eerder had gezien, had je mooi geen eten gehad Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Foto's? dus het was helemaal geen bliksem die uit Cadaveria dr ogen kwam? |
|
quote: nou zeg. zo erg zijn ze niet hoor |
|
quote: das nog maar afwachten natuurlijk... Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
haha, zal wel meevallen |
|
ik ben flikkke Ik, Wil Schuurman |
|
euh?? |
|
quote:vertel mij wat joh................................. |
|
Hoer datte benne.... beetje men wachtwoord jatte slet! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:?????watlulde |
|
nou... ik heb me goed vermaakt in de goudvishal te arnhem.... ghoulliette kwam redelijk aangeschoten binnen druipen... hahahaha het was kennelijk toch wel leuk geweest? hahaha Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
ik vond de meeting weer duchtig en heerschend roeleren (so to speak) en Snagger je kan idd geen engels Dieviene... ennehm wat AVondmist betreft... > maar we hebben het errug gezellig gehad.. ook wel leuk om te ontdekken dat Floris ene ouwe bekende was duss... goed voor een herhaling oh ennehm.. die foto's worden LEED ik sta d'r vogges mij echt verrot op maar ach.. en tot de volgende Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
alst goed is zijn die van mij woensdag klaar hehe |
|
hmmm .. Je bent trouwens wel heel thuis gekomen zaterdag? MuayThaigerrr!! |
|
quote: jah hoor.. ff offtopic, heet je zusje eva? die zat op me msn namelijk |
|
Ja, ik zag dat ze een gesprek met Draecko (?) had, en toen heb ik d'r van de pc gekickt en msn uitgezet. Ik snap echt niet hoe ze in hemelsnaam op jouw msn kwam Iig heb ik d'r ff 'onderwezen' () en het zal niet wedergebeuren Excuus voor het offtopic heren en dames moderators MuayThaigerrr!! |
|
quote: whahaha ik zie die kop van je nog steeds voor me hahaha...... |
|
quote: ik wil wel met je zusje praten ,hoor |
|
quote: ik had me wachtwoord opgeslagen .. daarom maar ze praatte met Draco, maaaar dat was ik dus eigenlijk , want ik zat daar bij die jongen |
|
man, dat snap ik dus echt niet meer. weet je hoe laat het is? |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |