|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Mooi spul is dat idd. Ik heb de MKI. Heerlijk voor in het vliegtuig. Merk wel dat muziek enorm kut klinkt als je de noise canceling uitzet, heeft die van jou dat ook? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Heel dun/ compressed idd. Ook bij de MKII helaas. Maar goed. Die stand gebruik ik toch nooit. |
|
quote: Toch raar dat ze dat niet beter krijgen. Zorg iig voor genoeg batterijen als je op reis gaat. edit: en vergeet hem niet uit te zetten als je hem even weglegt, na een paar uur is ie leeg.. al menig keer onderweg met rukgeluid moeten luisteren daardoor [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 14-11-2017 20:45] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Vernieuwde abo bij t-mobile. Van 13,50 per maand naar 7,50. 500 mb is zat met wifi op het werk. Beter. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 14-11-2017 21:37] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
zolang ZM zn prehistorische machinerie behoud hoef je je nooit zorgen te maken over dataverbruik ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hehehe, juistem! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Op CD: Bonobo - The North Borders Tour - Live Helmet - Meantime Made out of Babies - The Ruiner Melvins - Sugar Daddy Live Suuns - Hold/Still These Arms Are Snakes - Tail Swallower and Dove Op vinyl (single): The Beach Boys - Cabin Essence / Wonderful [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 15-11-2017 18:21] |
|
quote: Heerlijke plaat ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Zeker! Die kon ik voor vijf euro echt niet laten liggen. |
|
Leuke dvd's in de krinloopwinkel.. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Uitverkoop in de Metalzone: Ablaze in Hatred - The Quietude Plains Acephalix - Deathless Master Avichi - The Devil's Fractal Carcass - Necroticism Colosseum - Chapter I: Delirium Deathcult - Cult of The Dragon Emptiness - Not For Music Horn - Distanz Kermania - Ahnenwerk Lja - Vedderbaug Paramnesia - Paramnesia Runemagick - Moon of The Chaos Eclipse Runemagick - Requiem of The Apocalypse Samael - Solar Soul Saturnus - Paradise Belongs To You Solefald - Pills Against The Ageless Ills The Meads of Asphodel - The Murder of Jesus The Jew Unearthly Trance - In The Red Faustian Spirit of the Earth |
|
Deluxe set met cd's, dvd en blu ray. En uiteraard de elpees. bub |
|
Eindelijk een keer besteld. Ortega - The Serpent Stirs LP Ortega - Sacred States LP HimmelErsturmer - Aether LP ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hot zomerbody, here i come! Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
De eighties nostalgie nog wat verder uitgebuit... Nostalgisch verzamelplaatje, toen ik nog een twintiger was en het leven nog helemaal voor me open lag.. De beste Depeche Mode-plaat die Depeche Mode nooit gemaakt heeft.. Depuutplaat van een Griekse acid-rock-groep, die ik toen ook (voor Ulver) in de Botanique heb gezien.. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Het begin van het interieur van mn eigen lab ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Regenbroek. Hopelijk beter dan mijn huidige, want veels te kort en gaten aan de zijkanten |
|
Wit vinyl. bub |
|
Wat nieuw multimedia materiaal aangeschaft: -Sharkoon 3.0 USB-hub, 4 poorten -Toetsenbord van HP (K3010) (heb enkele jaren een laptop gebruikt, waardoor ik echt niet meer kan typen op gewone toetsenborden. Ik gebruik nu een dun toetsenbord van Logitech (K300), maar als je de multimediatoetsen hierop wilt gebruiken moet je altijd eerst nog de Fn-toets induwen, hetgeen niet zo praktisch is...) -USB-stick SanDisk Ultra USB 3.0 64 GB (mij eens een stick aangeschaft met een hoge schrijfsnelheid, 95MB/s, gaat een pak sneller gaan dan die 10MB/s die ik nu haal. Stick is ook niet zo duur, voor de meeste sticks van 32GB van andere merken betaal je meer dan voor degene die ik mij nu heb aangeschaft ) [Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 22-11-2017 23:25] |
|
Oled 4k HDR van LG Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Pocherz4life baby!!! Lulzzzz wtf11!!!!1! When your people matter, menstrual health matters |
|
Een Amazon Echo. Nu kunnen we tegen onze lampen praten en de tv en de muziek met voice control regelen. Wel geinig. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Voor als je tegen de bomen uitgepraat bent. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Hoe Groot? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |