|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
ehh soepkoeltoer zullen we ook mee gaan? |
|
- Valorian666 -> 1. Vrijdag, 2. Zaterdag - Cadaveria - Lily - General Skullfucker - Ghouliette - Mörke - Rammoth - Angela Mortis - Shadowlands - Vargen (sja, dan zet ik me er ook bij ) - Wishmaster - Witchking - Dwaallicht - ZwaarMetaal - DarGull Misschien: - voice of thunder ( als me budget het toestaat) - Greycloak (indien mogelijk) - Snagger ? - Necromantica ? - Asherah - Amarantha (alleen als het in het weekend is) - H-K (mocht het samenvallen met een gebruikelijke zuipavond in de boothill, zeg ik wel even hoi) - Suzanne - draconian power & witchqueen - FireFox (als ik kan, dus in t weekend en ik nog geen andere dingen geplanned had) -Sassette (als ik die datum kan) -BurZum (woon toch in de buurt) -Rajackar Niet: De rest. (geen namen posten anders blijf je bezig natuurlijk) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:We gaan Pils Drinken. En roddelen over degenen die niet komen. En in Utrecht, want dat is centraal voor de meesten (helemaal voor mij, har har). |
|
En schreeuwen voor het huis van dwaallicht |
|
Pils drinken zelfs? Het gaat steeds leuker klinken! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:En natgespoten worden door de tuinslang van het huis van Dwaallicht . |
|
quote:ROTFLMAO!!!! Wel 's nachts he? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: vergat ik erbij te zeggen dat we op veilige afstand staan |
|
quote:Nou, dat zal veel lawaai maken dan . ON TOPIC |
|
en op zaterdag gaat de nacht trein vannuit utrecht!! maarre ik hoorde de datum 14 juni vallen!!!! |
|
Ah, wat leuk! Dan kan ik niet, dat hele weekend niet. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 27-05-2002 12:32] |
|
Ja, een vrijdag en dan kunnen veel mensen dus niet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: heee je weet dat ik best een hoop herrie kan maken |
|
quote: Juist een vrijdag. Op zaterdag zit ik moeilijker |
|
mm tja de eertse zeer oke-e zaterdag wordt 6 juli, 22 juni of 15 juni kan ook wel (foutje ik had niet gecontroleert of 14 juni een zaterdag zou zijn) |
|
quote:Minderheden... Jammer da'k in Nederland zit waar minderheden de toon bepalen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: jezus wat een eikelbijter opmerking |
|
quote:Oh, Ghoulliette, wat hap je lekker... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
lekker he. eigenlijk ben ik niet iemand van veel tandgebruik maar voor jou maak ik een uitzondering |
|
Rrrrrr! In me hals, als je wilt... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
dat was niet helemaal wat ik bedoelde achja maar LB over bier moeten we het hebben. moet wel een datum voorgesteld worden anders schiet het niet op natuurlijk |
|
15 juni. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Daar ben ik niet bij, helaas. |
|
29 juni, ook weer een zaterdag. De zaterdag ná Waldrock. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |