|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat weet jij daar nou van? Heeft ze jou wel teruggebeld trouwens? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Ja ik kreeg een MMS van haar onderbroekje. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Tuurlijk! Ik neuk graag met sterren. Ik weet nog toen een keer met Jennifer Aniston voordat ze echt bekend was. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 14-12-2003 14:04] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Was jij die gozer? Ik weet nog dat ze toen liep op te scheppen over iemand die haar de hele kamer door had geragd toen ze nog niet in Friends zat... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Ja, ik ben soms een beetje hardhandig. Ik kan de verleiding van mijn handafrduk op hun kontje echter niet weerstaan.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Tsss...ze zei dat dat een "sun-tattoo" was. Je mept ze wel hard dan. Nouja, ik zal de laatste zijn die het "met de hand corrigeren" van vrouwen een halt toe zal roepen. Af en toe moeten ze even weten wie de baas is. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Een klap op de billen is een uiterst goede corrigeer middel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Whahaha, die kerel op het laatst, Mark van Eijk (met die zonnenbril op), is gewoon een klasgenootje van mij geweest. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ultra-vet misanthrope! No meat is sweater |
|
er was ook een heel kort stukje van een gast die stond te grunten, heeft iemand dat nog gezien? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Oud Vuil. |
|
Dit is de eerste keer dat ik dit topic open, maar als die link van Wim klopt, moeten jullie maar een seintje geven als dit komt changed to 'ouwe' |
|
quote: Wat triest! Denken ze nou echt dat die jury zich er ook maar ene jota van aantrekt?? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Rajackar doet ook mee met Idols? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik haat die flikker, van de afgelopen keer. |
|
quote: Ik heb stukken gemist, maar ik weet dat wat gasten van mijn oude studentenver. er naar toe zouden gaan. Misschien weet Bint er meer van? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Die nicht met dat te kleine tshirt of te grote buik hoe je het wil zien, wat een creep denkt die gast nou werkelijk dat hij een idool kon worden, niet vergeten die andere nicht die een relatie met een lesbo had waar halen ze die toch vandaan geniaal, uhm die friezin kon ik me ff niet meer herrineren maar ja. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
idols |
|
quote: Dus? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: dont fuck with friesland Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Damn straight, wouldn't want to catch HIV, now would we? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ach, heb de helft gezien, was wel weer lachen. maar boeide me niet genoeg, om het helemaal te beloeren. Oud Vuil. |
|
quote: aaargh nou moet ik ook na die audities blijven kijken Ik vind eigenlijk alleen de audities leuk (iig met drank erbij). |
|
whaah die dikke "goth" na (terechte)afwijzing tegen haar iced earth vriendje: we gaan gewoon lekker verder met de gothic band. zal een goede band zijn |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |