|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Niet mijn ding. en ik moet gewoon altijd lachen om de naam. Miller Lite. klinkt toch niet als een biermerk joh. TUFKAM |
|
Klinkt als een budget-merk condooms. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
TUFKAM |
|
Het is natuurlijk pauper bier, want daar ben ik van, lekker goedkoop. Maar Heineken, dat koop ík nog niet eens. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Het elpeebudget voor Roadburn er goeddeels doorheen geknald. Black Sabbath - Paranoid (Vertigo swirl) Led Zeppelin - II Led Zeppelin - III Swans - Love Will Tear Us Apart 12" (rood vinyl) Skin - Blood, Women, Roses Pentangle - Reflection Pentangle - Cruel Sister Richard Wright - Wet Dream Syd Barrett - Opel Richard and Linda Thompson - I Want To See The Bright Lights Tonight |
|
Maar wel leuke aankopen man [quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote] |
|
T-shirts: Lycus en Fórn |
|
quote: Gaaf. Paar jaar geleden gevonden in de kringloopwinkel. Eigenlijk verplichte kost voor de Pink Floyd-liefhebber, maar blijkt voor velen toch een beetje een verborgen pareltje. Echt de perfect plaat voor een broeierige zomeravond. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Gekocht bij het Very Eavy festival. Behalve de Riot. Die gekocht bij de Large. Vinyl. bub |
|
[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 23-04-2017 14:31] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Een T-shirt van Oranssi Pazuzu The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Op CD: Sumac - What One Becomes Ook nog een Sumac t-shirt gekocht. |
|
quote: Zeer brute plaat. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 24-04-2017 18:02] ... hoe de hazen lopen ... |
|
bub |
|
Op cd. Even op de telefoon plempen, kan de cd mooi de auto in, daar heb ik nog een cd speler. Alleen nog een pc in huis die cd's afspeelt, en die staat boven. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Klassieke horror op blu ray. bub |
|
quote: o hij is uit? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Bias Desktop Pro en Bias FX Pro, laat het knooien beginnen! |
|
Oranssi Pazuzu - Valonielu & Kevat/Varimyrsky High Priest of Saturn - Son of earth and sky Bathsheba - Servus Nagelfar - Srontgorrth & Alte Welten & Jagd/Als die Tore sich offnen Goatsnake - Black Age Blues Witch Mountain - Mobile of Angels Sunn O))) - Void Black Breath - Heavy Breathing Boris - BXI Today is the day - Animal mother Nog erbij gekregen Seirom - And the light swallowed everything zowel de cd- als de vinylversie. Als ik iemand blij kan maken met die cd-versie laat maar iets weten. |
|
quote: Vrijdag. Hopelijk krijg ik hem dan ook thuis bezorgd en hoef ik niet op "zoek" te gaan. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Laat me raden... op Roadburn aangeschaft? |
|
quote:Opvallend wel dat de platen bij het Svartkraampje goedkoper waren dan bij de bandmerch zelf. |
|
Heb meer mensen daar over horen klagen. Dat de merch duurder was. Ook opvallend dat dit jaar bij de merch geen enkele band zelf stond te verkopen. |
|
Misschien is een verband. Die merchmeiskes zullen er ook wel niet voor niks staan? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |