|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
daar zit wat in! t'is niet eerlijk! ik vind ze maar een beetje zielig |
|
quote: ja hoor,denk je dat nou echt die wijfen kopen dat singeltje toch wel hoeft de platenmaatschappij niks voor te doen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik werk bij Kruidvat waar we een poster actie hebben.Ik werd telkens aangesproken of we nog posters hadden toen ik zakelijk antwoordde: NEE.Dropen ze af met tranen in de ogen.Triest dat er mensen zijn die doodnormale mensen als god vereren zeker die Jim want daar gaat het puur om zn kop. |
|
Er was ook iets met een poster van de finalisten en dan moest je ze op je raam plakken en kan je een auto winnen o.i.d. Dat weet ik, omdat ik mijn broer ophaalde en hij dat op z'n raam had hangen... mijn eerste gedachte - toen ik het ding uit de verte zag hangen - was "goh... toch een politieke voorkeur (met het oog op de komende provinciale staten verkiezingen)... en toen die bril van die ene dude... njah... Dus ik zeg tegen broeflief: "ik neem aan dat er dan iets te winnen valt?" (want ik kan me niet voorstellen dat je vrijwillig zoiets aan je raam hangt, maar goed)... Een auto dus... how low can you go... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Vannavond de finale! Dat wordt weer headbangen dus! |
|
haha.. Ik ben blij dat de finale vanavond is. Eindelijk geen kut idols meer op tv "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: komt vast wel een idols 2003 hoor... wees maar niet bang The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ja, daar was ik al bang voor. Ze verdienen er teveel mee "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik ga dit weekend op de missie om persoonlijk iedere en elke poster van Idols in dit kutdorp te verscheuren/verbranden/bekladden "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: hahaha you're a true hippie The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Hoe laat begint die onzin eigenlijk? |
|
quote: om negen uur.... (ik ontken, ik ontken....heb een zusje ) Blinded by Fear of Life... |
|
I'm SO EXCITED!!! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: AnD i CaN't DeNy IT!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
"And I just can't hide it" toch? (ik doe niet aan dat briza-gedoe, wat een gekut) [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 08-03-2003 20:58] Touché, pussycat! |
|
ach dit rijmt ook ben niet zo'n Diana Ross fan, sorry |
|
quote: idols, the making of idols, the best of idols, Europe idols, north America soumdmix idols etc |
|
Idols, the revenge of the nerds... ik heb vandaag voor het eerst Idols gezien! en het is zo gal, jezus. maarja, die kerel met die bril (kerel?) kan wel beter zingen. |
|
jeeeeeeeeeeeeeeeeee sjim heeft verloren |
|
Is het eindelijk afgelopen? Dat gezeik ook weer gehad |
|
was het maar vast maandag op school dan gaan we het krijgen |
|
quote: 31 december gaat het schijnbaar weer beginnen, zei arnie. Oud Vuil. |
|
quote::\'( i hope so :\'( The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Hoera, Jamai heeft gewonnen! Ik had het niet verwacht maar ik was zo ontroerd dat ik heb gehuild. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |