|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
ok 15.00 ...en andrs bel ik je wel schedelneuker ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
hee Mutilator....Utrecht is toch een beetje je home town.....kom jij niet dan? |
|
Wie komt er allenmaal morgen ? en welk cafe of meeting point ? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: uhm... |
|
De 15:00-ers onder het blauwe grote bord op CS ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: jep, check anders even de vorige pagina van dit topic |
|
Keej ennuh, het is morgen iedereen-in-een-pyaemia-shirt-is-aardig-en-verdient-bier-dag Life doesn't get much better than this! |
|
quote: das waar de vertrek tijden opstaan, de aangeeft wanneer de volgende trein gaat ligt tussen de sporen in in de stationshal |
|
Ik kan pas om half 5 komen hoor ik net. Ik moet dus GS bellen om uit te vinden waar jullie rondhangen rond die tijd? MuayThaigerrr!! |
|
quote: u heeft mail! mijn nummer indien GS in gesprek is ofzo |
|
Cadaveria en ik komen dus ook, maar weten niet precies hoe laat.. Cadaveria pas na 8'en ,, ik tussen 15:00 en 18:00 Niemand weet dus nog wat voor cafe het gaat worden? |
|
quote: Ik denk dat we naar het neude lopen. Als het lekker weer is zul je ons wel buiten zien zitten, anders wordt het wat moeilijker |
|
quote: bel ff general skullfucker als je er bent. Wij komen om ongeveer 2000 uur |
|
quote: Ok! Heeft iemand daar een nummer van? |
|
quote: ja ik. 06-17544945 |
|
haha, lol |
|
quote: !!!mwoehahahaha!!! |
|
een goed idee. ik zie het allemaal wel gebeuren. |
|
Een goedesmorgens en tot vanmiddag! |
|
nog 1 uurtje en ik ben uit.. whieeee... kannik fijn 3 uur in Utrecht uithouwe.... maargoed, kheb net een goed gesprek met mijn mentor gehad dus ik heb er zin in! |
|
tja ik zit nog saai in de schoolbanken nu, de gedachte aan bier leid tot concentratie stoornissen |
|
lol... nog ffies d'r tegen aan |
|
quote: maarre jij komt uit utreg??? en hoe laat ben jij er dan? |
|
ik kom uit Ede, maar zit in Utrecht op school Ik kom om 3 uur... |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |