|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Durf ik eindelijk een keer mijn emoties te tonen, wordt er meteen de draak mee gestoken. |
|
quote:hier gozer... neem nog een biertje The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: ik heb ook gehuild hoor I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Ik ook Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik heb het niet gezien wie is er dood? |
|
quote: jamai I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik vond het programma idd ook om te janken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Een man die durft zijn gevoelens te tonen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Heel erg bedankt allemaal, ik dacht dat ik de enige was. |
|
quote:vond die clip met gasten die totaal niet konden zingen geweldig ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Toch viel het me nog mee. Zie echter liever dewi dan een van die twee flikkers. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
kennelijk ben jij dan niet de doelgroep The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: geweldige icon!!! Oud Vuil. |
|
dat wou ik zeggen! |
|
mwahaha, jah idd Blinded by Fear of Life... |
|
quote: Ik ben geen groep nee. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ON TOPIC!!! Welke bril van Jamai vonden jullie het mooist? Ik vond persoonlijk de laatste bril die hij droeg echt geweldig! |
|
quote: Ik vond het echt tof toen hij toegaf dat hij en jim elkaar vuistneuken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Inderdaad! Ik kan haast niet wachten tot de ongecensureerde versie van Idols Backstage op DVD uitkomt! |
|
nazi\'s, dat zijn het.... ALLEMAAL Dit slaat nergens op. |
|
Ik vind t ook te gek dat Jamai heeft gewonnen ipv Jim, Jim had ik echt al een keer of 5 weggestemd,hij zingt zo eentonig !!! jamai is veel beter maar nog liever had ik Dewi als winnares gezien maarjaaaaa......en btw Meulen35, te gekke user-icon |
|
Heeft die homo alias Gordon 2 gewonnen...had niet anders verwacht met zo\'n doelgroep... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: vreemd aangezien de doelgroep 14 jarige dozen was met teveel make-up op hun hoofd die graag een super knap idool willen hebben. Het is juist ultra verrassend dat een \"lelijk\" iemand gewonnen heeft! (en erg goed) |
|
idols is afgelopen dus mag ik \'m nu alsjeblieft dichtpleuren.. alsjeblieft , alsjeblieft , alsjeblieft , alsjeblieft ...... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |