|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja ik ben wel op CS utreg rond een uur of 16 Ik, Wil Schuurman |
|
quote: nah dan zie je mij daar ook wel ronddwalen (die dikke met die leren jas en zwartrood haar hehe) |
|
Onder blauwe grote bord is handige 'ontmoet-punt"..!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: mja kan wel zijn.. ik weet alleen geen groot blauw bord.. naja zal ik daar wel zien |
|
Is goed te zien, in het midden van de hal... zo'n mededelingsbord.... naja anders zie ik vanzelf wel iemand rondlopen... Ik, Wil Schuurman |
|
gewoon in de stationshal, daar hangt zo een bord met de vertrektijden en shit... staat ook zo'n grote gel dildo met een vlaggetje eraan MEETINGPOINT enzo dus daar.... 16 uur? Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
16 uur! ill be there |
|
Niet morgen hé... volgende week pas Ik, Wil Schuurman |
|
is goed kerels |
|
quote: doh |
|
Ik wil wel naar een kroeg waar ze zowel grolsch als hoegaarden schenken!! Ik, Wil Schuurman |
|
die zoeken we dan wel hehe... ik neem zelf ook wel wat mee voor onderweg |
|
Ik ga d'r niet bij zijn helaasch, niet op 14 en niet op 15 juni . |
|
quote: hahaha Rowe Heze |
|
quote: tsss |
|
quote:En dit heeft natuurlijk iets met het buitenland te maken? Ach, ik moet niet zeuren ik ben er ook niet. Lijkt er op dat alle coole mensen niet komen. |
|
quote:Nee, heeft niets met het buitenland te maken. Ik heb dan al een half jaar van tevoren gepland weekendje met m'n oude studentenhuis en ik dacht dat het zaterdag begon, maar da's dus vrijdag. |
|
Pardon ? Zolang ik er ben is het altijd heersch En morgen Rowen Heze jah... oe dat word weer kruipend naar huis!! Ik, Wil Schuurman |
|
Aha, ok... |
|
jammer... Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Jah, sorrie dat ik er niet bij kan zijn joh... |
|
Zal eens kijken wat het rooster mij toebedeeld. Life doesn't get much better than this! |
|
pff.. 4 uur poas... dan ken ik nog mooi 2 uur minstens in Utrecht rondwandele... en dat heb ik in 5 minute wel gezien grmbl.. |
|
Kun je vast ff 'voorproeven' welke cafés het beste zijn MuayThaigerrr!! |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |