![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: OK dan. Je bedoelde 'ik lig er niet wakker van' dus letterlijk. Wel wakker gelegen van de MH17 destijds? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Met andere woorden: jij beschouwt jezelf dus niet als mentaal capabel. ![]() |
|
Zeer zeker wel mentaal capabel, maar dat is geen nieuws. Nou ja, voor jou misschien wel. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 31-10-2015 21:42] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Dat is sowieso wel de definitie van Natural Disaster ondertussen :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
O. We kunnen niet allemaal übermensch zijn natuurlijk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
als lijden algebra is moeten we dan juist helemaal niets voelen voor als er blanken uit west europa dood gaan? Ukraine is dan nog in de green door de holodomor. ![]() |
|
quote: Ik zie de context nog niet maar ik haal je post er nog ff bij. quote: Sorry. Er zal vast een lang diepgaand verhaal achter zitten, maar op basis van je one-liner kan ik er echt niet meer van maken dan 'lekker puh'. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-11-2015 8:55] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Wat kansloos dit zeg, walgelijke opmerking. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
http://www.nu.nl/politiek/4156292/vnl-doet-aangifte-kabinet-asielbeleid.html Wie had dat nou verwacht van den Bram? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Dan zal ik wel helemaal een schoft zijn. Want zowel deze vliegramp als die met MH17 doen me niks. Er zaten namelijk geen bekenden van me bij. Rouwgevoelens bewaar ik wel voor mijn private omgeving, niet voor wat me door media opgelegd wordt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Die man draait door. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Same here, want anders heb je nooit meer een leuke dag. Veel ellende op de wereld. Maar om nou een digitale lange neus te trekken naar de slachtoffers van de crash in de Sinaï 'omdat MH17' is nogal smakeloos. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote:Er zit nog wel wat tussen rouwgevoelens en 'I don't care'. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Klopt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
http://www.nu.nl/eten-en-drinken/4157649/restaurants-brussel-serveren-andere-vissoorten-dan-menukaart-staan.html Geen idee of ik er zelf ook in zou trappen maar ik kan me moeilijk voorstellen dat er geen verschil gezien en geproeft wordt tussen kabeljauw en pangasiuszuswhateverz. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Om het in mijn ik-eet-geen-vis-taal te zeggen zou ik dan een schitzel bestellen, een speklap krijgen en vervolgens het verschil niet proeven? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Zo kun je het ook uitleggen ja. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Veel mensen zijn gewoon achterlijk als het gaat om eten, en het herkennen daarvan. Vergis je niet (hein). http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Tja als alles uit een pakje komt is het moeilijk associaties leggen. Vooral als de kwaliteit daar ook sterk onder lijd. En met jaren lang gesjoemel is er al helemaal geen goede associatie te leggen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Zojuist even bijgelezen over die vliegtuigcrash in de Sinaï. Schijnbaar is op satellietbeelden een mid-air explosie waar te nemen. Dat klinkt lelijk, en ik ben bijzonder benieuwd of, als er echt een explosie geweest is, daar een oorzaak van achterhaald gaat worden. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Misschien heeft IS toch gelijk met hun claim op het neerhalen. In tegenstelling tot die engerd in Rusland durven die het wel toe te geven. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Het zou de Russen erg goed uitkomen als ze het aan IS kunnen linken denk ik. Meesterlijke schaker die Poetin. Boeiender ![]() |
|
psies Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Brrrr... VIESPEUK!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |