|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tjonge, wat kinderachtig. Elpeetjes gekocht: Pearls Before Swine – One Nation Underground The Beatles – Sgt. Pepper The Beatles – Magical Mystery Tour (2x7”) |
|
Anorexia Nervosa – Exile Arkhon Infaustus – Orthodoxyn Aura Noir – The Merciless Cathedral – Supernatural Birth Machine Celtic Frost – Morbid Tales (Dolch) – I & II Esoteric – Paragon of Dissonance Evilfeast – Funeral Sorcery Faal – Desolate Grief Moonsorrow – Verisäkeet Paradise Lost – Gothic Sear Bliss – Phantoms Sear Bliss – The Arcane Odyssey Skyforger – Latvian Riflemen Slayer – Divine Intervention Sortilegia – Sulphurous Temple Suffocation – Blood Oath System of a Down – s/t Faustian Spirit of the Earth |
|
Erdve - Vaitojimas Faustian Spirit of the Earth |
|
Blu-rays... US import, voor mijn Christopher Lee collectie. En bij de lokale voordeel boeken / dvd dingus winkel. 5 blu-rays voor 10 euro. bub |
|
Broodbakmachine: ... hoe de hazen lopen ... |
|
T-shirt: |
|
Op CD: D'Angelo - Brown Sugar D'Angelo - Voodoo Death - Leprosy Death - Individual Though Patterns Faith No More - The Real Thing Tori Amos - Little Earthquakes |
|
The Beach Boys - Pet Sounds op vinyl en twee tickets voor Fish in oktober in Utrecht. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Sisters of Mercy - Floodland |
|
quote:Lekker When your people matter, menstrual health matters |
|
Abyssal - Denouement Blut Aus Nord - The Work Which Transforms God Mgla - Mdlosci + Further Down The Nest Whoredom Rife - Whoredom Rife Faustian Spirit of the Earth |
|
cd's. bub |
|
Op CD: Nagelfar - Hünengrab im Herbst |
|
vinyl, nieuwe Abysmal Grief. 2 cd bub |
|
Vinyl. 12" split My Minds Mine - Sick Of Stupidity. Gisteren gekocht bij het optreden van My Minds Mine. In Hoogeveen gekocht vanmiddag tijdens de metal fair. bub |
|
Secrid wallet. Geniaal ding, bokkeduur voor zo'n klein portomonneetje maar als het goed is blijven mijn pasjes nu eindelijk eens heel. Met een normale portomonnee in mijn kontzak sloop ik die met 2 maanden ongeveer. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik las secret, geen idee waarom. Portemonnee, tsja. Ik heb een gave, een lederen van Atari. Maar k gebruik hem al jaren niet meer. Ik doe al tijden niet meer aan cash geld bij me hebben, dus een pasje bij me volstaat. Raar eigenlijk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik heb de tic dat ik áltijd 10 of 20 euro bij me wil hebben. Voor noodgevallen, weet ik veel, al kun je tegenwoordig overal pinnen... Maar inderdaad, met pasjes kun je alles al af, daarom ook dit ding. Pasjes los in mijn zak vind ik niks (sloop ik ze alsnog), en pasjes in zo'n telefoonhoesje vind ik nog meer niks (dan sloop ik mijn telefoonscherm), dus dan maar zo'n ding 2 bankpassen, creditcard, rijbewijs en zorgpas, eventuele klantenpassen die interessant zijn staan in mijn telefoon. Best handig overigens, gebruik daarvoor de app PasNL. Werkt perfect! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ja, dat denk je. In Duitsland kom je dan toch vaak van een koude kermis thuis. Deze jongen heeft dus altijd wel ca$h voor een volle tank benzine, hotelovernachting en warme maaltijd op zak. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Ook geen creditcard nee? Dan kom ik met mijn twee tientjes ook niet ver Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Hier spreekt schade en schande. Ben wel eens voor een tank benzine een dorp in moeten wandelen om daar dan een pinautomaat te zoeken - de auto in kwestie mocht als onderpand bij de Tankstelle blijven staan. En dat was niet in 1926, maar in 2016. Nou was dat wel echt extreem, maar zeker in restaurantjes of in de Imbiss kom je soms echt niet ver zonder contant geld. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 26-02-2018 22:34] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Tja beetje de mogelijkheid ontnemen voor die mensen om er een zwarte boekhoudig op na te houden, dan vraag je er natuurlijk ook om. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Blu-ray/dvd, 2 cd. bub |
|
quote: Dat is gaaf! Ik heb er een met een PlayStation One-design. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |