|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Funeral Mist - Hekatomb YOB - Our Raw Heart Faustian Spirit of the Earth |
|
niet slecht, niet slecht Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Elpees Flotsam And Jetsam - Ugly Noise Jex Thoth - Blood Mooon rise Uncle Acid And the Deadbeats - Blood Lust bub |
|
Protectube ftw! Denk ik. Wat het ook wezen mag. Waarom onze lieve heer/jahweh/allah/beëlzebub het nodig vond om haargroei op stomme plekken exponentieel te laten toenemen als je ouder wordt is me een raadsel. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Gaaf, zo'n ding moet ik ook hebben |
|
quote: op en in de oren zijn ook al van zulke gekmakende plekken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja godver, +1 |
|
maar hoe wapenen jullie dan tegen al dat fijnstof? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: quote: Nou hup, naar het Kruidvat en graven maar! quote: Ja, waarbij het (uit ervaring) ook wel essentieel is om dat voor spiegel te doen omdat je binnen notime een hap uit je bakkebaard hebt. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ontkenning. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 28-06-2018 12:19] |
|
quote: gaat niet op, NU, op latere leeftijd komen er op zulke plekken meer haar. Het fijnstof in de lucht is niet mij meegegroeid Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Triple vinyl, met 2 cd's bub |
|
Cor Scorpii - Ruin Craft - White Noise and Black Metal Marduk - Viktoria Faustian Spirit of the Earth |
|
Een VideoVBOX-systeem om synchroon on-boardvideo en data te loggen. Mini nerdgasm. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
2x Sparta Ion RX elektrische fiets. Scooter weggedaan (reed ik nooit meer op sinds ik niet meer vlakbij huis werk en stond gruwelijk in de weg), 2 fiegtsen ingeruild en hop, nu superfijn elektrisch fietsen. Uitkomst, aangezien ik echt een gruwelijke tyfushekel aan fietsen heb. Dat heb ik nu nog steeds, maar dan met 27 km/u en minder moeite. Alhoewel, gisteren 33 km gefietst, gewoon omdat het kan. Best lekker eigenlijk. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ik gebruik ook al bijna 5 jaar een elektrische fiets, een Gazelle. Destijds aangeschaft omdat ik het beu was om mij te verplaatsen tegen 16 km/u. Met een elektrische fiets haal je gemakkelijk 25 km/u zonder tegenwind. 27 km/u gebeurt ook wel eens, maar sneller fietsen zorgt ervoor dat de ondersteuning uitvalt. In elk geval zijn elektrische fietsen een geweldige uitvinding [Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 03-07-2018 23:52] |
|
CD en t-shirt van Gorephilia (Severed Monolith): Verkochten ze samen voor 20 euro! Netjes! [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 07-07-2018 10:52] |
|
Na 20+ jaren trouwe dienst lijkt mijn oude Denon cd-speler toch steeds meer kuren te krijgen met het afspelen van cd. Gemiddeld 10 keer het cd laadje open en dicht doen voordat hij de cd pakt is niet fijn. De lens schoonmaken verhelpt het probleem wel even maat het komt net zo hard weer terug. Tijd voor een nieuwe. De Denon DCD-720AE. bub |
|
Lekker fietstochtje gemaakt, tussendoor nog bij een kringloper gestopt, gekocht op CD: The Gathering - Mandylion Nirvana - Bleach Oasis - (What's the Story) Morning Glory? Simon & Garfunkel - Parsley, Sage, Rosemary & Thyme |
|
Lekker old - skool doen Ghaash agh akûl - Nazgûl skoiz Mirdautas vras! Karn ghaamp agh nût Shaut Manwe quiinubat gukh |
|
Op CD voor 1,50: Korn - Life is Peachy |
|
Life is cheap The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
‘N elliptische naald voor m’n 270c element. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Vinyl Riot - The Brethren Of The Long House Thanatos - Angelic Encounters Satan - The Doomsday Clock 7" bub |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |