IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Dagje Utrecht: Zuipen!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-06-2002 10:49 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 10:48 schreef Heosphoros het volgende:
Wie is er vandaag jarig!!





wladimir
Usericon van wladimir
Posted 15-06-2002 11:56 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 0:02 schreef NecRomantica het volgende:
jij snap t!

I brabant



voor de jarigen kijk je in wie is erjarig topic trouwens..


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 15-06-2002 12:10 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

ZM, je gaat die fotos toch niet echt posten he .



Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 15-06-2002 12:19 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Héééééérlijk geslapen


En het ruikt me toch lekker op mn kamer


Ik, Wil Schuurman


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 15-06-2002 12:34 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 12:19 schreef Snagger het volgende:
Héééééérlijk geslapen


En het ruikt me toch lekker op mn kamer

Je heb toch niet WEER in je bed gescheten he


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-06-2002 12:35 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 12:34 schreef Heosphoros het volgende:
Je heb toch niet WEER in je bed gescheten he




Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-06-2002 12:36 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik vond het gister erg gezellig.. enne alleen nog even wachten tot de foto's klaar zijn


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 15-06-2002 13:09 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Oh, ja .. foto's *ril*

Dat belooft nog wat te worden. Mooi dat het nog 2 weken duurt voordat ZwaarMetaal ze heeft ontwikkeld


MuayThaigerrr!!


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 15-06-2002 13:27 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Argh, mijn hoofd
Gelukkig niet zo naar de kloten als Avondmist zeg :D
Alleen nu ff doesjen en weer aan het werk, arme ik


Life doesn't get much better than this!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-06-2002 13:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 13:27 schreef H-K het volgende:
Argh, mijn hoofd
Gelukkig niet zo naar de kloten als Avondmist zeg :D
Alleen nu ff doesjen en weer aan het werk, arme ik

Ah vertel vertel, wat heeft mijn huisgenoot uitgevoerd !


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 15-06-2002 13:44 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

lang verhaal... en geen tijd om het te vertellen

Zo.. verfrissende doesj helpt, nu aan de arbeit holladiejee!


Life doesn't get much better than this!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 15-06-2002 14:32 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Jezes na even wishamster naar dun bus gebracht te hebben, dus lekker fris luchtje geschept buiten, deed ik de deur open....

GVD wat een ontzettende TEERINGzooi hier.... en het stinkt G V D !!!!!!!!!!!!!!!!!


En dat mot ik nog opruimen ook


Maar het was wel heersch hehe


Ik, Wil Schuurman


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-06-2002 14:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 10:44 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
ok t was vet heerschend en voor iedereen die is eerder is weggegaan: JULLIE ZIJN POSERS!

en een schop van Angela mortis! en ook namens mij en aerodis


tja zm mers in het wild zijn niet zo heel erg spraakzaam, volgens mij waren ze bang van mij ofzo maarre arnhem callenisch rondje was lachen, en heb angela mortis ook nog gezien, jammer dat dat zo kort was = een aardige meid!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 15-06-2002 15:13 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Dus ik was niet aardig ? whaha

En nog even tegen aroussa: GVD niet zo op menne engels letten, sjeezes sollie hoor maar ik beheers die taal voor geen ene fuk


Ik, Wil Schuurman


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 15-06-2002 15:59 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

wahaha, skitterend.. was idd wel een mooi dagje... en nachje

Beetje jammer dat een deel van de groep gelijk aan 't begin al, er vandoor ging......


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 15-06-2002 18:26 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Waneer komt er een volgende keer


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 15-06-2002 18:50 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 15:13 schreef Snagger het volgende:
Dus ik was niet aardig ? whaha

En nog even tegen aroussa: GVD niet zo op menne engels letten, sjeezes sollie hoor maar ik beheers die taal voor geen ene fuk


Dat hoorde ik al toen je gister DARKTHRONE zij .. [darktroon]


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 15-06-2002 18:52 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 10:46 schreef Heosphoros het volgende:
Volgende keer blijfen we veel langer. We hadden het nu niet echt geregeld enzo.. onze ouders wisten van niks. en we moesten oefenen (band), Maar als jullie het nog een keer gaan doen blijf ik veeeel langer..


of moest je voor donker thuis zijn


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-06-2002 18:53 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Was wel gaaf idd,

alleen jammer dat toen we in de boothill kwamen er al een of andere opsplitsing geweest was waardoor ik Snagger/Panda/Necromantica/Ghoulliette/etc niet meer gezien heb.



Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 15-06-2002 18:54 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 18:52 schreef Bintmeister het volgende:
of moest je voor donker thuis zijn


Mwa we waren pas om half 1 ofzo thuis, we konden de weg terug amper vinden, En elmar die pisde bijna in ze broek. Dus deed ie het van een bruk, komt er net een trein aan.. hahah ik wou die kop van de machinist wel gezienwillen hebben


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 15-06-2002 18:56 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 18:54 schreef Heosphoros het volgende:
Mwa we waren pas om half 1 ofzo thuis, we konden de weg terug amper vinden, En elmar die pisde bijna in ze broek. Dus deed ie het van een bruk, komt er net een trein aan.. hahah ik wou die kop van de machinist wel gezienwillen hebben


dat zeg ik voor het donker thuis


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 15-06-2002 18:58 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Neehoor... als ik wou bleef ik nog veel langer, ik wou nog mee naar die boothill. Alleen we moesten ook oefenen met band. En het staat een beetje lullig als de drummer en grunter niet opkomen dagen zonder wat te zeggen.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 15-06-2002 19:14 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 15 juni 2002 18:53 schreef Valorian666 het volgende:
Was wel gaaf idd,

alleen jammer dat toen we in de boothill kwamen er al een of andere opsplitsing geweest was waardoor ik Snagger/Panda/Necromantica/Ghoulliette/etc niet meer gezien heb.



ik heet geen etc
Maargoed... wel jammer idd dat de helft elkaar heeft mis gelopen...
Volgende meetting dan moar op een Zaterdag en beter geregeld


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-06-2002 19:18 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik was er wel blij mee dat er niet een hele grote groep was, anders had ik nog minder de gelegenheid gehad om met iedereen een babeltje te maken. VOlgende keer in een wat ruimer cafe .
En op een avond waarbij de weersvoorspelling geen onweer afgeeft..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 15-06-2002 19:30 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 18:58 schreef Heosphoros het volgende:
Neehoor... als ik wou bleef ik nog veel langer, ik wou nog mee naar die boothill. Alleen we moesten ook oefenen met band. En het staat een beetje lullig als de drummer en grunter niet opkomen dagen zonder wat te zeggen.


wanneer moest je oefenen dan?


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen