|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Voivod - Dimension Hatröss (2-cd/dvd) Voivod - Killing Technology (2-cd/dvd) |
|
cd: vinyl. bub |
|
quote: Heerlijke plaat. Keek er erg naar uit n.a.v. van hun 7" van een paar jaar geleden. |
|
Stavast - cd kaal het boek van Marco Roelofs. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Snickers werkbroek, voor de bruiloft ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wekkerradio Regenbroek Op DVD: Fantastic Beasts and Where to Find Them The Accountant Hacksaw Ridge 2 kaarten voor Veghel Deathfest |
|
Deprimerende merch van The Body en een pin van Uniform. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:Dat vind ik echt een duistere naam voor een band. De accountant verziekt bij mij op het werk ook alles. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Een kleine snol zit zo vol. |
|
3 voor de prijs van 1. Ff afreageren na een kutdag. Helemaal legaal 4,5mm steel pellet gun. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: De meest zielloze nihilistische zwartgallige black. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wat een lelijk geweer. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Compromis. Het ding is zowel als pistool en geweer behoorlijk trefzeker. Met loop erop is hij ook nog een stuk krachtiger. Green dot sight erop. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Af en toe De Slegte bezoeken heeft zo z'n voordelen.. (deze dvd zocht ik al lang) en En dat voor slechts € 10. De gierigaard in mij geeft een feestje. En dan nog een stripverhaal, 5de episode van Overlevenden van Leo Jaha, laat dat weekend maar komen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
American werewolf. Met de allereerste "filmrol" van Rik Mayall. r.i.p Een kleine snol zit zo vol. |
|
Mij deze week eindelijk eens een Mad Max shirt gekocht. |
|
quote: Mooie zin weer :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Met je azijn. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Slaat je gebruikersnaam op je geboorte, of? I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
sjeezzz... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Nee die slaat op de onkunde van jouw apotheker. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Op vinyl (met CD): Narcosatanicos - Body Cults De plaat was 15 euro, maar ik had alleen een briefje van twintig en ze hadden geen wisselgeld, dus toen kreeg ik er ook nog een t-shirt voor vijf euro bij. |
|
Via amazon, US. Blu ray is regio vrij. bub |
|
De nieuwe live cd van Swans - Deliquescence, met handtekening van Michael Gira. bub |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |