|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Belluh ! SMSuh ! ... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Dus: Bij het populaire tv-programma Idols wordt gerommeld met het aantal sms-stemmen. Bovendien worden sommige kandidaten bevoordeeld. Dat zeggen Bas Nibbelke en Joël de Tombe - twee Idols-finalisten van vorig jaar - in een interview met het Algemeen Dagblad. Volgens Joël staat de volgorde waarin de finalisten eindigen van tevoren vast: "Natuurlijk worden er stemmen geteld, maar daarna is er alle ruimte om de uitslag aan te passen." Bas, die samen met Joël nog meedeed aan het Nationaal Songfestival, bevestigt dit: "Vrienden van mij die een stem-sms voor mij naar het programma zonden, kregen een automatisch berichtje terug van David of Hind met 'Bedankt voor je stem' er op. Verder sloten de telefoonlijnen van de kandidaten niet tegelijk. Toen iemand op mij wilde stemmen, bleek de lijn niet meer open, terwijl hij daarna nog makkelijk voor een andere kandidaat kon bellen." Verder noemt Joël het 'erg vreemd' dat niet Jim, maar Jamai tot winnaar van het eerste seizoen Idols werd uitgeroepen. Hij wijt dat aan de leeftijd van Jim, waardoor hij niet veel mocht werken. RTL4 reageert woedend op de beschuldigingen van het duo. Zij noemt Bas en Joël 'slechte verliezers die zich ten koste van een populair programma willen profileren.' Omdat met de kandidaten van Idols contractueel is overeengekomen dat zij zonder toestemming geen mededelingen over de programma-inhoud mogen doen, overweegt RTL4 juridische stappen tegen het tweetal. In een reactie zegt woordvoerder Laurens Woldberg (RTL4): "We willen eventuele schade op hen verhalen. Deze complottheorie raakt kant noch wal." Woldberg noemt het 'onzinnig' om te denken dat de makers van het programma enig belang hebben bij het manipuleren van de uitslag: "Het is commercieel het interessants om te zoeken naar de populairste deelnemer." Op de constatering dat verkeerde bedank-sms'jes aan stemmers worden verstuurd, reageert Woldberg: "Theoretisch kan een verwaarloosbaar aantal sms'jes niet zijn aangekomen, maar dat heeft geen invloed op de uitslag. De stemming verloopt eerlijk. Elke week is er een notaris bij." Ook tijdens het eerste seizoen van Idols gingen geruchten over de betrouwbaarheid van de stemming. Daarop reageerde HMG dat deze geruchten volledig uit de lucht zouden zijn gegrepen. Een aantal prominente programmamakers is vervolgens bij het tellen van de stemmen aanwezig geweest om de eerlijkheid ervan te bewijzen. http://frontpage.fok.nl/nieuws/39029 |
|
Daar staan bandwedstrijdjes toch bekend om? |
|
Ik d8; voeg ook nog wat nuttigs aan dit forum toe hahahahaha lol |
|
Ghehe. |
|
BORIS!!!!!! BORIS!!!!! BORIS!!!!!!! BORIS!!!!!! |
|
quote: Vorig jaar was er wel een cover van de Scopions..... niet dat het zo goed was maarja .. |
|
Irma eruit getrapt, boeiend. Had liever die neger zien verdwijnen met z'n jas met één mouw. En dan die mongool die ze Boris noemen. Wat een kutprogramma trouwens. |
|
ik ben voor Marlies, but who cares? no text supplied |
|
quote:HOMO!!!!!! HOMO!!!!!! HOMO!!!!!! HOMO!!!!!! |
|
quote: Ik ook eigenlijk hoor! Ben nu bij mn ouders en heb een jonger zusje die het compleet volgt en ik vind Marlies de meeste potentie hebben! Ze is ook nog eens godschriewelijk lekker ook! |
|
Dat is dan ook het enige wat je nodig heb om idols te winnen he je moet er goed uit zien of je moet homeau zijn.. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik vind haar zeker kwaliteiten hebben! iig beter dan Jamai of Jim! Zij zal het ook zeker verder schoppen dan die 2, mocht ze winnen. Ze is 23 (wat anders dan de 15/16 die haar voorgangers hadden). Vandaag zag ik haar voor het eerst en ik moet toegeven: ze deed me wel wat! |
|
Naja met ECHT talent (en de wil ervoor) kan je het echt wel halen, imo gaat er gewoon om wie de meeste piemels omhoog kan schroeven ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Of wie de meest grote lijn met het minste schaamhaar voor de ingang van een optreden kan verzorgen .... Dat zal Boris niet slecht afgaan ... damn! Wat een gegil alleen in die zaal al! iK vond Marlies toch echt beter! |
|
quote: Dank je 't Wordt trouwens hoog tijd dat ze hier in Vlaanderen met een nieuw seizoen aan komen zetten. Ik heb al lang niet meer gelachen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Wat trouwens wel leuk is, is dat toen ik verleden week keek, er een instrumentaal gedeelte van een Metallicanummer tussendoor kwam, en gisteren een stukje van Guns N' Roses - November Rain. |
|
Hmm..niet te geloven dat jullie er uberhaupt naar kijken... Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote:Jij kijkt toch ook in deze topic, nou dan. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Boeiuh!!!!!! Boeiuh!!!!! Boeiuh!!!!!! Boeiuh!!!!! |
|
idols is uberkut!commerciele kut zanger(essen)die voor een tijdje uitgemolken worden en dat in de goot belanden |
|
ei jing, ozze boris oet venlo dae ken zeker goot zingen joa! |
|
dat wet ik niet ik kijk er niet meer naar.maar ik vind t idols gebeuren gewoon hoerig. |
|
quote: komt tie oet venlo joa???? Boris is toppie!!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |