![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
52 m² groene beverstaarten. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
3 blu rays, ex rentals voor een prikkie. ![]() ![]() ![]() bub ![]() |
|
Bier en vlees. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ik zou het niet weten. Nog niet gezien. De film is van Wes Craven. Het was 3 voor een 10tje. Het ging mij om Eden Lake, een nogal brute film met vervelende ettertjes. ![]() bub ![]() |
|
Ik had genoeg met 1, welteverstaan ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Mwoah, niet super slecht. Ook geen meesterwerk. Gewoon wat gladjes en commercieel. Verder wel aardig gemaakt. Rubber inmiddels ook gezien. Geen fuck aan imo. ![]() En vandaag in de brievenbus...nog meer bloed en gore, en de oorspronkelijke versie was al over the top. Op blu ray, The Extended Cut! ![]() bub ![]() |
|
quote: Welke van de drie heb je? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: ![]() Nou ja, kan, natuurlijk. Maar toch. ![]() Beetje in de evil dead sfeer, qua bruce. Gewoon benieuwd, wat vond jij van Bubba Ho-Tep? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Bubba Ho-Tep kan ik ook niets mee. ![]() Bruce Campbell is overated. Ik vind hem geen goede acteur. Het verhaaltje van Bubba Ho-Tep doet mij verder weinig. En Don Coscarelli is eerlijk gezegd niet een goede regisseur. Phantasm 1 en 2 zijn prima. De rest mwoah, niet echt. ![]() bub ![]() |
|
Hexvessel - Unfurled tape. Prachtig. ![]() ![]() |
|
LP / cd. ![]() bub ![]() |
|
quote: Nou ja, jouw wansmaak versus iets mindere wansmaak van Bub. ![]() Horror is wat mij betreft per definitie een genre voor wansmaak. Maar ieder z'n ding. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 02-06-2017 13:18] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Nocte Obducta - Totholz Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
13 dagen vakantie las vegas, Platinum Hotel. Inclusief auto en vlucht. Woehoe! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
blu ray ![]() Kaartjes Swans - Berlijn, 26 en 27 oktober zijn binnen. ![]() bub ![]() |
|
LPs: The Doors - The Doors The Doors - Strange Days The Doors - The Soft Parade The Doors - L.A. Woman The Doors - Waiting For The Sun Rory Gallagher - s/t The Incredible String Band - Relics of The Incredible String Band Quicksilver Messenger Service - Happy Trails Klaus Schulze - Blackdance En wat 7"s: Chicken Shack - I'd Rather Go Blind Cuby + Blizzards - Window of my Eyes Taste - What's Going On ![]() |
|
Vinyl: Ayreon - The Source Avatarium - Hurricanes and Halos Roger Waters - Is This The Life We Really Want? Verder een weekendticket voor Bospop en een kaartje voor Helloween in Tilburg in november. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Dat is echt een pareltje, een van mijn favoriete platen allertijden. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 08-06-2017 12:01] ![]() |
|
quote: Ik moet zeggen dat ik vooral Taste ken; het heeft lang geduurd voor ik zijn solowerk ben gaan luisteren. Onterecht ja, prachtplaat is dit. Ook nog gekocht: Lou Reed - Transformer LP. ![]() |
|
Hadseflats...de nieuwe Suffocation op elpee. ![]() bub ![]() |
|
The Ruins of Beverast - Exuvia Vallenfyre - Fear Those Who Fear Him Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Renault Master 2,2 dci 2002. Frans dus niet het beste maar prijs was goed en was nog. En ideale maten om een camper van te maken wat we ook willen doen over enkele maandjes. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
New vinyl, dankzij Svart records. ![]() ![]() ![]() bub ![]() |
|
![]() ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |