|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, dat weet ik, dat je 3 minuten weg was. Ik liet je zelf alleen weet je nog? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: *oh ja, ik moet nog mijn scherm schoonmaken.* KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: sterk plan *Smak!* Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:] quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ja hallo! Ik had wat koffie gemorst! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Niet gelijk van die perverse dingen denken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Tuurlijk.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: metal is pervers; ik heb nog nooit beschaafde metalheads meegemaakt Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ik zit hier op een bank....dat soort vunzigheid waar jij aan denkt gebeurt hier niet! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik ben een heel beschaafd metalmeisje hoor.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: zet die webcam eens aan Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
idols lultopic? Oud Vuil. |
|
quote: ahem beschaafd....pffff KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Neeeeee..!!!!!!!!!! Trouwens, ik ken nog minder beschaafde foto's van mezelf hoor.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ik ook Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Wel, de aanleiding had vaag iets met Idols te maken... wat was 't ook alweer? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Hou die voor jezelf. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ok mensen maak me gek; meer foto's van Immortella Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Jamai Dát! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: zouden ze op http://www.mokkels.nl al staan? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Stop it! Nu is het mooi geweest.. En jij bent ook een beschaafd metalmeisje? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Aaargghhhhhh... nou weet ik weer waarom ik het verdrongen had... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: uhr ik heb dus echt geen idee waar je het over hebt Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: had iets met je dorpsgenoot te maken.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |