![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kom niet. Vrijdag is voor mij niet echt een haalbare dag. Bovendien schijnt Vargen mij in Veenendaal te willen ontvangen ![]() No regrets and no remorse... ![]() |
|
aah Metalkneus ![]() ![]() ![]() |
|
Ikke en Lily komen ook!!!!! ![]() SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! ![]() |
|
Vlalorian Caviaeria Snaggerios the greek Dishwashorrr Angela Bordvis shoarmataal Dweilnicht Animal Lulsticker Brakjakker Metalkneus Kwebbelmens Lielie ![]() |
|
TEDDY!! Ik ben ik nou Kwebbelmens of Olijfje??? ![]() SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Nee ge motte wel betalen haha Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Hoe laat gaan jullie zuipen enzo? Misschien kan ik dan nog komen. ![]() ![]() |
|
Vlalorian Caviaeria Snaggerios the greek Dishwashorrr Angela Bordvis shoarmataal Dweilnicht Animal Lulsticker Brakjakker Metalkneus Kwebbelmens Lielie ansjovis ![]() |
|
quote:ja, vertel, vertel! Hoe laat is het nou? Da's altijd fijn en handig om te weten.. MuayThaigerrr!! ![]() |
|
Maakt mij geen fuk uit mensen.... zeg maar hehe! ![]() ![]() ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: haha, wat een bont gezelschap ![]() |
|
we beginnen om ehm.. als ik, den topicstarter, uit ben van school ![]() ![]() ![]() |
|
quote: dude, spijbelen.. kunnen we 's ochtends al beginnen ![]() |
|
Aangezien ik sportdag heb die dag ![]() ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: Ik werk, ik kan niet spijbelen!! Maar waar spreken we dan af?? EN hoe laat?? SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! ![]() |
|
quote: hoelaat ben je vrij? ik kan de hele dag.. sja ![]() |
|
quote:wtf?? Ik heb dan ook sportdag, maar ben pas half 3 ofzo uit. Het is niet eerlijk ![]() MuayThaigerrr!! ![]() |
|
Ik zal zo rond een uurtje of 15:00 in utrecht zijn... Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Ik ga spijbelen van me stage ![]() ![]() ![]() |
|
quote: mwa ik ook wel dan ![]() |
|
quote: Hehehe... maar ik gun mezelf vrij... ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Ik ben om 17.00 vrij.... ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |