![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ook. Ik ga TUFKAM op mijn lul laten zetten. Als 'ie stijf is staat er dan "TUK". ![]() |
|
![]() ![]() Die krijg je dan van mij. TUFKAM ![]() |
|
Lol. ![]() ![]() |
|
Je moeder. ![]() |
|
![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Die heeft voor zover ik weet geen tattoo's. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ze heeft een kankerlelijke trampstamp. Ik leg daar altijd maar een handdoek over heen als ik haar in der kont neuk. ![]() |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Tering. ![]() ![]() TUFKAM ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
De heren zijn ietwat onstuimig? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Gisteren gekocht in Baroeg: Op CD: Gorguts - Obscura Gorguts - Colored Sands Gorguts - Pleiades' Dust Plus nog een shirt van Gorguts. Was samen 65 euro, maar ik had maar 50 bij me. Ook goed, zei de zanger ![]() ![]() |
|
quote: Luc Lemay. ![]() Op CD: 36 Crazyfists - A Snow Capped Romance Killswitch Engage - The End of Heartache Will Haven - WHVN ![]() |
|
126 mb drumsamples Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Filmticket voor 'The Dark Tower' deze avond. Benieuwd. King heeft naar het schijnt gezegd dat echte fans van de boeken teleurgesteld zullen zijn ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Flinke tijdsgeest ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Die platen van 36 Crazyfists en Killswitch Engage staan nog steeds als een huis. Will Haven kende ik nog niet zo goed, maar ik vind het echt een fantastisch album. Behoorlijk sludgy en doorleefd. ![]() ![]() |
|
Nog een leuk shirtje gekocht van Vicious inc. nu al siked voor jullie comments. ![]() TUFKAM ![]() |
|
quote:Die zanger van Will Haven is te horen op Pain van Soulfly. Had dat altijd heerlijke vocals gevonden, maar heb nooit de tijd genomen om wat van WH te checken. Terwijl het vast helemaal in mijn straatje ligt. ![]() |
|
Een baardtrimmer en een usb soundcard. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Alweer? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Yep. Iets met een kat die op formule 1 snelheid langs de laptop raasde. Knak! [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 19-08-2017 22:24] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |