|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tweedehands CD's: Digable Planets - Reachin' (A New Refutation of Time and Space) Tori Amos - Scarlet's Walk Underworld - Second Toughest in the Infants [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 05-09-2018 16:19] |
|
Op DVD voor 1 euro: 2001: a Space Odyssey Ik heb hem nog niet gezien, maar ik ben er erg benieuwd naar. |
|
Tickets voor Dead Can Dance (TivoliVredenburg) en Sinner's Day festival (o.a. John Cale, MC5). En voor een theatervoorstelling van Kikker, jawel. LPs: Grave Pleasures - Dreamcrash Townes van Zandt - s/t |
|
quote: wow! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ga er even (nou ja, even) goed voor zitten! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
1 van de beste cinema ervaringen ooit, als je het mij vraagt, maar ik snap ook als je het niet je ding is. Ik heb hem nog in de bios gezien trouwens, nee ik ben niet zooo oud maar het was op een classic-avond Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Helaas niet in de bioscoop gezien, maar gehuurd op vhs in pak hem beet 1984, ik had nog geen brommer. Misschien dat het er wat verouderd uitziet en de film is natuurlijk enorm traag. Maar wát een film! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Shovelhead blok uit 1979 en transmissie.. aankomende week Frame ophalen |
|
Sunn0))) White1 en White 2 op plaat. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Nieuw (tweedehands) bed voor mijn dochter. Hoop werk, maar ze is er dolblij mee Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ziet er heel gezellig uit The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
2 tickets voor Jesus Christ Superstar. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Cool, waar en met welke acteurs? Ik heb toen eens kaartjes voor de Nederlandse uitvoering gekregen (waar ik zelf nooit kaarten voor zou hebben gekocht) maar was toch indrukwekkend. Vooral Jamaï verbaasde me enorm positief. OT: Nieuwste modellen zijn me veel te duur en bieden imho weinig nieuws, dus maar voor de X van vorig jaar gegaan. Ben benieuwd Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: http://jesuschristmusical.nl/ Met Ted Neeley. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-09-2018 12:40] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Tof! Zou ik ook wel eens willen zien, ja. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Elpees Conan - Existential Void Guardian Voivod - The Wake King Diamond - Deadly Lullabyes (picture disc) bub |
|
CD's: Angantyr - Ulykke Kaffaljidhma - I-III Psychonaut 4 - 40% Schlaflos - Schlaflos |
|
bub |
|
Audio-Technica AR5BT bluetooth koptelefoon, ter vervanging van mijn vorige waarvan ik dankzij de noise cancelling knallende koppijn kreeg. Benieuwd! Verder nog een fles Bushmills 10y/o en een fles Bushmills honey. Vanavond maar eens eentje opentrekken. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Elpee. Crippled Black Phoenix - Great Escape [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 29-09-2018 14:50] bub |
|
Op CD voor 1 euro: Angelo Badalamenti - Music from Twin Peaks |
|
Blu ray bub |
|
Wow, ken ik niets van. Ik dacht dat zijn 'early' works Shiver en Rabit e.d. waren, maar er is dus nog earlier work. Ook zo'n body horror-gedoe? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |