|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
De 14e dus |
|
quote: OKee!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
en dan de volgende onvermijdelijk vraag: WAAR?? als het maar NIET in Stairway 2 Heaven is.. En hoe laat? |
|
quote: OKee, op Utrecht Centraal om 21.30, dan kunnen we nog ergens wat gaan indrinken voor the real party begins.....trouwens waar gaan we eigelijk heen?? SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
21.30 uur! HAHAHAH! |
|
quote: What is so funny!!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
ik ben te herkennen aan mijn roze maillot btw! En ik draag een groot houten kruis op mijn rug.. |
|
quote: idioot SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote:Nou, dat mensen die van buiten Utrecht komen 2 uurtjes laten dan weer naar huis kunnen. |
|
quote: Nachttreinen?????!!! Of dan gaan we uit en dan wachten jullie op de eerste tren van ZOndag, ik ken wel wat tuig die dat ook al meerdere keren hebben gedaan [Dit bericht is gewijzigd door Shadowlands op 05-06-2002 16:50] SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Of we kapen een bus en brengen iedereen gewoon naar huis toe.. Afterparty in de bus Yeah! |
|
quote:Ok, ik (bijvoorbeeld) moet naar Veenendaal. Laatste trein gaat om 01.22u. Dus moet je dan om 00.00u an richting station. En ik denk niet dat er veel lui willen overnachten op het station. Als het nou voor een groots evenement was, maar voor een avondje zuipen... Maar goed, ik denk toch niet dat ik kom en de rest moet het natuurlijk zelf weten. |
|
gaan er op vrijdagen dan nachttreinen??? de 14 is nog steeds een vrijdag namelijk, ach ja dan maar na twee uurtjes terug, kan ik daar verders zuipen |
|
Waar is "daar"? En waarom zou je pas om half 10 afspreken terwijl de kroegen de hele dag al open zijn? |
|
quote: ja man we beginnen gewoon om een uur of 1 smiddags |
|
quote: daar is terug in nijmegen, waar ik met de trein terug heen moet, ik leef daar |
|
quote: dus doen we beide dagen achter elkaar ZM weekend |
|
Inderdaad. Ik vind het best om om half zes lekker te gaan drinken, tussendoor een keer friet te halen en om half elf, elf uur met mijn aangeschoten kop naar huis te waggelen. En WAAR... ikzelf stel voor de terrasjes aan het Ledig Erf; mooi plekje, als je wil kan je langs de Tolsteegsingel wandelen, er is plek zat (zijn twee terrasjes tegenover elkaar zeg maar) EN het is ca. 50 meter naar de pinautomaat (heh). De oude gracht heeeeelemaal uitlopen totdat je bij de Twijnstraat komt, die ook uitlopen en je loopt zo tegen het Ledig Erf aan. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 05-06-2002 17:14] |
|
maargoed... de 14e will do fine... vrijdag is inne mooie dag.. Snaggorrr.. jij kon ook op een vrijdag he?? |
|
Mooi, dan moet ik ook wel kunnen |
|
Waar?? Ik vind alles best behalve de Stairway... o ja, en als je maar geen 2 euro voor een fluitje heineken hoeft neer te leggen |
|
De 14e komt mij perfect uit... is er toevallig iemand die naar brabant rijdt of moet ik gewoon met de laatste bus ? Ik, Wil Schuurman |
|
14 juni!!??? Dan zit ik op me stage . |
|
14 Juni.. ik kom: ----------------- Snaggerios the greet Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |