![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wapenhandelaars zijn heel blij met ze. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Money makes the world go round... VIESPEUK!!! ![]() |
|
Ik denk dat er eerst eens en masse geprobeerd moet worden om van dat IS tuig af te komen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Er is een reden dat heel Noord-West Afrika Frans spreekt. signature ![]() |
|
En Frankrijk heeft zijn koloniën niet zo netjes achter gelaten als de uk met zijn commonwealth. Echt een teringzooi hebben ze ervan gemaakt wat lang nog door werkt. Syrië Vietnam Mali Cambodja Algarije Etc. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() neemt en shareet hiervan gij allen alé, als ge wilt signature ![]() |
|
Overigens wel ironisch dat de Fransen/westerlingen een eeuw geleden nog de koloniën overspoelde met hun eigen bevolking en dat dat ook nooit zo gewaardeerd werd door de locals. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:L.e.z.e.n. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: poets wederom poets nu snap ik het :p signature ![]() |
|
quote: Waar zie jij dat zo duidelijk dan? In de media? Of bedoel je net als Bastianus een handjevol moslims die tegen hun vrienden, buren en collega's hun beklag doen? Ik doelde op in het openbaar, zichtbaar voor iedereen die krant leest, tv kijkt en/of radio luistert en internet uiteraard. quote: Je maakt een doen/gedachten-achterstand van minstens 2 eeuwen niet in een poep en een scheet goed natuurlijk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ik refereerde ook naar openbaar. Wat voorbeeldjes: ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ah ok. Ik volg nou niet echt fanatiek de buitenlandse media. Ik zag er wel eentje voorbij komen over moslims in Nederland maar zelfs die was in het Engels. Flauw misschien om het nu pas te zeggen, maar ik doelde in hoofdzaak op Nederlandse media. Desalniettemin, heb je zeker een punt dat er wel degelijk afkeer tegen IS gespuid wordt in de moslimgemeenschap. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: http://nos.nl/artikel/2069097-nederlandse-moslims-veroordelen-aanslagen-parijs.html ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Iran heeft de aanslagen ook al veroordeeld. Ik weet alleen niet of onze "vrienden"van SA dit al gedaan hebben. ![]() |
|
Tuurlijk, dat doen ze netjes. Net als dat ze netjes toestaan dat hun burgers geld naar IS laten stromen. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Vond ik ook raar ![]() |
|
quote: Saoedi-Arabië? Hebben ze reeds gedaan. Vrij snel, zelfs. ![]() |
|
S.A. moet zn mond houden. Het onthooft en martelt net zoveel mensen als de IS, en weigert een vinger uit te steken in de regio, laat staan vluchtelingen op te vangen. [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 15-11-2015 19:46] When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
SA is gvd één van de grootste redenen dat het zo fout gaat. Een paar families houden al het oliegeld voor zich, waardoor dat land niet kan groeien. En in plaats dat de lokale bevolking daar iets aan doet gaan ze gemakkelijkheidshalve Amerika (en Europa) haten . Goed bezig. En de lokale besturen/machthebbers hebben het veel liever zo dan dat zij zelf het doelwit worden. IS wil gewoon zijn deel van de koek. Als ze lang genoeg doorgaan met zich als blok opwerpen dan gaan ze dat ook gewoon krijgen. Wapenstilstand (en stoppen met aanslagen) in ruil voor oliebronnen en niemand spreekt hier nog over. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-11-2015 10:32] signature ![]() |
|
Als ze dan ook nog eens stoppen met christenen, homo's, sji'ieten, Westerlingen en basically iedereen die geen compleet shariah volgend IS lid is te martelen en vermoorden... en de rijkdommen eerlijk verdelen... tsja, dan is er opeens geen probleem meer. Je maakt dan ook n goed punt. Maar is t afdoende? Zullen ze dan hun religieuze extremisme laten varen? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
bijna allemaal ja, Geef mensen een job, roots, een plaats waar ze zich thuisvoelen, banden met naasten, een toekomst en ze zijn veel minder vatbaar voor extremisme. natuurlijk heb je altijd uitzonderingen en mensen die door de mazen van het net vallen, maar nu is het een klein netjes en daarbij is er nu ook een alternatief -> IS, een familie, een zingeving, en veel beloftes. En niet alleen in Syrië, ook in het Westen. hell, ik ben helemaal niet zeker of ik niet zou radicaliseren. signature ![]() |
|
Ja, ik denk ook (maar ben net zo min als jij expert) dat je t overgrote deel van de voedingsbodem wegneemt met banen, voedsel, onderdak etc. Maar die paar nutcases die blijven... hoeveel heb je er nodig om 129 mensen te vermoorden? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
1 --> check Breivik maar dan nog http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/2525523/2015/11/16/Saoedi-Arabie-Alle-atheisten-zijn-terroristen.dhtml de Saudische VN-ambassadeur Faisal bin Hassan Trad is voorzitter van een panel van de VN-mensenrechtenraad. ... THIS WORLD IS FUCKED UP jamaarja, groei maar eens op in zo een land, en kom dan naar het Westen, geef het door aan je kinderen waar jij in gelooft, en in welke wereld zij leven. dat is vragen om bomaanslagen. Het is niet omdat ik mezelf beter vind dan mensen die daar wonen, maar wel anders genoeg om in te zien met mijn gezond verstand dat je zo om problemen vraagt. jammer voor al dat onrecht aldaar, we kunnen ze best helpen door hulp naar daar te sturen ipv mensen naar hier /mening signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |