|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Debuut cd van Braincasket. bub |
|
Is dat de zus van Danzig op de hoes? |
|
Op CD: Hundredth - Rare |
|
Tickets voor Ennio Morricone. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Veel plezier! Ben er vorig jaar geweest, was echt een gave ervaring. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik ben vorig jaar zelf ook geweest en vond het gaaf genoeg om nog een keer te gaan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Kaas kweken? Die drone kan ik helaas niet kwijt in het verhaal. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Mijn aankopen adheren niet aan de basisregels van de logica! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
een partij ruimtekaartjes Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hertog Jan vatgerijpt Bourbon Hertog Jan vatgerijpt Goose Island Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Airco. Over een week wordt hij gemonteerd door twee broers van me. Ik help met vasthouden en zo. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 24-06-2017 22:49] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
met het vasthouden van het bier zeker TUFKAM |
|
LOL! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
TUFKAM |
|
Ministry - Psalm 69 Ministry - The Land of Rape and Honey Necrowretch - Satanic Slavery Nightbringer - Terra Damnata Solstafir - Berdreyminn Faustian Spirit of the Earth |
|
In de Slegte, voor slechts € 4, voor zo'n topfilm En dit boek als cadeau voor m'n vader. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
- '68 - Two Parts Viper - Kiasmos - Swept - Concertkaartje voor Full Of Hell, Teethgrinder en Suffering Quote vanavond Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Op CD: Thurston Moore - Rock 'n Roll Consciousness |
|
Op CD: Annette Peacock - I'm the One Colosseum - The Valentyne Suite Fairport Convention - Liege & Lief Fairport Convention - Unhalfbricking Preoccupations - Preoccupations |
|
quote: Nice. Ik heb ze op LP. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Na wederom een week badend in het zweet wakker worden toch maar een mobiele airco gekocht. Morgen komen ze hem brengen. Beter. |
|
Blu rays. bub |
|
Coldworld - Autumn Dying Fetus - Wrong One To Fuck With Nokturnal Mortum - Verity Faustian Spirit of the Earth |
|
Rolling Stones - Aftermath (vinyl) en een klein modelbouwvliegtuigje om weer in te komen voordat ik begin aan de grotere die ik heb staan. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |