![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
fucking nerds ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Daar heb je eikelpiercings toch voor. Extra makkelijk als je de toiletjuffrouw moet betalen, 2 vliegen in in een klap. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Vlees op het menu vandaag. Blu-ray, US import. ![]() bub ![]() |
|
Op NDF: Summoning - Dol Guldur Alchemist - Spiritech (zo fucking goed deze) Misanthrope - de nieuwste Solstafir - Svartir Sandar Negura Bunget - Vîrstele Pamîntului + een festival-shirt en deze geinige shirt ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: hahha vet shirt bij welke label heb je die gescoord ? ![]() |
|
Onder andere de nieuwe Therion... Mijn moeder vindt hem fantastisch, maar ik ben er nog niet uit wat ik ervan vind. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Die shirt komt van http://www.hatecouture616.com/ Die zotte Fransen hadden nog wel een hele rits erg groffe/toffe (t' is maar zoals je wil) shirts. Deze onderstaande vond ik zelf toch op't randje. Enfin, ik kan de donkere humor wel begrijpen, maar zou hem toch nooit aandoen. ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
ah cool eens kijken of ze vetkleppen maten hebben hahahaha dank ! ![]() ![]() |
|
quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 05-03-2018 15:07] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
![]() Als het goed is inmiddels onderweg. Had toch niet genoeg aan 25 toetsen. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Net wat logo patches gekocht van: Mayhem Dodheimsgard Gorguts Deathspell Omega Abigor Spijtig dat sommige mailorders wel meer verzending durven vragen dan dat de patch effectief kost. Maja, als de patches lelijk/fake zijn in andere stores, dan maar kopen bij de officiële store, en dus een pak meer betalen. Goedkoopste patch was inclusief verzending ongeveer €3, de duurste patch was inclusief verzending net geen €15 ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 08-03-2018 1:17] ![]() |
|
Wederom een schitterende uitgave van Arrow Video UK. Der Todesking van Jörg "Nekromantik" Buttgereit, op Blu-ray. Limited Edition. ![]() bub ![]() |
|
Samsung S8+ en een Samsung USB-C naar HDMI kabel en een Samsung Clear View case en over een paar dagen een Beboncool Bluetooth controller. Oftewel de bijna snelste maar zeker mooiste draagbare mini computer en fototoestel en op breedbeeld aansluitbare en met wireless controller bespeelbare PlayStation 1 (misschien ook 2!), N64, NES, Amiga, C64, ZX Spectrum en PSP. Joepie. ![]() ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Op CD: Mammoth Grinder - Cosmic Crypt Op DVD: Blade Runner 2049 Thor: Ragnarok Valerian And The City Of A Thousand Planets ![]() |
|
quote: ![]() 46 euro, joy! Volgens de size guide haal ik net S, dus een L besteld. Lekker flodderen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 17-03-2018 22:06] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Een lasapparaat. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
4 stuks Toyo R888R. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote: ![]() MIG/electrodes/TIG? Wat ga je maken? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Drudkh - They Often See Dreams About The Spring Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
2 LIPS/Bruynzeel kastslotcilinders... Je moet iets kopen toch... ![]() ![]() |
|
Kan onmogelijk niet interessant zijn, peins ik. ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Nieuwe tafel besteld: ![]() En een room divider: ![]() En nog een shitload aan spul, maar hier verheug ik mij het meest op. ![]() ![]() |
|
![]() Meerrrrrrrr wifi-bereik. Mooi ook, kwam ik op Facebook tegen, kon ik voor 15 euro overnemen. Gloednieuw in doos, plastic folie nog op het apparaat en de powerbrick. "Ziggo gaf me gratis een monteur en wifigarantie dus had deze na aankoop achteraf helemaal niet nodig." Mooi! Nieuwprijs 149, dus een prima deal dacht ik zo ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Op Faster and Louder gekocht: ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |