|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Idols was cool man echt jammer dat het afgelopen is nu weet ik niet wat ik as zaterdagavond moet doen |
|
quote: hahahahahha, jij hebt humor "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
En toch vond ik het ook leuk... . Ik ben er speciaal voor naar mijn vriend in Holland getrokken omdat ik het hier (Be) niet kan zien... [Dit bericht is gewijzigd door wild cat op 10-03-2003 18:25] Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
Ik heb het bewust geboycot, en ik kan met alle eerlijkheid zeggen dat ik geen aflevering niet heb moeten missen Kan er nu a.u.b. een slotje op deze discussie komen? Laten we het begraven, diep in de donkere en slecht doorluchte archieven van zm, om nooit meer boven te komen drijven en altijd te blijven drijven in de beerput der vergetelheid... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: hahahahahahahahaa, ik hoop dat je een grap maakt een slot zou idd wel een passent einde zijn voor dit topic. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Idols is te ziek voor woorden. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
duh.. heb je nix betors te doen? |
|
Inderdaad. Heel irritant dat dit topic nog steeds open is. SLUITEN MAAR! |
|
overal waar ik kijk, word ik herinnerd aan dat fucking idols.. kappe nah! |
|
Het plan was om dit topic langzaam in de vergetelheid te laten zakken, maar dat gebeurt niet als er steeds weer iemand reageert . |
|
SLOTJE! |
|
quote:hou je bek dan |
|
quote: |
|
quote: [/quote] quote: |
|
quote:goedzo knul. |
|
Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik wilde nog wat kwijt: Idols is klote!!!! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
GODVERDOMME (excuus) TRAP DAT TOPIC NIET OMHOOG! |
|
Wate heten er veel mensen trouwens Tom op het forum... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Is dat zo? niks van gemerkt... |
|
maar goed, ontopic Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Plan voor ALLE ZM'ers eind 2003: ALLEMAAL!!!! aanmelden, en flink gaan grunten tijdens de audities!!! *visioning* : honderden gruntende metaalhoofdjes waar massaal voor gestemd wordt :D Bruce Banner |
|
Voor al de idols fans...in Belgiƫ is het nog niet gedaan , ze beginnen net met de tien finalisten Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
Ligt EINDELIJK dat pleuris topic ergens waar niemand het kan vinden......en ja hoor |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |