|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jazeker! |
|
hehe, ze kunnen dat Idols net zo goed stoppen, want Boris is en blijft gewoon de beste...... |
|
Boris = |
|
Boris komt uit Venlo en naar mijn mening de beste van dat hopeloos stel |
|
Iedereen vind dit programma totaal ruk, en toch weten jullie zoveel details. Wat maar 1 ding kan betekenen: er wordt daadwerkelijk naar gekeken. Niemand wat beters te doen met z'n tijd? |
|
quote: Ach, op zaterdagavond met een biertje erbij vind ik het best vermakelijk om naar te kijken Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Kun je van mij niet zeggen he hahahah |
|
quote: Ik vind het een geweldig programma Waarom zou een, volgens jou, kutprogramma kijken een minder zinvolle bezigheid zijn dan je tijd op een forum doorbrengen? |
|
quote: |
|
quote: |
|
quote: Nee. |
|
ik eet chips, chocolade en drink daarbij cola dat is toch vrij nuttig als je het mij vraagt. Tormented soul of the long lost angel |
|
Godver, Irma is eruit! |
|
quote: egh Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Sorry, ik ben echt even helemaal overstuur. |
|
quote: ah joh meneer Harmsen en Robert zitten er zowieso nog in....uhr Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
tsja...idols.... ik kijk meestal wel (tenzji er een Disco-thema is ), maar het stelt niks voor! het gaat om populariteit, en niet om talent! dat is vorig jaar wel gebleken, toen Hind weggestemd werd. Zij overheerschte die twee kutknaapjes overduidelijk, en toch moest ze weg. Het feit dat (disclaimer: ik ben ECHT niet racistisch, ook al woon ik in Lewenborg! @ Greycloak) die kutpleurisnepgangster-wannabe er nog in zit, komt omdat het stemmende publiek voornamelijk uit 13-jarige TMF-kutjes bestaat, die denken: "hee, een stoere neger! DAAR gaan we 666 euro per aflevering aan besteden door te stemmen" behoorlijk triest eigenlijk... maar ja, je moet toch wat he, op je anders o zo saaie zaterdagavond Salutations Bruce Banner |
|
Word echt een beetje moe van dat programma. |
|
quote: Ach voordeel van iedere hype..het begint snel en is ook snel weer over Zie je ook met de winnaars van de vorige idols...Van Jim hoor je niks meer, Jamai staat z'n mannelijke groupies op te geilen tijdens de maandelijke feestavonden van het C.O.C en van Dewi..ach..die doet het leuk bij dezelfde markt als K3... [Dit bericht is gewijzigd door Borgia op 13-04-2004 12:16] Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote:Jim was anders wel bij de TMF awards en ik zag een nieuwe videoclip van hem op The Box. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Een laatste eruptie van ém of zo Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Voor het voorbestaan van goeie muziek (lees: metal) hoop ik dat je gelijk hebt!! |
|
quote: Ik zapte gister langs de herhaling van de TMF awards en juist op dat moment kreeg hij de prijs voor beste nieuwe nederlandse act. |
|
Het is allemaal nutteloos en bagger, maar wel 's leuk hersenloos vermaak. Je kunt niet altijd wereldbewust bezig zijn Dat blijkt wel weer uit dingen zoals Idols en Spongebob (no offence ). Mijn mening: boris is het beste en wordt er dus uitgestemd. Dat was vorige keer ook. Kom nou... Jim (<- vol walging) A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |