|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
om half 2 middernacht in het bos |
|
quote: nah.. ik denk dat ze deze week wel klaar zijn |
|
ehh... doe maar niet, haastige spoed is zelden goed ofzo MuayThaigerrr!! |
|
be. very. afraid. |
|
quote: ok. Daar drinken we 1 op I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Mja.. wij waren nog even aan het wachten op mensen die nog zouden komen terwijl er een paar mensen al vast de stad ingingen, ach, wat maakt het uit, het is geen verplichting m constant bij mekaar te hangem. We hebben ons iig prima vermaakt in het belgisch cafe met extreem veel bierkeuze (en in de boothill was ook erg ok, headbangen op de viekante cm in een cafe ) Life doesn't get much better than this! |
|
Hm.. ik neem volgende keer ook een fototoestel mee ZwaarMetaal. Dat je het vast ff weet .. (foto's maken van een dode ZM die half uit z'n bed hangt ) MuayThaigerrr!! |
|
quote: headbangen? pit! |
|
quote: omfg |
|
quote: nee da's waar, maar ik had het liefst toch iedereen 'even' gesproken quote:jahaa!! MuayThaigerrr!! |
|
quote: Hehe, dat was helemaal maf ja Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Had je naar de boothill moeten komen, daar was iedereen wel spraakzaam |
|
damn.. shaggy en ik hedde weer van alles gemist dus hmmmz.. zal ik moar weer een topicje aanmake 'dagje Ureg: Zuipen!!! ' deel 2? |
|
quote: Mja... leve de genuttigde sapjes, zijn metalheads nou aleen sociaal als ze nog amper op de benen kunnen staan? Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Nee hoor, zelfs dan niet Maar ik heb me prima vermaakt. Was overigens de eerste keer dat ik in de boothill in een pit heb gestaan |
|
quote: Jij het weer heel veel gemist wat nt er is geen bier meer over der trap gegaan bij jou hahah en er stoat nnog een krat HJ in denne koeling gevede kut kanker hoere tifus xinix al om 7:00 dicht kutding Oja en bij deze weil ik eve nemelden dat LorD Belial niet kan fietsen whahahahahahahahaha Ik, Wil Schuurman |
|
Fucking boeren Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Het was wel gezellig in de Boothill, konden ze die tent niet dichter bij het staion bouwen...scheelt weer wat blaren... Vinno ik heb je niet gezien? Wel ff wennen om uit plastic te drinken.. ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
ik word juist rustiger als ik veel te veel gezopen heb..kortom ik lul altijd iets te veel ik vond de boothill wel mee vallen in vergelijking met mijn herrinering. Let wel dat er ontzettend veel freaks rond Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ben ik geweest btw daar heb ik angela mortis gezien |
|
quote:Je was er niet op het moment dat er meer mensen kwamen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: neuh ik kon kiezen, daar blijven met 2 anderen of naar arnheim terug reizen om daar callenisch circle en andere bands te zien, aangezien ik niet zeker wist dat er nog mensen zouden komen heb ik maar voor de muziek gekozen, volgende keer beter |
|
Pfiew, ik ben eindelijk wakker voor allen En Generaal moet ff een keer revangeren |
|
quote: Ja.. is een eindje weg van station, maar voor 2 busstrippen ben je er ook (kan je het beste lijn 6 richting hooggraven pakken, en dan over die brug bij dat park, tussen de shit door en je bent er. Lijn 2 kan ook maar dan zit je eerst een kwartier in de bus door al die kutstraatjes om vervolgens op het ledig erf gedropt te worden.) .. alleen terug blijft het natuurlijk lopen Plastic? Ja.. dat was kut... Het schijnt voort te komen vanuit dat er smiddags op vrijdag veel scholieren enzo komen en er teveel glazen zouden sneuvelen... dus volgende keer ZUIPFEST: -> ZATERDAG (dan hebben ze wel glas) |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |