![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ah, een ander woord voor TV dus ![]() ![]() |
|
quote:Ja leuk, maar hoe ziet de pr0n eruit? ![]() Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. ![]() |
|
quote: Niet te doen die negerlullen... ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
cyber monday ![]() ![]() ![]() |
|
Nieuwe beanie want het is weer fucking koud. ![]() ![]() ![]() TUFKAM ![]() |
|
Een kilo wortelen. Per dag 2 rollen koekjes wegwerken ivm stoppen met roken gaat toch aanzetten. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. ![]() |
|
hmmm, dippen in pindakaas of hummus ![]() |
|
Op CD: Grizzly Bear - Painted Ruins ![]() |
|
Besteld: Akercocke - Renaissance In Extremis Exhumed - Death Revenge Fleshkiller - Awaken Grave Pleasures - Motherblood Cannibal Corpse - Red Before Black The Kennedy Veil - Imperium Cradle Of Filth - Cryptoriana: The Seductiveness Of Decay Myrkur - Mareridt Nervecell - Past, Present...Torture Morbid Angel - Kingdoms Disdained Dead Cross - Dead Cross Aosoth - The Inside Scriptures ![]() |
|
Een nieuw matras. Oude is pas 4 jaar oud en nu al helemaal op. ![]() Hopelijk kunnen we nu in rust op zoek naar een echt goed bed. ![]() |
|
quote: Daarom kun je beter je vrouw op de keukentafel nemen. Dat slijt qua prijs/duurzaamheid minder hard. Mensen doen wel alsof het spannender is maar het is gewoon economie. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: slapen doe je maar als je dood bent ![]() TUFKAM ![]() |
|
Je hebt ze ertussen die echt met veel minder slaap toekunnen, Degrasse Tyson bv, heeft zelf aangegeven dat hij maar 5 en een half uur nodig heeft per nacht. Obama slaapt maar 4 uur per nacht. Het is een zeldzaamheid en voor zover ik er bekend mee ben treft het enkel erg heldere geesten. Ben er wel jaloers op want 8 uur is minimaal wat ik nodig heb ![]() |
|
Bla, bla bla. Goed slapen is heilig geworden in huize Snaack. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 05-12-2017 12:59] ![]() |
|
quote: Dat van die heldere geesten kan niet waar zijn. Met 4 à 5 uur per nacht ben ik wel klaar en eens in de pakweg 2 maanden sla ik er eentje over. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote: Genoeg slimme mensen die ook 8-9 uur per dag pakken. alleen slimme mensen die ook nog eens weinig slaap nodig hebben kunnen heftig productief worden ze hebben gewoon een paar uur extra per dag. Trump is volgens mij ook notoir kortslaper, bij sommigen is het erg schadelijk dus... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: De enige waar ik het van weet iig wel, maar of er een correlatie is weet ik dus niet. ![]() |
|
Blu-ray upgrades. ![]() ![]() bub ![]() |
|
Op CD: Carnivore - Retaliation ![]() ![]() |
|
Male! Su! Pre! Ma! Cy! When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
blu ray ![]() bub ![]() |
|
quote: Waar? Die mis ik dus nog. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Voor een 10 euro bij Zavvi.nl + 1 euro nog wat verzendkosten. Belachelijk goedkoop. ![]() https://www.zavvi.nl/blu-ray/frankenstein-complete-legacy-collection/11441068.html bub ![]() |
|
Mijn dank is groot. ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |