IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Dagje Utrecht: Zuipen!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-06-2002 14:30 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm... het lijkt erop dat mensen verschillende eisen hebben..

- De ene helft wil koste wat het kost in een metal/rock cafe zitten, en verwacht daarom dat mensen naar gehuchten als Ede vertrekken.

- De andere helft wil gewoon op een goed bereikbare locatie zuipen in een relaxed, hoeft niet perse metal-, cafe met een stel coole ZM'ers.

Aangezien de meeste ZM'ers waarschijnlijk altijd al in kleine kutcafe'tjes zitten omdat hier metal gedraaid wordt denk ik dat het niet zo'n enorm probleem is om voor een keer in een relaxed goedgeventileerd cafe met lekker bier en genoeg plek te gaan zitten, op een bereikbare locatie zoals Utrecht. Dat er dan hoogstwaarschijnlijk geen metal wordt gedraaid is jammer, maar niet onoverkombaar. Als je perse metal moet horen dan ga je toch niet zuipen en blijf je lekker op je kamertje naar je favo cd'tje luisteren..

Er zijn immers gewoon GEEN relaxte metalcafe's in goed-bereikbare steden waar je ook nog eens een grote groep lui in kan plaatsen. (punt)



Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-06-2002 14:36 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Utrecht is toch wel een gemakkelijke stad vind ik, zeer goed met diverse soorten vervoer te bereiken, en treinen rijden dus DIRECT naar alle steden (en dus niet via via via via via via...) dus ik stem voor utrecht of Rotterdam zie ik ook wel zitten, maar daar heeft iedereen een hekel aan heb ik het idee....


Ik, Wil Schuurman


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-06-2002 14:39 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 14:36 schreef Snagger het volgende:
Utrecht is toch wel een gemakkelijke stad vind ik, zeer goed met diverse soorten vervoer te bereiken, en treinen rijden dus DIRECT naar alle steden (en dus niet via via via via via via...) dus ik stem voor utrecht of Rotterdam zie ik ook wel zitten, maar daar heeft iedereen een hekel aan heb ik het idee....


Hmm.. R'dam vind ik zo klinisch, zo'n ongezellige zakenstad waar alles om omzet draait.. maar ik ben er eerlijk gezegt nog nooit uigegaan (op enkele overigens wel zeer geslaagde baroegconcerten na dan) ..
Persoonlijk nadeel voor mij is dat het minder bereikbaar is, maar dat soort dingen zijn wel op te lossen


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 20-06-2002 14:41 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Hm, als er ooit iets in Amsterdam geregeld wordt is er nog wel een kans dat ik kom



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-06-2002 14:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vind R'dam ook niet echt cool, maar in het centrum ben ik ook niet echt geweest... da's iig wel een flink stuk van het station af (moet je eerst een tram pakken enzo). In Utrecht is het, heb ik de indruk, net wat overzichtelijker.

Amsterdam is gewoon te fucking druk, als je het mij vraagt. Arnhem is ook wel OK, bestaat café de Beugel nog?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-06-2002 14:42 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 14:30 schreef Valorian666 het volgende:
Er zijn immers gewoon GEEN relaxte metalcafe's in goed-bereikbare steden waar je ook nog eens een grote groep lui in kan plaatsen. (punt)



Tot Oktober:

Dynamo Kaffee eindhoven.
Is goed bereikbaar en heerlijke muziek.
Ok, ok, beetje oncentraal, maar ja, je moet wat.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-06-2002 14:42 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 14:41 schreef elessar het volgende:
Hm, als er ooit iets in Amsterdam geregeld wordt is er nog wel een kans dat ik kom


Hmm.. vind je de afstand Amsterdam - Utrecht al te ver voor een ZM meeting? (of kom je niet uit a'dam?)


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 20-06-2002 14:43 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 14:42 schreef Slechtheid het volgende:
Tot Oktober:

Dynamo Kaffee eindhoven.
Is goed bereikbaar en heerlijke muziek.
Ok, ok, beetje oncentraal, maar ja, je moet wat.


oktober pas!!1


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-06-2002 14:44 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 14:42 schreef Slechtheid het volgende:
Tot Oktober:

Dynamo Kaffee eindhoven.
Is goed bereikbaar en heerlijke muziek.
Ok, ok, beetje oncentraal, maar ja, je moet wat.


Heheh... een beetje oncentraal???
dat wordt denk ik om half 10 de laatste trein voor de helft van de ZM'ers... ik bedoel, dan kunnen we net zo goed meteen naar de Rockfabriek in Duitsland gaan ofzo


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-06-2002 14:45 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

De Störtbeker in arnhem is ook gezellig en ook redelijk groot...

Rotterdam is inderdaad niet de meest gezellige stad maar er zijn wel veel (dure) terasjes..


Ik, Wil Schuurman


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-06-2002 14:46 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 14:41 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik vind R'dam ook niet echt cool, maar in het centrum ben ik ook niet echt geweest... da's iig wel een flink stuk van het station af (moet je eerst een tram pakken enzo). In Utrecht is het, heb ik de indruk, net wat overzichtelijker.

Amsterdam is gewoon te fucking druk, als je het mij vraagt. Arnhem is ook wel OK, bestaat café de Beugel nog?


Arnhem .. ja, is ook te doen, maar dan moeten we zorgen dat we niet weer in een 'oranjeboom-only' cafe terechtkomen, waardoor je gedwongen aan het witbier moet


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-06-2002 14:46 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 14:44 schreef Valorian666 het volgende:
Heheh... een beetje oncentraal???
dat wordt denk ik om half 10 de laatste trein voor de helft van de ZM'ers... ik bedoel, dan kunnen we net zo goed meteen naar de Rockfabriek in Duitsland gaan ofzo


Kijk, door dit soort gezeik zul je dus nooit tot overeenstemming komen.
En waarom moet het perse 's avonds?


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-06-2002 14:48 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 14:46 schreef Slechtheid het volgende:
Kijk, door dit soort gezeik zul je dus nooit tot overeenstemming komen.
En waarom moet het perse 's avonds?


Gezeik , gezeik, dat valt toch wel mee?? Ik denk alleen niet dat er veel animo is voor buiten-de-randstad, maar misschien heb ik het fout..

Ik ben trouwens ook voor s'middags al, vooral omdat de meeste mensen voor 12'en weg zullen moeten om laatste treinen te halen... maarja.. eerst maar een locatie dan



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-06-2002 14:48 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 14:46 schreef Slechtheid het volgende:
Kijk, door dit soort gezeik zul je dus nooit tot overeenstemming komen.
En waarom moet het perse 's avonds?
Hoor eens, als jij genoeg mensen naar Eindhoven kan krijgen doe je dat toch lekker? Praktisch is anders, maar het kan best. Ik zie jou nog niet vanuit Limburg naar Utrecht afreizen iig. En ik mezelf niet naar Eindhoven.... den Bosch nog wel .


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2002 14:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gewoon naar Almelo gaan

Verveling gegarandeerd


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-06-2002 14:50 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm.. misschien moeten we het wiskundig oplossen:

Gewoon van iedereen die mee wilt een 5 cm cirkeltje op de kaart zetten om de woonplaats, en waar het meeste overlapping is wordt het (al hoewel ik niet zo'n zin heb om ergens tussen utrecht en eindhoven in een sloot te gaan zuipen,.,,... )


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2002 14:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

KAN heel leuk zijn ...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-06-2002 14:52 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Jah, 't gaat uiteindelijk toch om het zuipen.
Dus met BBQ en al langs de snelweg gaan zitten kan toch ook.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-06-2002 14:55 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 14:48 schreef Dwaallicht het volgende:
Hoor eens, als jij genoeg mensen naar Eindhoven kan krijgen doe je dat toch lekker? Praktisch is anders, maar het kan best. Ik zie jou nog niet vanuit Limburg naar Utrecht afreizen iig. En ik mezelf niet naar Eindhoven.... den Bosch nog wel .


Hey, je hebt net de magische 6660 posts grens behaalt..


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 20-06-2002 14:56 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 20 juni 2002 14:42 schreef Valorian666 het volgende:
Hmm.. vind je de afstand Amsterdam - Utrecht al te ver voor een ZM meeting? (of kom je niet uit a'dam?)


Nee ik kom uit Noord Holland. Vanuit Amsterdam kan ik nog goed thuiskomen als de treinen niet meer rijden.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-06-2002 16:16 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 14:56 schreef elessar het volgende:
Nee ik kom uit Noord Holland. Vanuit Amsterdam kan ik nog goed thuiskomen als de treinen niet meer rijden.


O. Wel jammer, volgens mij behoor jij tot de weinige forummers die al flink lang rondlopen, veel posten, maar nog nooit bij zo'n zogenaamde zm-meeting is geweest (of heb ik het nou mis? als ik naar de 40 topposters kijk dan heb ik daarvan de meeste wel gezien inmiddels, op meetings (als in Dwaallicht's eet+zuipavond, ZMfest enschede en laatste keer zuipen-in-utrecht) of gewoon concerten waar iedereen opeens opduikt. Jij, Mutilator, Azagtoth, Bazzio en Vampire_Girl, zijn de enige die ik nog nergens ben tegengekomen (o ja, Shera en Shadow_Smile ook niet, maar die waren er volgens mij wel (bijv op ZM fest) en Ashera en Sharteel heb ik ook nog niet gezien, maar dat is iets begrijpelijker aangezien zij vanuit Belgie moeten komen)..
maarja, het maakt ook weinig uit eigelijk


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 20-06-2002 16:17 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

tsjah tijdens het ZM fest was ik in Praag Maar er komen vast nog wel gelegenheden.



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 20-06-2002 16:20 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hoi allemaal! Ik vroeg me af wanneer de volgende drinkdag/avond is?

Groetjes,

Vargen



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-06-2002 16:22 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 16:20 schreef Vargen666 het volgende:
Hoi allemaal! Ik vroeg me af wanneer de volgende drinkdag/avond is?

Groetjes,

Vargen


Ging het maar zo makkelijk dude... we moeten hier kennelijk eerst nog verkiezingen houden voor een zm-zuip-kabinet alvorens we ook maar kunnen denken aan een referendum omtrent de locatie, dus voor we een datum hebben is het kerst


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-06-2002 16:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 juni 2002 16:16 schreef Valorian666 het volgende:
... Jij, Mutilator, Azagtoth, Bazzio en Vampire_Girl, zijn de enige die ik nog nergens ben tegengekomen ...


Ik ben je ooit tegengekomen op Utrecht cs.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-06-2002 17:26]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen