|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Snaggerios the geek |
|
14 Juni.. ik kom: ----------------- Snaggerios the greet Wishmastorrr |
|
quote: |
|
14 Juni.. ik kom: ----------------- Snaggerios the greek Dishwashorrr Angela Mortis (dit lijstje was er toch al ) MuayThaigerrr!! |
|
whahaha vargen Ik, Wil Schuurman |
|
quote: |
|
Oja... voor de geïntereseerden: Mensen die zin hebben kunnen mee naar Brabant om daar gezellig te na-partyen haha.... ik heb een slaapplaats of 6... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ligt aan de financiën |
|
14 Juni.. ik kom: ----------------- Snaggerios the greek Dishwashorrr Angela Bordvis shoarmataal |
|
lol @ Vargina |
|
Word het Kafé België mensen ? Ik, Wil Schuurman |
|
Kom op moan!! meer mensen.. eerst liep 't storm.. nu zegt niemand meer wat.. |
|
Snaggerios the greek Dishwashorrr Angela Bordvis shoarmataal Dwaalzucht Kafé Belgie is echt te klein. Wel tof daar, maar te klein. Het is daar al teringdruk op vrijdagavond en op dat terrasje kan een mens of acht. Wel... als de animo zo blijft kan het wellicht nog wel . Anders stel ik wederom het Ledig Erf voor, dat gaat wel heerschen. Iig niet prut als de Stairway of de Boothill (AAARGH) of zo. Desnoods gaan we naar Mick O'Connell's Irish Pub. |
|
LOL, maar even snel je naam verkeerd geschreven zodat ik dat niet meer kan doen he? |
|
Ik vin' veel kroegen best zolang er maar Bier geschonken wordt Ik, Wil Schuurman |
|
Nou Vargen, dan mag je mijn naam ook aan het lijstje toevoegen Ik weet alleen net zoveel leuke kroegen in Utrecht als mensen die niet uit Utrecht komen en er nog nooit geweest zijn, maar we zien wel waar we naartoe gaan. Vanavond ga ik iig naar de axl, daar is namelijk een of ander feest van de studievereniging van biologie. En als dat niet leuk is (...) dan ga ik daarna gewoon naar de boothill. |
|
Snaggerios the greek Dishwashorrr Angela Bordvis shoarmataal Dweilnicht Animal Lulsticker |
|
Whahaha het wordt steeds gekker Ik, Wil Schuurman |
|
quote: lol dweilnicht |
|
6 man... evol Ik, Wil Schuurman |
|
Ik denk dat Cadaveria en ik ook wel komen dus: Vlalorian Caviaeria Snaggerios the greek Dishwashorrr Angela Bordvis shoarmataal Dweilnicht Animal Lulsticker |
|
Vlalorian Caviaeria Snaggerios the greek Dishwashorrr Angela Bordvis shoarmataal Dweilnicht Animal Lulsticker Graajhacker |
|
woei steeds drukker |
|
Vlalorian Caviaeria Snaggerios the greek Dishwashorrr Angela Bordvis shoarmataal Dweilnicht Animal Lulsticker Graajhacker MentalReus ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |