|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Idols is inderdaad een waardeloos programma. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me de eerste vier afleveringen kostelijk vermaakt heb. En er zitten zeker ook een paar jongens en meisjes bij die heerlijk kunnen zingen! |
|
dewi is mijn held!!! Nabua Vonveilla |
|
Ja, das wel een lekker wijf geloof ik. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
is dat dat wijf met die grote tepels die onlangs een keer bij rtl boulevaard voorbijkwam? changed to 'ouwe' |
|
quote: Nee, tenzij dr tepels fel gekleurd zijn en ongeveer een meter uit dr hoofd groeien Bruce Banner |
|
quote:Van haar had ik in het begin al gezecht dat zij het moet winnen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Maar die Jim gaat winnen, hij kan dan wel niet zingen, maar het gemiddelde 14 jarige britneymeisje vind hem het einde. Soort van backstreetbou denk ik. Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
irritant is dat he? ik ben voor dewi en hind HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Bij ons heet dat 'Idool 2003'en het is een veelbekeken,veelbesproken programma!Goed is het niet,maar ik lachte me wel te barsten met de prestaties van sommige wannabees...ja,ik heb ook één keer gekeken,gewoon om te weten wat het nu was Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik heb 2 keer gekeken Ik heb me ziek gelachen... dat die hun smoel daar durven vertonen! Die wanna-be michael jackson die volgens mij er al 40 was ofzo... whaahahahaha |
|
Ik heb het tot nu toe iedere keer gezien en he verbaasde me dat... ze al zo de hemel in geprezen worden..... terwijl de favo zanger(s) 0,0% talent heeft....... |
|
ja bij mij ook al iedereen in mn klas vind Jim ZOOOO leuk en zelfs mn eigen zus van 20 jaar vind hem knap arggg kan het nog erger Nabua Vonveilla |
|
quote:die hind heeft ook een hele mooie stem. VOlgens een paar klasgenoten van mij zit Dewi bij ons op school Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Die moet je dan toch wel opvallen met dat haar lijkt me. bla...bla...bla... |
|
quote: Dewi was echt goed laatste keer. Ze heeft ook een zoontje van 2 al he Ze is pas 19... "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote:ik ben er alleen op woensdag avond en donderdag. Er lopen wel meer mensen met zulke dreads bij ons op school en het lijkt me dat zij de laatste tijd niet zo veel op school meer zal zitten. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: you got a point there bla...bla...bla... |
|
quote:Dan denk ik dat ze zo tussen haar 16e en 17e flink heb liggen wippen |
|
quote:wie niet Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Dewi zit op het deltion college in zwolle toch? Nabua Vonveilla |
|
Of ze hebben bij idols ff wat dreads erin gedraaid zodat het programma commercieel gezien erop vooruit gaat Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Bas heeft een raar hoofd en een irritante stem Joel heeft een irritante stem en een lelijk hoofd David ziet er wel leuk uit, maar hij zingt vals Jim is zoooo saai Marieke is wel schattig en zingt best goed Jamai ziet er een beetje maf uit, maar zingt geweldig Dewi is goed en ziet er leuk uit (behalve die wenkbrauwen...) Hind is gewoon geweldig HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Jamai = gay .. hij gaat dus winnen... dat is wat ik denk The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: bij de eerste ronde had ze de dreads al, volgens mij, dus dat zal het niet zijn. HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |