IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Why so Syrious? (nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 16-01-2016 11:31 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 16 januari 2016 11:14 schreef attila_de_hun het volgende:
Dit. Wat ik overigens niet snap is dat moslimhaters ISIS niet op handen dragen. Niemand dood zoveel moslims als ISIS.
Idd ja. en met n beetje mazzel keert 'de publieke moslim opinie' zich tegen dit soort extremisme en wordt er vanuit de 'moslim gemeenschap' veel meer opgelet naar welke imam zoonlief luistert en wat voor boodschap de jongere generatie meekrijgt etc. En hopelijk helpt ISIS mee om landen weer seculier te krijgen, en meer veilig voor aanhangers van andere/geen religies.


When your people matter, menstrual health matters


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-01-2016 11:44 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 16 januari 2016 11:31 schreef Fusion het volgende:
IEn hopelijk helpt ISIS mee om landen weer seculier te krijgen, en meer veilig voor aanhangers van andere/geen religies.


Ik denk dat dit waar is maar een deel van het verhaal. De rol van het grootste gezwel op aarde, Saudi-Arabie, moet zo snel mogelijk geminimaliseerd worden..


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-01-2016 11:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 januari 2016 10:31 schreef Kvelgeest het volgende:
Je zit in een cirkel waardoor het niet duidelijk is wat je probeert te zeggen. Een premisse die naar zichzelf verwijst zegt eigenlijk niets.


nouja ik vraag me dan ook af of het feit dat we wat bewust zijn over bepaalde dingen zoveel zeggend is. alle soorten zijn evolutionair bezig met hun omgeving (dwz: niet bewust maar verklaart wel alle veranderingen en activiteiten bij een soort) wij hebben misschien de hoogste mate van bewustzijn van alle soorten. Maar dat stukje bewustzijn is nog niet bijster veel (eenoog in het land der blinden).

Ik weet dat we misschien uniek zijn in het feit dat we onze toekomst qua evolutie kunnen voorspellen. Het lijkt er echter op dat we nog wel te weinig bewustzijn hebben om er daadwerkelijk veel invloed op uit te oefenen.



quote:
Post hierboven staat wat ik bedoel. Ik bedoel iig niet dat de mens haar biologisch-zijn kan verlaten, als je soms dacht dat ik dat beweer. Tenzij we onszelf kunnen uploaden naar die interwebz, natuurlijk.
Maar dan zijn we alsnog afhankelijk van energievoorziening.


Natuur is een nietszeggend begrip, neigend naar vroegah was alles beter of zonder teveel moderne mensen invloed. Dat is over het algemeen wel een sentiment met regelmatig een kern van waarheid maar zeker niet per definitie.

Ik zeg deze dingen vaak plat omdat ik vind dat de mens zich al genoeg ophemelt met zijn geweldige capaciteiten. we zien ons als die geweldige bewuste wezens maar we vergeten dat dat maar af en toe gebeurt, meestal zijn we bijzonder irrationele beestjes. beetje tegengas is nodig


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 16-01-2016 11:56 by nark Profiel van nark

De Nederlandse oud-militair die is opgepakt omdat hij in Syrië IS-strijders zou hebben gedood, krijgt op internet veel steunbetuigingen. De Facebook-pagina 'Justice for Jitse' is al duizenden keren geliket, een petitie heeft honderden handtekeningen opgehaald.

"Deze pagina is opgericht om Jitse A. te steunen", schrijft de initiatiefnemer van de Facebook-pagina. "Of iets goed of slecht is beslist de rechtbank. Ook wij keuren geweld op eigen initiatief ten aller tijden af!!"

De 47-jarige A. vocht van februari tot november in Syrië tegen IS met de Koerdische strijdgroep YPG. De laatste weken zou hij als sluipschutter hebben gewerkt. Omdat zijn eenheid in de winter niet vecht, keerde hij tijdelijk terug naar Nederland.

Afgelopen woensdag werd A. door de politie in Arnhem opgepakt. De rechter-commissaris liet hem gisteren weer vrij, op voorwaarde dat hij in Nederland blijft en zich elke week op het politiebureau meldt.

Medaille

"Dat is te gek om los te lopen omdat je helpt de vijand te doden", schrijft iemand op de Facebook-pagina. "Ik ben zelf veteraan, en durf wel te zeggen, dat heel veel veteranen jou steunen. Petje af voor deze man", reageert een ander. Anderen vinden dat A. voor zijn daden juist een medaille verdient.

Tegen de Leeuwarden Courant zei A. voor zijn arrestatie al dat hij op steun rekende als hij zou worden aangehouden. "Mocht ik worden opgepakt, dan staat binnen de kortste keren het Binnenhof vol. Ik heb al zo veel steunbetuigingen gehad voor het goede werk dat ik doe. De meeste steun komt uit de veteranenwereld. Ook mijn Facebook staat er vol mee."

Geen eigenrichting

Het Openbaar Ministerie benadrukt dat mensen niet voor eigen rechter mogen spelen. "De Nederlandse wetgeving geeft, afgezien van heel uitzonderlijke situaties zoals zelfverdediging, burgers niet het recht om zelf over te gaan tot het gebruik van geweld. Het doden van IS-strijders kan daarom leiden tot een strafrechtelijke vervolging voor moord."

Het OM vindt dat de zaak van A. niet te vergelijken valt met de strijd van Nederlandse militairen die in Irak tegen IS vechten. "Deze inzet gebeurt op verzoek van de Iraakse regering. Dat vormt een rechtsgrond."


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-01-2016 13:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

http://www.doorbraak.be/nl/nieuws/waarheid-als-collateral-damage

dit dus

Een truc die opiniemakers en politici veelvuldig hanteren om het debat naar hun hand te zetten, is wat heet 'noyer le poisson', de vis verdrinken: de discussie zodanig oprekken dat het heikele thema in een zwart gat verdwijnt. Zo ging het na Keulen in de media en ook in het Belgische parlement plots over 'seksisme' en wel van de Noordpool tot de Zuidpool. Aanranding van vrouwen, verkrachting en beroving in het openbaar en onder de ogen van de politie, is blijkbaar de nieuwe definitie van seksisme.

De kern van de zaak is de problematische relatie van de linkse intelligentsia tot de waarheid – en die is dominant in de kwaliteitspers en bij de VRT. Voor linkse intellectuelen is de waarheid ondergeschikt aan hun maatschappelijke utopieën. Nog niet zo lang geleden was dat een communistisch arbeidersparadijs, vandaag is dat open grenzen en de superdiverse multiculturele samenleving. Botst die droom op de realiteit en komt hij in gevaar, dan nemen ze hun toevlucht tot leugens en misleiding. Ze wanen zich in oorlog met uiterst rechts, waarmee ze zowat iedereen bedoelen die hun visie niet deelt. In die verbeelde oorlog is de waarheid collateral damage. En zoals Machiavelli al opmerkte: 'Wie wil misleiden vindt altijd wel iemand die wil misleid worden.'


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-01-2016 14:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

oja (met dank aan Fok)





Meer van deze hoogopgeleiden!

In before:
- bron?
- media is niet betrouwbaar
- geen politiebericht dus niet waar
- vuile xenofobische nazi TS
- het was een incident
- deze jongens hebben een zware reis gemaakt dus dan kan het gebeuren dat je plots gaat stenigen
- stenigen is een oud-Duits beiers gebruik dat aangeeft dat je graag een cultuur wilt begrijpen
- het waren autochtone Duitse jongeren
- islam is vrede O+


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-01-2016 15:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

http://www.nrc.nl/handelsblad/2016/01/09/het-nieuwe-duitsland-1574061

Angela Merkel heeft in een jaar 1,1 miljoen asielzoekers geïmporteerd. Mensen uit homo-, Joden- en vrouwenhatende landen. En de kans is groot dat ze dit keer nog slechter gaan integreren omdat ze domweg genoeg kritische massa hebben om nooit uit hun eigen taal en cultuurbubbeltje te hoeven treden. Dat doet wat met je land, met wijken, met scholen, met burgers, met politie. Het zou goed kunnen dat wij hier de eerste ingrijpende gevolgen zien van dit reusachtige sociale experiment. Het nieuwe Duitsland. Met een nieuwe generatie jonge immigranten, van wie een aanzienlijk deel geen boodschap heeft aan politieagenten of andere autoriteiten. Die de regie op een stationsplein kunnen overnemen, elke vrouw vogelvrij kunnen verklaren, en terloops hun goedbedoelende hardwerkende landgenoten en geloofsgenoten, een nog slechtere naam en positie bezorgen.


daarmee is alles wel gezegd denk ik


Mijn pijp rokende leeftijdsgenoten op hun academische sociaal-wetenschappelijke troontjes zullen ook nu nog wachten op hun eigen statistieken. Op feiten en cijfers die wél bevallen. Die laten zien dat al die immigranten een verrijking zijn. Dat het echt nog steeds voornamelijk blanke, blonde Duitsers zijn die aanranden en verkrachten. Dat het volstrekt irrationeel en incorrect is om als vrouw bang te zijn op oudjaarsavond op een stationsplein, maar dat je pas gevaar loopt zodra je thuis bent en naast je eigen echtgenoot op de bank plaats neemt.

En zo zijn er nog honderden feitjes op te zoeken die zorgen dat het pc-brein nooit uit hoeft. Je kunt ook nu nog analyses schrijven over hoe immigratie puur economisch gezien een fantastisch idee is voor een land als Duitsland waarvan de economie snakt naar jonge arbeiders. Daar zijn wij dol op, op dat soort cijfers.

Maar de les die we hier leren is dat die cijfers soms de deur uit moeten. Dat het tijd is om de nieuwe realiteit onder ogen te zien. Want al die economische voordelen kunnen in de prullenbak op het moment dat de openbare orde en de veiligheid zo worden ondermijnd als in Keulen gebeurde. Zo’n gebeurtenis heeft enorme effecten op het gevoel van veiligheid, van rechtvaardigheid, op de sociale cohesie. Wat doet het met de economie als een aanzienlijk deel van de burgers zich door niets of niemand meer vertegenwoordigd voelt? Wat gebeurt er met een land als er straks rassenrellen uitbreken, aanslagen op moskeeën en synagogen worden gepleegd, als er veldslagen plaatsvinden tussen Pegida-aanhangers en antifascisten? Als de regering drie keer op rij valt omdat een instabiele neofascistische anti-islam partij te veel stemmen krijgt.

Ik vermoed dat dat niet te berekenen is. Ik denk dat we tot in de eeuwigheid op die cijfers moeten wachten.


dus laat ons gezellig passief blijven en achteraf maar analyseren en tot conclusies komen, omdat het verkeerd is om nu al in te schatten. Want politiek incorrect.


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-01-2016 16:57 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 januari 2016 10:28 schreef Fusion het volgende:
Volgens muj bombarderen 'wij' 'hen' al n hele tijd, maar is die recente golf van aanslagen nog nooit zo heftig geweest. Ik denk dat we niet moeten vergeten dat een groot percentage van de bevolking hier moslim is. Die veel te vaak te horen krijgen dat ze anders zijn, beter, bij elkaar horen etc. En die mensen werken in de douane, in veiligheidsdiensten, in de post etc. Ik vind dat allemaal vrij eng. We moeten die mensen, en vooral hun kinderen, veel meer onderdeel maken van de NL samenleving. Anders is dat n voedingsboden voor enge zaken. De enquêtes die polsten hoeveel support er is voor ISIS binnen onze grenzen, en hoe sommige Marok... ehmm... autochtone schoffies bepaalde luezen scanderen, ook al zal t 90% bravoure zijn,... Het geeft toch te denken.
Mee eens hoor.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-01-2016 17:00 by bastianus Profiel van bastianus

Al heeft dat van die schoffies ook voordelen. De helft van het gedrag van die schoffies, daar kan ik mooi van zeggen dat ze daar bij Isis onmiddellijk een zware straf voor zouden krijgen. Komt me mooi uit bij het orde houden.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 16-01-2016 17:01]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 16-01-2016 17:52 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 16 januari 2016 16:57 schreef bastianus het volgende:
Mee eens hoor.
En als t niet werkt, kijken of uitzetten naar land van 2e paspoort juridisch haalbaar wordt. Ik heb persoonlijk genoeg van die gasten. Flirten met salafisme puur en alleen als middelvinger naar de wereld om hun heen. Hun wereldje bestaat alleen uit gestolen scooters, Gucci petten betasld met gestolen geld, niet-moslimas bespugen, op honden spugen, zware criminelen vereren, vechtpartijen uitlokken als ze laf met 20 man zijn, drinken, blowen, homo's uitschelden, zakkenrollen, bejaarden lastigvallen, leraren bedreigen etc etc.

Jammer dat die gastjes vaak zo'n karikatuur van zichzelf zijn. Maar de maatschappij heeft alleen maar last van ze.

/rantoftheday

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 16-01-2016 17:52]


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-01-2016 23:45 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 januari 2016 17:52 schreef Fusion het volgende:
En als t niet werkt, kijken of uitzetten naar land van 2e paspoort juridisch haalbaar wordt. Ik heb persoonlijk genoeg van die gasten. Flirten met salafisme puur en alleen als middelvinger naar de wereld om hun heen. Hun wereldje bestaat alleen uit gestolen scooters, Gucci petten betasld met gestolen geld, niet-moslimas bespugen, op honden spugen, zware criminelen vereren, vechtpartijen uitlokken als ze laf met 20 man zijn, drinken, blowen, homo's uitschelden, zakkenrollen, bejaarden lastigvallen, leraren bedreigen etc etc.

Jammer dat die gastjes vaak zo'n karikatuur van zichzelf zijn. Maar de maatschappij heeft alleen maar last van ze.

/rantoftheday
Hm, dat vind ik persoonlijk dan weer onzin. Zeker omdat ik genoeg Nederlandse autochtone aso's in de klas heb die soortgelijk gedrag vertonen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-01-2016 0:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 16 januari 2016 23:45 schreef bastianus het volgende:
genoeg Nederlandse autochtone aso's in de klas



er moeten er geen bijkomen dus begrijp ik?


signature


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 17-01-2016 0:02 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

vol is vol. waar moet je ze naar terug sturen dan?




VIESPEUK!!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-01-2016 0:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

de gang op?


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 17-01-2016 0:07 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

in de corned beef?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-01-2016 9:24 by bastianus Profiel van bastianus

Het probleem is, volgens mij, dat die klootzakjes met Mocro-roots net zo Nederlands zijn als de autochtone aso's. Dus zullen we het zelf moeten oplossen. Je niet laten intimideren, grenzen aangeven en consequent zijn wil nogal eens helpen. En in mijn geval: een directeur die achter me staat, en direct consequenties aan kutgedrag verbindt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-01-2016 9:25 by bastianus Profiel van bastianus

De ouders inlichten over wangedrag op school werkt ook vaak goed. Bij mensen met Mocro-roots dan. Bij Nederlandse aso's werkt dat weer averechts.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 17-01-2016 10:55 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

De oplossing ligt in de NL-Mocro gemeenschap zelf. Teringlijertjes luisteren alleen naar mocros die hun taal spreken maar wel op t goede pad blijven. Die gemeenschap moet meer actief ingrijpen bij de jeugd die ontspoort.

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 17-01-2016 10:56]


When your people matter, menstrual health matters


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 17-01-2016 11:18 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

http://www.nu.nl/algemeen/4199078/duitsland-stuurt-noord-afrikaanse-asielzoekers-snel-terug.html


Sinds wanneer is het in Marokko zo slecht dat ze ergens anders asiel moet vragen?



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 17-01-2016 11:19]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-01-2016 13:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Het zit daar vol Marokkanen, zou jij niet vluchten?


signature


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 17-01-2016 13:13 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal


quote:
Op 17 januari 2016 13:12 schreef Hypnos het volgende:
Het zit daar vol Marokkanen, zou jij niet vluchten?


[Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 17-01-2016 13:13]


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 17-01-2016 13:46 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 17 januari 2016 13:12 schreef Hypnos het volgende:
Het zit daar vol Marokkanen, zou jij niet vluchten?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-01-2016 13:49 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 januari 2016 11:18 schreef Natural Disaster het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen/4199078/duitsland-stuurt-noord-afrikaanse-asielzoekers-snel-terug.html


Sinds wanneer is het in Marokko zo slecht dat ze ergens anders asiel moet vragen?


Was eergisteren een documentaire over op de buis. Het gaat hier met name om illegalen die al jaren door Europa zwerven en zich met (kleine) criminaliteit bezighouden. Ze hebben de uitnodiging van Merkel gezien als een vrijbrief om alsnog via de asielprocedure legaal Europeaan te worden. De eerste en tweede generatie Marokkanen in Duitsland baalt ontzettend van dit soort gasten, die het voor hen verpesten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-01-2016 13:50 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 januari 2016 13:12 schreef Hypnos het volgende:
Het zit daar vol Marokkanen, zou jij niet vluchten?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Eleanor
Usericon van Eleanor
Posted 18-01-2016 17:21 by Eleanor Profiel van Eleanor



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen