IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Patsen met je nieuwe spul [Gekocht-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
WMP
Usericon van WMP
Posted 13-08-2017 18:48 by WMP Profiel van WMP

Kneusjes die shirts aantrekken en daardoor denken dat ze heel wat zijn, zijn nou niet bepaald afschrikwekkend, eerder lachwekkend. Ik ken dat soort figuren wel. Een keer 'boe' roepen en ze schijten zeven kleuren stront. Maar Mentaaltje, als jij de indruk hebt dat je heel stoer bent, wie ben ik dan om de dagdroom van een beperkte te verstoren. Je bent een hele flinke jongen hoor, Mental. Mag je morgen ook een keertje meerijden op de brandweerauto?


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-08-2017 18:48 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 13 augustus 2017 18:25 schreef TUFKAM het volgende:
Nee hoor.

Vanwaar dan je opstandige houding van vandaag kerel?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 13-08-2017 18:56 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

quote:
Op 13 augustus 2017 18:48 schreef WMP het volgende:
Kneusjes die shirts aantrekken en daardoor denken dat ze heel wat zijn, zijn nou niet bepaald afschrikwekkend, eerder lachwekkend. Ik ken dat soort figuren wel. Een keer 'boe' roepen en ze schijten zeven kleuren stront. Maar Mentaaltje, als jij de indruk hebt dat je heel stoer bent, wie ben ik dan om de dagdroom van een beperkte te verstoren. Je bent een hele flinke jongen hoor, Mental. Mag je morgen ook een keertje meerijden op de brandweerauto?


Nou, pikkie, in ieder geval wel zo een flinke jongen dat iedereen hier weet wie ik ben. Daar moet jij eerst nog maar eens zien te geraken op dat punt. Sterkte daarmee alvast.


TUFKAM


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 13-08-2017 18:59 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

quote:
Op 13 augustus 2017 18:48 schreef Natural Disaster het volgende:
Vanwaar dan je opstandige houding van vandaag kerel?


Opstandig valt wel mee. ik kots alleen op clowns zoals WMP en Fusion die hier op t forum een grote bek hebben maar lafjes verborgen houden wie ze zijn. ik snap het wel want het is natuurlijk makkelijk he. stel je voor dat je het openlijk doet, zou iemand je zomaar eens op kunnen gaan zoeken

Dit soort figuren zijn ook van het soort dat als je niet op let, een mes in je rug steekt.

[Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 13-08-2017 19:02]


TUFKAM


SonischeTitaan
Usericon van SonischeTitaan
Posted 13-08-2017 19:08 by SonischeTitaan Profiel van SonischeTitaan

Is het in de geschiedenis van ZM weleens voorgekomen dat het daadwerkelijk is uitgedraaid op een matpartij? Ik kan me een incident herinneren van een doorgesnoven Heiden die achter wat knaapjes aan holde om ze een pak rammel te geven (niet gelukt, meen ik), maar verder..?


[quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote]


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-08-2017 19:32 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Ik durf er geen kratje bier op in te zetten want ik weet het niet.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Silence
Usericon van Silence
Posted 13-08-2017 19:34 by Silence Profiel van Silence

Zolang je geen katten bedreigd, zit je hier wel goed.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 13-08-2017 19:39 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Lol, idd.

Alleen bedreigingen, dacht ik. Maar wat weet ik.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 13-08-2017 20:00 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

quote:
Op 13 augustus 2017 19:08 schreef SonischeTitaan het volgende:
Is het in de geschiedenis van ZM weleens voorgekomen dat het daadwerkelijk is uitgedraaid op een matpartij? Ik kan me een incident herinneren van een doorgesnoven Heiden die achter wat knaapjes aan holde om ze een pak rammel te geven (niet gelukt, meen ik), maar verder..?



Heiden had ook wat woorden met iemand van hier tijdens een baroeg open air fest, maar dat liep ook met een sisser af.Zelf ook nog wel wat woorden gehad met JB enzo... dat draaide ook uit op een biertje drinken, na eerst een hoop internet gezeik


TUFKAM


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 13-08-2017 21:22 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 13 augustus 2017 18:59 schreef TUFKAM het volgende:
Opstandig valt wel mee. ik kots alleen op clowns zoals WMP en Fusion die hier op t forum een grote bek hebben maar lafjes verborgen houden wie ze zijn. ik snap het wel want het is natuurlijk makkelijk he. stel je voor dat je het openlijk doet, zou iemand je zomaar eens op kunnen gaan zoeken

Dit soort figuren zijn ook van het soort dat als je niet op let, een mes in je rug steekt.
Wat een simpleton ben jik toch ook zeg... vast geen vriendin en gezin ook schat ik zo in. Lekker van de ene nietszeggende kutbaan naar de ander, lekker ieder weekend bezopen lullen over moshen, de scene, hardcore, keeping it real en op internet maar lopen janken dat anderen losers zijn.

Hoe ver zit ik er naast?

En ik heb je al gezegd de volgende keer dat ik naar een metal concert ga meld ik me bij je. Zul je zien dat ik IRL precies dezelfde ben als op t forum.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 13-08-2017 21:25 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 13 augustus 2017 18:27 schreef TUFKAM het volgende:
ik weet het, de waarheid doet meestal pijn.
Damn weer zo'n overbekende mokerharde comeback. BAM!!!


When your people matter, menstrual health matters


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 13-08-2017 21:50 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

quote:
Op 13 augustus 2017 21:22 schreef Fusion het volgende:
Wat een simpleton ben jik toch ook zeg... vast geen vriendin en gezin ook schat ik zo in. Lekker van de ene nietszeggende kutbaan naar de ander, lekker ieder weekend bezopen lullen over moshen, de scene, hardcore, keeping it real en op internet maar lopen janken dat anderen losers zijn.

Hoe ver zit ik er naast?

En ik heb je al gezegd de volgende keer dat ik naar een metal concert ga meld ik me bij je. Zul je zien dat ik IRL precies dezelfde ben als op t forum.


ik heb geen gezin en geen vriendin nee ook geen kind dat is niks voor mij want dan eindig ik net als jij aan de drugs, al kut muziek makend in een kerk, depressief, en aan zelfmoord denkend. vraag me dan af wie er beter af is, debieltje van me.


TUFKAM


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 13-08-2017 21:52 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

quote:
Op 13 augustus 2017 21:25 schreef Fusion het volgende:
Damn weer zo'n overbekende mokerharde comeback. BAM!!!


Dank, kan er niks aan doen, is een gave. snap dat je dr jaloers op bent.

nog depressief de laatste tijd en probeer je dat te verbergen door een grote bek op t forum ?


TUFKAM


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 13-08-2017 22:00 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 13 augustus 2017 21:50 schreef TUFKAM het volgende:
ik heb geen gezin en geen vriendin nee ook geen kind dat is niks voor mij want dan eindig ik net als jij aan de drugs, al kut muziek makend in een kerk, depressief, en aan zelfmoord denkend. vraag me dan af wie er beter af is, debieltje van me.
Iedere keer als ik denk 'die TUTKAM kan zichzelf niet nog onintelligenter laten overkomen'...

Ga lekker verder aan je grottekeningen. Als je erachter bent wat je met die opponeerbare duimen allemaal kunt doen hoor ik je wel weer.


When your people matter, menstrual health matters


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-08-2017 22:02 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 13-08-2017 22:03 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

ik geef me gewonnen gozer. Echt. tegen drugs kan ik niet op.


TUFKAM


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 13-08-2017 22:05 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 13 augustus 2017 21:52 schreef TUFKAM het volgende:
Dank, kan er niks aan doen, is een gave. snap dat je dr jaloers op bent.

nog depressief de laatste tijd en probeer je dat te verbergen door een grote bek op t forum ?
Zeer waarschijnlijk 12 november in t BIMHuis bij Taksim Trio. Geef je gerust daar een grote bek, mocht je dat per se willen.

Doei.


When your people matter, menstrual health matters


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 13-08-2017 22:06 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

Gast. ik zeg net. ik KAP ermee/ ik heb genoeg gehad. ik geef me gewonnen. t is klaar.


TUFKAM


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-08-2017 22:16 by Snaack Profiel van Snaack

Is het weer die tijd van de maand soms, stelletje nichten? Jullie zijn zo gay dat jullie zelfs tegelijk ongesteld worden. Kan zo in de Libelle gepubliceerd worden.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 13-08-2017 22:23 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

Moet jij zeggen met je bloemetjes


TUFKAM


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 13-08-2017 22:24 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Kopen op zondag.

#damagtochnie




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-08-2017 22:24 by Snaack Profiel van Snaack

Bloemen? Die verwelken meestal in mijn nabijheid als gevolg van mijn afschuwelijke lichaamsgeur.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 13-08-2017 22:25 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

Je hebt toch bloemetjes op je armen


TUFKAM


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-08-2017 22:28 by Snaack Profiel van Snaack

Zelfs die verwelken en laat ik elke maand bijwerken.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 13-08-2017 22:29 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

Wordt ook weer tijd voor een nieuwe tattoo hier.
over twee maandjes denk ik.


TUFKAM


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen