|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ColdWorld - Wolves and Sheep EP Faustian Spirit of the Earth |
|
Vier kaartjes voor Kendrick Lamar. Kutplekken, maar ik ben er bij! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Waar heb je die gekocht? CD is al een tijdje (?) via de officiële bandcamp pagina, of heb je de digitale versie? I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
|
|
quote: Via de bandcamp pagina idd. Ik zie dat er nog 17 stuks op voorraad zijn Faustian Spirit of the Earth |
|
Nike schoenen, sokken en een joggingbroek. En een the Who shirt. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Samael - Hegemony Faustian Spirit of the Earth |
|
Fleetwood mac - Rumours Tori Amos - Under the pink Miles Davis - Kind of blue Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Twee tickets Walletburn, eh, Roadburn. En een hotelletje van donderdag tot maandag, in Breda deze keer. Stukken betaalbaarder dan hotels in Tilsmurf. |
|
Agent 327: -Dossier dozijn min twee -De daddy Vinci code Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En wat vind jij van de korte (bedoeld als teaser voor een mogelijke langere versie) Agent 327-film? |
|
Goeie animatie. Haast te goed. Want ik mis de kneuterigheid, woordgrapjes en vooral de droge humor van Martin Lodewijk. Maar wel gaaf om te zien dat dit bestaat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Sisters of Mercy - First and Last and Always Hexvessel - No Holier Temple |
|
Nieuwe TV. De oude is na 10 jaar trouwe dienst overleden. http://www.samsung.com/nl/tvs/uhdtv-mu6120/UE49MU6120WXXN/ Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Die is heel, heel mooi. |
|
Wat Ben zegt. Ik vind het hun beste. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik ook! Heerlijke plaat. Hebben jullie meer muziek in het verlengde van de sfeer van dat album? |
|
Gisteren gekocht na hun geniaal optreden op Into The Void. triple live elpee. (3e elpee is de Marbles In The Moshpit release) Saint Vitus shirt. bub |
|
bub |
|
quote: Ik weet niet of je From The Lion's Mouth van The Sound kent? Dat album is echt zo verdomde goed en er hangt ook zo'n fijn naargeestig sfeertje overheen. Of een oud album van Echo & The Bunnymen misschien? Heaven Up Here (1981) en Ocean Rain (1984) zijn echt fantastisch. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik kan alleen Joy Division’s Unknown Pleasure aanraden (open deur). En Iceage - Your Nothing. Ben helemaal niet bekend met die stijl, maar dat maakt die albums net wat specialer. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 21-10-2017 23:43] |
|
quote:Hier kan ik me helemaal in vinden. En verder: -De eerste twee van Fields of the Nephilim. -De eerste van The Mission. -Children of God van The Swans. - Nighttime van Killing Joke. -Press the eject and give me the tape van Bauhaus. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 22-10-2017 0:22] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Altarage - Endinghent Primitive Man - Caustic With The Dead - Love From With The Dead Faustian Spirit of the Earth |
|
@faalhaas; From the lions mouth is heerlijk, was hem al bijna vergeten. Dank @ Ben; Joy Division heeft voor mij toch niet hetzelfde, het mist een warmer geluid, dat ik op First and last and always zo tof vind. quote: Thanks Bas, deels bekend, deels niet. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 22-10-2017 11:53] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |