|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Op vinyl: Genesis - Nursery Cryme Genesis - Selling England by the Pound Running Wild - Death or Glory Op DVD/Blu-ray: Father Ted - The Complete Series In the Loop Nosferatu (1922) http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Boottickets naar Ameland voor morgen |
|
In mei ga ik ook naar Noorwegen, zo'n heerlijk land Hopelijk een maand met het campertje (ik heb te veel vakantiedagen). Waar in Noorwegen willen jullie heen? [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 26-01-2018 11:27] |
|
Laatst ook even een dagje uitgewaaid op Ameland met een vriendin. Wel bijna de laatste boot terug gemist, het is toch groter dan je denkt. Gelukkig was er een bewoner zo aardig om ons naar de haven te brengen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Naar Skatoy, tijdje bij mijn broer bivakkeren. En uiteraard samen met Tygo naar Legoland onderweg. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik geloof voor t eerst sinds zeker 20 jaar als t niet meer is een (metal) bandshirt: When your people matter, menstrual health matters |
|
Op CD: John Coltrane - A Love Supreme Tangerine Dream - Phaedra Two Door Cinema Club - Tourist History |
|
blu-ray bub |
|
quote: Goeie keus. |
|
Op DVD: Alien: Covenant Guardians Of The Galaxy 2 War For The Planet Of The Apes Logan Lucky |
|
goeie mail day van WTF records vandaag. |
|
quote: Dat is natuurlijk gewoon eigenbelang, opgedonderd van dat eiland! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
2 tickets voor de volgende concerten @ Willeméén - Arnhem: 23-02-2018 Knight Area + Armed Cloud 24-02-2018 Orphaned Land (ISR) + In Vain (NO) + Subterranean Masquerade + Aevum EXCL NL Show! 10-03-2018 Myrath (TUN) + Manigance (FRA) 20-05-2018 Courbois - Somers - Courbois Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Groovy! |
|
Ik durf dat allemaal niet te kijken. Evil dead 2 was al zo'n tegenvaller, en dat nog wel in de bioscoop. De trailer was beter. Iig. 2 kaartjes voor ik en eega voor Veneration Of The Dead VI. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Blasphemy! Evil Dead 2 was geweldig! Enkel de originele Evil Dead was nog sterker (en in mijn ogen één van de beste horrorfilms ever!). Army Of Darkness was ook cool, maar das natuurlijk totaal geen horror meer. Is wat mij betreft dan ook maar logisch dat die een andere naam heeft gekregen. De serie van Evil Dead heb ik de eerste aflevering van gezien. Niks bijzonder, wat mij betreft het minste dat ik al zag uit de saga. |
|
Blasphemy, m'n kettingzaag! Ik keek naar een deel 2 met humor erin. Die zag ik niet aankomen. Daarna werd het alleen maar erger, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Deel 2 was een soort slapstick in mijn herinnering. Flinke tegenvaller ja. Deel 1 was heerlijk smerig zoals alleen jaren 80 horror dat kan zijn. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 03-02-2018 0:26] ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Mooi samengevat. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ketters zijn jullie. Dat jullie mogen wegrotten in een hutje in een bos. |
|
Deel 2 en de rest zijn inderdaad teveel slapstick. Daarnaast is de humor te Amerikaans en eigenlijk niet leuk. Ik houd wel van slapstick. Vandaag kaartje besteld voor de Laurel en Hardy (ik ben fan) middag in Tuschinsky, 24 maart. Dat wordt lachen. There's another fine mess i got myself into. bub |
|
Samen met mijn partner een Yamaha PS-3 weten te bemachtigen. Compacte analoge synthesizer uit 1980. |
|
cd. bub |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |