|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Voor mijn King Diamond collectie. bub |
|
Dometic CombiCool RC 1205 GC Absorptie koelbox op 220v 12v en gas. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Op CD: Nas - Illmatic |
|
|
|
ik ga dat vingerdrummen maar eens proberen onder de knie te krijgen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja en dus ook ding met velocity-gevoelige pads. En dit ding is absoluut de beste kwaliteit/prijs verhouding volgens veel vingerdrummers, vandaar. Met USB aan een laptop en dan heb je inderdaad nog software nodig, het meest realistische resultaat is dan ook software met velocity gevoeligheid, maar je kan ook zelf zoiets bouwen in je DAW natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 20-07-2018 15:19] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dubbel picture disc. Blu ray bub |
|
Verrassend goede CD's bij de dichtstbijzijnde MediaMarkt: Camel - Moonmadness Camel - The Snow Goose Iggy Pop - The Idiot Kendrick Lamar - Untitled Unmastered |
|
alle 4 goed Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Da's leuk, ja! Ik heb sinds een poosje deze meneer: Vingerdrummen is leuk! Al is het een fucking kutklus om dat ding dusdanig in te stellen dat ie fatsoenlijk werkt met elke plugin. Daar ben ik dus ook nog niet aan begonnen. Gaat ook nooit gebeuren ben ik bang, hehe, zal wel knoppen draaien met de muis blijven Akai spul is idd wel top notch. Had vroegâh ook zo'n USB-vingerdrumpadgevalbakding, tof. Edit: krijg nou tieten, er is gewoon een preset editor voor dat ding. Dat wordt een middagje CC-waardes invoeren en klaar [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 23-07-2018 22:00] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Kan je voor je desbetreffende DAW geen gratiesj mappings krijgen voor dat ding naar iedere if i.i.g. de meeste populaure VSTi's? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: tien minuten, klaar. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nog niet kunnen vinden helaas... quote: Hoe dan? 4 splits, pads, knoppen, sliders... Opzoeken van cc-waardes, toewijzen... Ik ben met 1 plugin al een half uur bezig, hehe Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Addictive Drums is niet zo ingewikkeld, ik heb al wat vaker controllers ingesteld dus dit was ook simpel. Gebruik echt alleen nog maar de Pads hier. Gebruik hem natuurlijk ook met Reason, die herkent hem en mapped alles keurig naar de synths en samplers, die draaiknoppen 'rechtermuisklik en wijs toe' ik altijd als het me niet bevalt. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Cd's op Stonehenge fest bub |
|
Nieuwe Necrophagia Hoodie bub |
|
Uit een tweedehands lot vinyl dit voor mezelf geselecteerd: Billy Idol – Rebel Yell LP Deep Purple – Stormbringer LP Destruction – Release From Agony LP Dio – Lock Up The Wolves LP Heathen – Breaking The Silence LP Human League – Dare! LP Judas Priest – Defenders Of The Faith LP Judas Priest - Killing Machine LP Judas Priest - Sad Wings Of Destiny LP Judas Priest – Sin After Sin LP Judas Priest – Stained Class LP Judas Priest – Turbo LP Queensrÿche – Rage For Order LP Queensrÿche – The Warning LP Supertramp – Crime Of The Century LP Twisted Sister – Stay Hungry LP Mooi wat klassiekers kunnen aanvullen, ook al wat verkocht aan vrienden. De overschot gooi ik nog wel te koop tegen een sympathiek prijsje op het forum. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Gaat die Rebel yell LP in de verkoop |
|
Nee, bovenstaande lijst houd ik voor mezelf. Het lot was 139 stuks. Waar er intussen ook al ca. 40 uit verkocht zijn. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
signature |
|
3 cd. bub |
|
Op vinyl: Exodus - Bonded by Blood Op CD: Madonna - Ray of Light Tears for Fears - The Seeds of Love |
|
Slaapzak 2 campingstoeltjes |
|
Twee retourtickets Dublin voor volgende maand. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |