|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
ga toch weg met he je zaterdag er is niks mis met een vrijdag |
|
Dames en Heren, 14 en vooral 15 juni zijn de 2 dagen van de Dynamo afscheidsconcerten. Kom op zeg! De Dynamo wat Nederland zoveel op het gebied van metal heeft gegeven! Ik zou wel denken dat jullie een beetje meer plichtsbesef zouden hebben. Ik ga voor 7 of 8 juni. |
|
De topicstarter mag een datum prikken. Zow |
|
Is prima, zolang het maar een vrijdag is |
|
idd VRIJDAG!!! |
|
quote:BETER!!!!!!! Hij mag een datumpje prikken gaan! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
In yer ugly faces! Muhahahahaha! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Neuh ZATERDAG!! |
|
Niks topicstarter, stemmen! 7 juni: MBMarduk 8 juni: MBMarduk 14 juni: 15 juni: Ander datum: |
|
De topicstarter bepaald, en hij kiest een zaterdag. Klaar. Niet meer huilen hoor! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
7&8 juni is ook cool met mij, de weekends daarna kan ik voorlopig niet. |
|
als het midden juni is haak ik af, examens. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
- Valorian666 -> 1. Vrijdag, 2. Zaterdag - Cadaveria - Lily - General Skullfucker - Ghouliette - Mörke - Rammoth - Angela Mortis - Shadowlands - Vargen (sja, dan zet ik me er ook bij ) - Wishmaster - Witchking - Dwaallicht - ZwaarMetaal - DarGull - aerodis Misschien: - voice of thunder ( als me budget het toestaat) - Greycloak (indien mogelijk) - Snagger ? - Necromantica ? - Asherah - Amarantha (alleen als het in het weekend is) - H-K (mocht het samenvallen met een gebruikelijke zuipavond in de boothill, zeg ik wel even hoi) - Suzanne - draconian power & witchqueen - FireFox (als ik kan, dus in t weekend en ik nog geen andere dingen geplanned had) -Sassette (als ik die datum kan) -BurZum (woon toch in de buurt) -Rajackar |
|
quote: 8 juni is een mogelijkheid!!! |
|
- Valorian666 -> 1. Vrijdag, 2. Zaterdag - Cadaveria - Lily - General Skullfucker - Ghouliette - Mörke - Rammoth - Angela Mortis - Shadowlands - Vargen (sja, dan zet ik me er ook bij ) - Wishmaster - Witchking - Dwaallicht - ZwaarMetaal - DarGull - aerodis Misschien: - voice of thunder ( als me budget het toestaat) - Greycloak (indien mogelijk) - Snagger ? - Necromantica ? - Asherah - Amarantha (alleen als het in het weekend is) - H-K (mocht het samenvallen met een gebruikelijke zuipavond in de boothill, zeg ik wel even hoi) - Suzanne - draconian power & witchqueen - FireFox (als ik kan, dus in t weekend en ik nog geen andere dingen geplanned had) -Sassette (als ik die datum kan) -BurZum (woon toch in de buurt) -Rajackar -Bazzio (als ik niet hoef te werken) Bazzio Attacks!!! |
|
kan het dan niet 7 juni? 8 jun wordt moeilijk |
|
Eigenlijk ben ik ook wel voor vrijdag. Misschien moeten die verre lui maar ergens in Groningen gaan zuipen of zo . |
|
groningen???? tjeetje tja vrijdag kan wel maar dan wordt het vroeg naar huis, of zijn jullie sowieso sesamstraat drinkers |
|
Hmz, ik heb wel eens een biertje in de sesamstraat gedronken. In almere is namelijk een straat die sesamstraat heet, in de Kruidenwijk... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Dan kun je vast wel blijven maffen bij KoRaX. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ben zowiezo voor een avond zuipe in groningen. fuck utrecht! |
|
quote: jaloers???? |
|
Mwoh, als je liever bij mij blijft maffen... Kun je zat achterop bij een zatte mij op de fiets naar mijn huis IN groningen. Of bij een nuchtere KoRaX in de auto naar Hutje op de Heide Veendam... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
we mogen wel een zaaltje afhuren als iedereen komt Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |