|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Op CD: Björk - Homogenic The Dillinger Escape Plan - Miss Machine The Dillinger Escape Plan - Dissociation The Flaming Lips - The Soft Bulletin M83 - Dead Cities, Red Seas & Lost Ghosts Mastodon - Once More 'Round the Sun My Dying Bride - Turn Loose the Swans Panda Bear - Person Pitch Vanhelgd - Temple of Phobos |
|
Leuke re-releases met leuke bonustracks: Samson - Survivors Samson - Shock Tactics Cloven Hoof - Cloven Hoof Raven - All for One When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
5 balen Rockwool. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Gaatvde goede kant op zeg! ETA? When your people matter, menstrual health matters |
|
Of het spul ETA gecertificeerd is? Heb het gehaald bij een louche isolatieboer, waarschijnlijk niet dus. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Euh? Bedoelde wanneer verwacht je dat ie helemaal klaar is Estimafed Time of Arrival When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ach so Ik werk niet echt met een strakke planning eigenlijk. Buitenkant moeten nog een paar kleine dingetjes gebeuren. Binnen is nog het meeste werk te verrichten, moet alles nog aansluiten, water, elektra, daarna kabels en leidingen wegwerken, isoleren, keukenblokje en wc erin. Ik hoef me niet te vervelen deze zomer. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 08-07-2017 21:50] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Klinkt goed. Mooi spul. When your people matter, menstrual health matters |
|
vinyl Blu Ray. bub |
|
quote: ziet er echt koning uit al Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Netjes Netjes! Heb je al die aansluitingen op electra,riool en water daar? Dat is wel erg luxe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Thanx quote: Ja alles zit er in principe, riolering, water en elektra. Alleen ff graven en de boel doortrekken. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Mooi werk https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
20 bloempotten Ø30 (10 liter inhoud) voor mijn peperplanten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: wel goed lijmen voor je doortrekt he! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Oh gaaf! Goede reminder, vanavond ook eens uit de kast trekken. Heerlijke plaat. Ergens eigenlijk stiekem helemaal niet goed, maar toch zo lekker. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Cult of Fire - Life, Sex & Death EP Faustian Spirit of the Earth |
|
dvd blu ray bub |
|
Op CD: Slowdive - Slowdive |
|
Naast 'Kill List', één van m'n favoriete horrorfilms van de voorbije tijd (die van 2017 even buiten beschouwing gelaten), met een erg benauwende, enge sfeer de hele film door bijna. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Vinyl bub |
|
Vanmiddag opgrhaald: When your people matter, menstrual health matters |
|
in die kleurstelling? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja, daar moet je van houden. Ik heb mijn gitaren het liefste zwart. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |