![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Twee voerbakjes. Morgen is het zover. ![]() Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. ![]() |
|
Wie of wat ga je voederen? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Komen ze in een kelder te staan? ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Nouja zeg. ![]() Ik ga morgen naar het asiel om een poes op te gaan halen. ![]() Zit er al jaren over te dubben, en nu gewoon doen! Morgen in de namiddag ophalen, dus in de ochtend ff kakbak, krabpaal en voer kopen. ![]() Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. ![]() |
|
![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Tof. Heeft mij toen heel veel geholpen, een dier in huis nemen. Hoop dat dat bij jou ook zo is. ![]() |
|
quote: Tof man ![]() Hoe oud? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Nog geen idee eigenlijk. Ik kijk morgen wel als ik daar ben. Hoeft geen kitten te zijn, die worden sowieso al vrij snel meegenomen ivm uber cuteness. Dus een kat van een paar jaar zou ideaal zijn. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. ![]() |
|
Leuk Tom. Foto's ook. Heb je wel een bandje gekocht ook? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 07-12-2017 17:34] ![]() |
|
Mijn appartement is eigenlijk helemaal niet groot genoeg om permanent een bandje te huisvesten, maar goed. Waarom is dat uberhaupt nodig, een bandje? Ik wilde 'm de eerste maanden binnen houden. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. ![]() |
|
sowieso geen goed idee een bandje voor een buitenkat. Onze vorige kat kwam een keer terug na een paar weken met een grote korst overal waar zn vlooienband zat. Beesie had waarschijnlijk dagenlang vastgezeten aan zn bandje ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Top! ![]() Ik zou hem/haar trouwens lekker binnen houden, als de kat niet beter weet. Ik weet niet hoe druk de buurt is waar je woont, maar er is hier 1 keer een kat van ons voor de deur doodgereden door een auto en sindsdien bleven alle katten gewoon binnen. Inmiddels alweer andere katten, want we zijn 22 jaar oid verder en alle vier lekker binnen. Geen gezeik van buren ook. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Was de regel niet dat een kat zes weken binnenshuis moet blijven als die veranderd is van omgeving? Topidee, Tomboy ![]() ![]() |
|
Ja, zoiets, ja. Geen garantie, toen ik nog thuis woonde en m'n ouders verhuisden, was de kat na zoveel weken binnen naar buiten en nooit meer terug gekomen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Veel plezier er mee. ![]() bub ![]() |
|
quote: Kijk. Als meer mensen dat zouden doen... ![]() ![]() ![]() |
|
De nieuwe Godflesh ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Godverdomme wat een kutmatras. 3 keer op rij als beste getest door de consumentenbond. Vergeleken met een betonnen vloer en een rieten matje denk ik. Ik doe geen oog dicht en mijn vrouw ook niet. Dus. Dat ding gaat weer terug. ![]() |
|
Hier hebben we 2x boxspring met traagschuim matrassen met 3 soorten schuim. En daar bovenop een topper van traagschuim. Nooit meer zin om het bed uit te gaan! ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Bier Game Of Thrones seizoen 7 ![]() |
|
Ik ben nogal warmbloedig en vrijwel alle synthetische matrassen zijn daardoor niet geschikt voor mij. Dat ventileert erg slecht en dat zorgt voor nachtelijke zweetpartijen waardoor ik geen oog dicht doe. Het enige alternatief - een bed gemaakt van natuurlijke materialen - is helaas nogal kostbaar maar ik vrees zo ondertussen dat we daar echt niet aan gaan ontkomen willen we fatsoenlijk kunnen slapen. We zijn gisteren in de showroom van Lavital geweest, een Nederlandse fabrikant van biologische bedden. Matrassen gemaakt van paardenhaar, kamelenwol, etc. Qua kwaliteit vergelijkbaar met Hästens. Edit: plaatje. ![]() We gaan woensdag proefslapen in een hotel dat Lavital bedden heeft staan. Even kijken hoe dat bevalt. Het is nogal een uitgaaf maar slecht slapen is op termijn onhoudbaar, natuurlijk. EXTRAGRATIS LAME GRAP: WE M3OTEN D44R NATUURLIJK NOG W3L EEN NACHTEJ OVRE SLAP3N !1!11!! ![]() Meer info: https://www.lavital.nl/dut/oplossing-voor-nachtzweten/ [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 10-12-2017 14:38] ![]() |
|
Aha! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: mooi bed. wel lelijk behang. ![]() TUFKAM ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |