|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: M3 E9x op glad wegdek is voor gevorderden. Die glijdt eerder uit dan jij zelf. Audi Quattro's zijn vrijwel allemaal hufterproof en 'niet leuk, wel effectief'. Uitzondering R8 van de eerste generatie. Die wilde wel. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Ow, wat vet! Gekocht, nou ja, vandaag geleverd. Een samsung soundbar 2.1 met draadloze bass box. (grappig eigenlijk, dat "draadloze" gebeuren. De box is idd niet met de bar verbonden dmv een audio kabel. Maar heeft wel een voeding. Met een kabel naar het stopcontact. ... goeddddd) De optische kabel ingang van de dolby surround set was naar de klote en dan heb je er eigenlijk niets meer aan. Want die gebruikte ik als geluidsweergave vwb de tv. Het dvd gedeelte werkte al jaren niet meer. En even eerlijk. Super leuk, zo'n 65 inch 4k tv. Maar wat die gasten er als boxen in plaatsen, niet te doen. Ruimtegebrek, die tv moet plat, ik snap het wel. Maar doe er dan helemaal geen boxen in en gewoon een soundbar erbij in de doos. Of zo. Heel fijns weer, normaal geluid. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 29-03-2017 21:36] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Dat, ja! Al zijn er nu technieken waarbij het hele scherm als speaker fungeert. Vraag me niet hoe het precies werkt, maar volgens mij gaat het hele scherm dan feitelijk onzichtbaar heen en weer, waarbij dus het geluid ook echt uit het scherm lijkt te komen. Ik heb ook een high-end tv, maar de speakers zitten aan de achterkant. De meest logische plek, ook. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Net besteld voor mijn vaders verjaardag: Body Count - Bloodlust (LP + CD) |
|
Dread Sovereign - For Doom The Bell Tolls Windswept - The Great Cold Steppe Faustian Spirit of the Earth |
|
Gisteren gekocht bij het concert. Digipack versie en officieel eind van de maand uit. bub |
|
De nieuwe elpee van Candlemass mastermind, Leif edling, zijn nieuwe band: The Doomsday Kingdom. bub |
|
Cranial - Dark Towers, Bright Lights Heretoir - The Circle Milking The Goatmachine - Milking in Blasphemy Tangorodrim - Those Who Unleashed Tangorodrim - Unholy Metal Way Valborg - Endstrand Faustian Spirit of the Earth |
|
Twee kaartjes voor Alt-J in de kleine zaal van de 013. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Twee kaartjes voor Wardruna in TivoliVredenburg komende oktober. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Kaartje voor Gutalax, Spasm ea in Baroeg eind april. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Alle overnachtingen + huurauto voor Florida komende winter betaald. Mijn portemonnee moet gehecht worden. |
|
Florida valt toch altijd wel mee met de tickets had ik weleens begrepen ? [Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 17-04-2017 15:34] TUFKAM |
|
De tickets wel ja, die hebben we twee maanden terug al geboekt voor een erg nette prijs. |
|
Florida is qua voer en bier ook wel goedkoper dan een NY, dus daar zou je goed mee moeten zitten ook. rest ( auto en hotel geen idee van ) TUFKAM |
|
Yeap. Sterker nog, ik heb nu voor 3 weken een SUV huren minder betaald dan vorig jaar voor 5 dagen een middenklasser Overnachtingen zijn ook minder duur (afgezien van de Keys), maar we zijn wel luxepopjes en we gaan 3 weken. Dus alles bij elkaar hakt het er wel lekker in ;-) Maar goed, daar werken en sparen we voor! NY is volgens mij trouwens eens van de duurste plekken in heel de VS. Alleen de metro was niet duur |
|
Weet nog dat ik zowat een hartaanval kreeg toen ik voor een stukkie pizza 6 dollar mocht aftikken. Heineken 6 dollar, budweiser 4.hahaha. maar fuck it. als je daar bent laat je de dollars toch wel rollen. TUFKAM |
|
Dat jij Heineken drinkt. Da's best wel 020 jongen! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Duidelijk maar beter dan al dat andere bocht wat ze in de usa bier noemen TUFKAM |
|
Taxiretourtje Schiphol voor volgende maand. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Zelfs daar moeten ze beter hebben dan HeinenKen en Budweiser. Beide zo gay dat je gay eigenlijk in hoofdletters moet typen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Miller lite! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Miller Lite lol. En nee. ja je hebt PBR nog.. maar dat is ook niet echt al te lekker.... TUFKAM |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |