|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
14/15 juni? Dan kunnen jullie komen zuipen in EINDHOVEN bij Dynamo café! Damn zeg... http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3994 |
|
het liefst 7 of 14. 8 kan eventueel ook wel |
|
ja kijk maar, ik kan meestal wel |
|
14 Juni: -Wishmaster -ghoulliette -Cadaveria -Snagger -Necromantica (daar ga ik maar even van uit whiaa) -Dwaallicht (misschien, moet nog ff kijken) - The Vargman (als 'ie kompt) 15 Juni: -Shadowlands -Lily -Wishmaster -ghoulliette -Greycloak -Angela Mortis -Cadaveria -aerodis |
|
14de en 15de |
|
No offence and forgive if i'm wrong, maar ik proef hier een beetje Jij-mag-op-mijn-feestje-komen-dan-mag-ik-op-jouw-feestje-komen-kleuterschool-mentaliteit... |
|
is dat nog in voorjaartijd(voor campings?) nee he? [Dit bericht is gewijzigd door Rammoth op 28-05-2002 0:36] Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: wil jij op mijn feestje komen |
|
14 Juni: -Wishmaster -ghoulliette -Cadaveria -Snagger -Necromantica (daar ga ik maar even van uit whiaa) -Dwaallicht (misschien, moet nog ff kijken) - The Vargman (als 'ie kompt) - BurZum (als ik ga) 15 Juni: -Shadowlands -Lily -Wishmaster -ghoulliette -Greycloak -Angela Mortis -Cadaveria -aerodis |
|
zo te zien gaat zaterdag veel beter, al die vrijdag-ers zijn nogal onzeker van hun eventuele komst |
|
Idereen gaat zuipen op mijn verjaardag wanneer Beli waarschijnlijk zal mogen thuis blijven Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ja, zaterdag gaat veel beter. Maar die onzekerheid van vrijdaggers komt door hun ontzettende trueheit. Plus, ik kan geloof ik die zaterdag niet. Heb dan geloof ik een verjaardag... Hmm, nu je het zegt... ik ben zoals al vermeld was ook niet zeker van de vrijdag. Hmm, bij nader inzien: Waaeom zou ik eigenlijk komen? Probeer mij eens te overtuigen... Je maakt mij niet wijs dat ze in welke kroeg dan ook zo'n grote tafel hebben waar iedereen aan kan zitten. |
|
Je kan mij niet wijs maken dat je uberhaupt met iedereen aan een tafel wil zitten... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Haha, lol Wel met jouw hoor Azzie. |
|
quote: omdat je mij kunt ontmoeten natuurlijk!!! als dat geen rede is weet ik het ook niet meer |
|
Hmm, dan zou ik eigenlijk toch moeten komen. |
|
quote: Tuurlijk m'n vrouwtje, dan maken we er een heeeeel speciaal feestje van |
|
het staat dus nog steeds op de 15e juni? in de boothil vanaf een uur of 22.00 ofzo?? |
|
quote:Haha! En iedereen die NIET uit Utrecht komt? Die mogen na 2 uurtjes weer weg. En ik ben er trouwens niet. Heb een verjaardag. |
|
Alrighty, en slaapplaatsen? Het lijkt me errug leuk een keertje straalbezopen achter het stuur te gaan zitten, maar dan wel op een gesloten circuit en niet met 150 op de A28. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Uhmn nou ik ben dit weekend (7/9 juni) toch in Utrecht dus mehbe kom ik (het untrue persoontje ) als er dan iets gebeurt wel. Maarreh..Boothill? C'mon! Daar was ik afgelopen vrijdag weer es, en het is er wel okay, maar WAY te klein voor als iedereen meegaat! Dat past NOOIT! Als we nou allemaal bier en stuph meenemen kunnen we achter de Boothill aan de gracht gaan zitten cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Idd man! lees de titel! VOLLE DAG Utrecht zuipen |
|
Beetoooor, gewoon 'smiddags het julianapark in crashen of zo |
|
Wanneer word het nou??? SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |