![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Lemmy is deaud signature ![]() |
|
quote: Ach, gewoon een bierfiets huren en lekker met molotovcocktails gooien. Daar letten ze minder op want dat stond niet specifiek in de memo vermeld. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 29-12-2015 16:39] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Let op, het wordt een waterfiets. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
En de eerste keten die het loodje legt is... DA. http://www.nu.nl/ondernemen/4190014/drogisterijketen-da-failliet-verklaard.html Voor de werknemers te hopen dat er op een of andere manier een doorstart of een overname in zit. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Veelal franchise, die plakken denk ik redelijk snel een andere naam op de winkel. Boeiender ![]() |
|
Ik weet eigenlijk niet of het er was, maar al het DA merk spul zal toch een keer vervangen moeten worden door een ander merk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Bovendien is de gemiddelde DA toch wel van een iets ander niveau dan Kruidvat en al die andere ketens. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: lijkt me ook, de DA bij mij in de buurt doet het prima en ik kom geen zorgen zien bij ze. misschien zijn ze nog tijdje dicht ofzo, maar kan me niet voorstellen dat het over is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
http://www.nu.nl/gadgets/4190770/muziektampon-laat-ongeboren-babys-muziek-luisteren.html sjeezzz. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 31-12-2015 14:55] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
V&D failliet verklaard, ontslag voor 10.000 werknemers De V&D Groep is failliet verklaard door de rechtbank Amsterdam. De keten vroeg ruim een week geleden uitstel van betaling aan omdat het bedrijf in acute geldnood verkeerde. Het faillissement van V&D en La Place betekent het ontslag van 10.300 mensen. Het concern heeft 62 warenhuizen. Daarnaast zijn er nog de 55 La Place-filialen binnen de warenhuizen en tientallen losse La Place-restaurants langs snelwegen, op stations, in winkelcentra en bij outlets. Achter de schermen wordt met geïnteresseerde kandidaten gesproken over een mogelijke overname en doorstart. De verwachting is dat daarbij de helft van de vestigingen verloren gaat. http://nos.nl/artikel/2078043-v-d-failliet-verklaard-ontslag-voor-10-000-werknemers.html ![]() |
|
Sjeezzz, wat een fik daar in Dubai! http://edition.cnn.com/2015/12/31/middleeast/dubai-address-hotel-fire/index.html VIESPEUK!!! ![]() |
|
ISIS ISIS Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
ISIS drink SISI, si si!! When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: zegt Sisi (uit egypte) ![]() ![]() |
|
SI! When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Gaaf vuurwerk in Dubai!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Ze bouwen in ieder geval sterkere gebouwen dan die amerikanen... ![]() gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Leg eens uit. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik denk dat hij bedoelt dat het gebouw er nog staat en niet is ingezakt zoals bij de twintowers het geval was. Hier was de brand echter hoofdzakelijk aan de buitenkand en niet inpandig en is de constructie niet verneukt door de brute penetratie door een vliegtuig. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
De sprinklerinstallatie werkte gewoon dus vandaar dat de buitenkant alleen in de fik vloog. En idd het maakt ook wel uit of je een paar ton kerosine in het midden injecteerd. Daarnaast is het volgens mij niet zo n oud gebouw. Toch wel knap dat er zo weinig slachtoffers zijn! ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:appels en peren dus. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Daarom is de Dubaise kaars dus illegaal in Nederland... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
http://www.nu.nl/buitenland/4192599/duitse-justitie-zoekt-aanranders-tijdens-jaarwisseling-keulen.html En naar ik heb vernomen zijn alle eerste arrestanten officieel vluchteling. EDIT: hoorde dat van die vluchtelingen van een collega, kan t even niet online bevestigd vinden. [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 05-01-2016 12:29] When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
http://www.express.de/koeln/innenminister-jaeger-will-gegen-nordafrikanische-maennergruppen-vorgehen-23253992 Ik heb vandaag inderdaad gelezen dat de eerste acht gearresteerde verdachten alle acht asielzoeker waren. Kan die bron helaas niet meer vinden. Het hek is echter van de dam, en je kan overal lezen dat in meerdere Duitse steden vrouwen georganiseerd lastiggevallen en beroofd zijn door allochtone bendes. Maarja, als vrouw over straat, dat is natuurlijk wel een toppunt van arrogant, Eurocentrisch superioriteitsgevoel. Zo zit de wereld niet in elkaar. Iedere kosmopoliet weet dat vrouwenrechten een contingentie zijn, en dat van immigranten vragen dat zij zich aanpassen een verkrachting van hun identiteit is. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |